|

روش های چیدمان مبل ال در منزل/ خیلی راحت خونه رو مثل یک طراح حرفه ای دیزاین کن

مبل ال به عنوان مبل راحتی خیلی مورد استقبال خانواده ها قرار داره و توی این مقاله روش های چیدمان این مدل مبل رو در منزل باهم مرور می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون و طراحی داخلی مبحثی شیرین و بسیار گسترده ست که مورد علاقه افراد بسیاری قرار داره. لازم نیست خیلی تخصص در زمینه طراحی داخلی داشته باشی اگه فقط علاقمند باشی میتونی محیط خونه یا محل کارت رو به بهترین شکل دکور کنی. در مورد مبلمان مناسب، ست کردن فرش، انتخاب لوستر، چیدمان میز تلویزیون و کنسول و... میشه با جستجو و کمی فکر بهترین انتخاب رو داشت. مبل ال به عنوان مبل راحتی خیلی مورد استقبال خانواده ها قرار داره و توی این مقاله میخوایم روش های چیدمان این مدل مبل رو باهم مرور کنیم تا خونه ای دلنشین و گرم داشته باشیم. تا پایان همراه ما باشید...

moblL11

انواع مبل ال

مبل ال در مدل های متنوع و ابعاد مختلفی در بازار وجود داره که بر اساس سلیقه و فضای خودتون میتونین اون رو سفارش بدین. مثلا برای یک نشیمن کوچیک میشه یک مبل ال جمع و جور که فضای کمی رو اشغال میکنه تهیه کرد.

moblL3

همینطور مبل های ال بزرگی هم میشه سفارش داد که برای فضاهای بزرگ مناسبه و تعداد نفرات زیادی رو روی خودش جا میده.

moblL8

مدل های باکس دار، تخت خوابشو و... هم وجود دارن که با کاربری خوبشون کمک حال خانواده ها برای قرار دادن وسایل اضافی و یا ایجاد فضای خواب برای مهمان ها رو فراهم میکنن.

مبل ال به عنوان تفکیک کننده فضا

یکی از کاربردهای خوب مبل ال برای تفکیک فضا در پذیرایی یا نشیمن هست. اگر فضای هال شما بزرگه یا مستطیلی شکله میتونید بهترین استفاده رو از مبل ال برای جداسازی فضای پذیرایی از نشیمن انجام بدید.

moblL4

استفاده از مبل ال برای ایجاد TVروم هم مورد دیگه کاربری مبل ال در منزل هست که فضای دلنشین و گرمی رو برای اهالی خانواده به وجود میاره.

قرار دادن مبل ال جلوی پنجره

اگر هال و نشیمن شما پنجره بزرگ و نورگیری داره، قرار دادن یکی از اضلاع مبل ال مقابل پنجره و پرده نمای زیبایی رو در دکوراسیون منزل شما به وجود میاره.

moblL5

قرار دادن چند گلدان طبیعی زیبا یا یک صندلی راک در کنار مبل و جلوی پنجره هم نمای چشمگیر چیدمان مبل ال رو در منزل شما کامل خواهد کرد.

ساختن یک کنج دنج با مبل ال

اگر توی هال یا نشیمن منزل خودتون زاویه ای دارید که فضای خوبی برای قرار دادن مبل ال هست در این مورد شک نکنید و یه کنج دنج واسه خودتون درست کنید. یکی از کاربردهای خوب مبل ال، پر کردن دیوارهای بزرگ به بهترین شکل ممکن هست.

moblL7

قرار دادن یک آباژور مناسب یا یک گلدان طبیعی بزرگ در این گوشه، فضاسازی شما رو کامل تر و زیباتر خواهد کرد.

قرار دادن مبل ال جلوی دیوار اصلی

دیوار اصلی همون بزرگترین دیوار در فضای نشیمن یا پذیرایی شماست که خیلی مهمه چجوری مورد استفاده قرار بگیره. یکی از موارد استفاده از دیوار اصلی در منزل قرار دادن ضلع بزرگ مبل ال مقابل اون هست.

moblL2

در این شیوه شما می تونید دیوار پشت مبل رو هماهنگ با رنگ مبل رنگ کنید. همچنین میتونین برای تکمیل فضاسازی و دکوراسیون خودتون روی این دیوار تابلوهای دکوراتیو و مدرن و یا یک ساعت زیبا نصب کنید.

moblL1

استفاده از کوسن های زیبا، شال مبل و اکسسوری های هماهنگ با دکوراسیون منزل تون روی مبل ال، فضایی خاص و چشمگیر رو به وجود میاره که از بودن در اون لذت خواهید برد.

moblL6

در این مقاله چند روش کاربردی و زیبا برای جانمایی و قرار دادن مبل ال در فضای نشیمن و هال منزل ارائه شد. اگر به موضوع دکوراسیون علاقمندید اینجا هم کلی مطلب خوب در این زمینه وجود داره که میتونید استفاده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی