|

ببین تو سبک مبلمانت هر چی باشه پرده ورتیکال بهش میاد/ مدرنه مخصوص چشمای فامیل شوهر

اگر شما هم واسه عید قصد عوض کردن پرده های خونه رو دارین بی شک پیشنهاد ما به شما پرده ورتیکال هستش چرا که به هررر سبک دکوراسیونی میاد .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پرده از دست آیتم هایی هستش که تو هر فضایی میتونه تاثیری به شدت تاثیر گذار بزاره! یکم سخت گفتم اما دقیقا چیزی که باید میگفتم تا بتونم منظورم رو برسونم، گفتم. خب دکوراسیون خونه از خیلی عناصر تشکیل میشه. دکوراسیون و دیزاین خونه درست به مانند استایل یک خانوم میمونه. چرا میگیم خانوم؟ چون تیپ کال شده یک خانوم دارای اجزای زیادی هستش که هم تیکه های اصلی داره و هم فرعی. مثلا مانتو شلوار میشه اصلی و اکسسوری ها میشن فرعی که در کنار هم میتونن به شدت جذاب بشن و یه ظاهر کامل شده رو بسازن.

تو خونه هم آیتم هایی به مانند پرده یا مبلمان از دست قسمت های اصلی چیدمان خونه محسوب میشن که بودنشون به شدت اهمیت داره و هم کاربردی هستن و هم زیبایی دارند. اما مثلا تابلو های دیواری فقط واسه خوشگلاسیون فضا استفاده میشه و نقش اون اکسسوریه رو دارن. 

اما گفتیم پرده! این روزا دیگه خیلی از خانوما مینیمال پسند شدن و پرده ورتیکال هم یکی از سبک های ساده و در عین حال جذاب میون پرده هاست که میتونه خیلی نمای خونه رو منحصر به فرد کنه. شاید اسمش براتون نا آشنا باشه که خب کافیه تا با ادامه مطلب همراه باشید تا با این سبک پرده زیبا آشنا بشید.

پرده ورتیکال

اصلا پرده ورتیکال چجوری هست؟

خب ورتیکال همونطور که اسمش هم پیداست یه مدل عمودی و بلنده که بیشتر مناسب پنجره های بلند هم هست. این پرده ها اینستایی بالایی هم دارند، میتونن تو طول و عرض های متفاوتی باشن و ویژگی اصلیشون هم نحوه باز شدنشون هستش که باعث میشه نور خیلی خوشگل وارد فضا بشه. در نتیجه شما میتونید یه نورپردازی جذاب و هنرمندانه تو خونتون ایجاد کنید.

پرده ورتیکال

با پرده ورتیکال میتونی اینجوری نور رو تنظیم کنی

از نکات قابل توجه این سبک پرده اینه که شما میتونید خیلی راحت حریم خونه رو حفظ کنید و طبق اون چیزی که صلاح میدونید داخل فضا از دید بیرونی ها به طور کامل پنهان بمونه. این در حالیه که از لا به لای نوار های عمودی پرده نور به خونه سرک میکشه و خودش رو جا میکنه و این دقیقا همون نورپردازی هنرمندانه ای هستش که بهش اشاره کردیم. خب دیگه شخص شد که با این پرده خیلی راحت میتونید نور خونه رو اونقدری که دلتون میخواد تنظیم کنید و برای رسیدن به این موضوع فقط کافیه که زاویه پرده رو تغییر بدید. 

پرده ورتیکال

خونت پنجره های بزرگ داره؟ پرده ورتیکال عالیه

پرده ورتیکال واسه خونه های بزرگی که مخصوصا پنجره های سراسری و زیاد دارند خیلی مناسبه. البته که تو برخی موارد از این سبک پرده میتونید برای درب های شیشه ای ترس هم استفاده کنید و از این بابت خیالتون راحت باشه که با هر بار باز و بسته کردن درب هیچ آسیبی به پرده وارد نمیشه. 

تازه اگه پنجره های شما از اندازه های عادی خارجه و خیلی رو فرم نیست میتونید مطمئن باشید که پرده ورتیکال کمک رسونه و خوبیشون اینه که خیلی راحت میتونن منطبق با پنجره شما طراحی بشن. 

پرده ورتیکال

پرده ورتیکال خودمونیه و خیلی زود با هر سبکی ست میشه! قیافه نمیگیره

خب هر خونه ای از یه سبک دکوراسیون پیروی میکنه. خونه شما مدرنه یا شاید هم کلاسیک؟ اصلا هر سبکی که باشه میتونید اطمینان حاصل کنید که پرده ورتیکال بهش میاد و خیلی زود هماهنگ میشه، فقط کافیه که رنگ به درستی انتخاب بشه. دلیلی این موضوع هم برای اینه که پرده های ورتیکال یه سبک خنثایی دارن که میتونن با هر سبک دکوری تطبیق پیدا کنن. مثل رنگ سفید که به هر رنگی میاد چون خنثی هستش.

پرده ورتیکال

جنس پرده ورتیکال و رنگی چجوری باشه بهتره؟

خب رنگ این سبک پرده بهتره که با عناصری به مانند کوسن مبلمان و یا رنگ زمینه کاغذ دیواری ست بشه. از طرفی هم جنس پرده ورتیکال اینجوریه که از سه لایه تشکیل شده. لایه وسط پرده تور هستش و لایه های اینور و اونور هم پارچه هایی مات هستن که بتونن ورود ور رو مسدود کنن. با استفاده از این پرده دیگه شما نیازی ندارید که چند لایه پرده خریداری کرده و نصب کنید چرا که پرده ورتیکال جای همشون رو براتون پر میکنه. اصلا به همین دلیله سه لایه بودنشونه که خیلی ایستاده هستن و حال شق و رق خوبی دارند. اینجوری واقعا ظاهرش شیکه و تمیز. 

پرده ورتیکال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی