|

به روز ترین فرش های مد شده / با اینا درپیت ترین دکور رو هم میشه جون داد ارزونم هستن

در این مقاله نمونه هایی از به روز ترین فرش ها رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها انتخاب بهترین داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا چه حد به این موضوع که دکور خوب میتونه حالتون رو هم خوب کنه ایمان دارید؟ اگر که به این موضوع معتقد هستید که هیچی ولی در صورتی که اعتقادی ندارید باید بگیم که یه دکور خوب حتی میتونه تعیین کننده ی این باشه که شما دوست داشته باشید برگردید به خونه یا نه مثلا در ساده ترین حالت وقتی خونتون تمیز باشه بعد از کار دوست دارید که به سمت خونه برید ولی اینطور تصور کنید که خونتون کثیف، بهم ریخته و آشفته هست اون موقع هم آیا دوست دارید که برگردید به خونتون؟ احتمالا جوابتون نه هست پس وقتشه که به تاثیر دکور ایمان بیارید. حالا ما هم در این سری از مقالاتمون در خصوص دکور و چیدمان فرش و انواع جدید و متنوع اون برای جاهای مختلف خونه براتون صحبت کردیم.

البته که شاید براتون سوال باشه که حالا چرا فرش که خب در جواب باید بگیم که شما وقتی وارد به خونه ای میشید وقتی در نگاه اول چشمتون به کف میفته که وسعتش هم زیاده آیا بجز فرش چیز دیگه ای میبینید مثلا کف پذیرایی قرار نیست که ماشین لباسشویی ببینید مسلما فرش میبینید و خب خیلی ها هم هم با این وسیله حتی نقطه ی کانونی ایجاد میکنن و جالبه که برای هر جایی هم شما میتونید فرش در نظر بگیرید از فرش برای راه پله بگیر تا فرش جلو سینک ظرفشویی و... که این نشون میده این وسیله چقدر در خونه ی ما ایرانی ها پرکاربرد هست پس جای شکی نیست که ادامه ی این مقاله هم راجبه فرش باشه که احتمالا هم از تیتر متوجه شدید که میخواهیم به روز ترین فرش ها رو که این روزا مد شده رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات در خصوص اون ها بهتون ارائه بدیم، پس با ما همراه باشید.

به روز ترین فرش ها

برای دکور کلاسیک چه فرشی انتخاب کنیم؟

در صورتی که به دنبال فرش جدید برای خونتون هستید به سراغ اون فرشی برید که با دکوراسیون منزل شما هارمونی داشته باشه چرا که توجه کردن به سبک چیدمان خونتون میتونه بهتون کمک کنه که مدل فرشتون رو نسبت به اون حال و هوا انتخاب کنین مثلا در صورتی  که سبک خونه ی شما کلاسیک هست بهتره که برای انتخاب و خرید فرش به سراغ فرش های کلاسیک برید و برعکس چرا که در این حالت دکوراسیون خونه ی شما در یه هماهنگی به سر میبره که بسیار چشم نواز خواهد بود. البته که شما میتونید توی فضا با دکوراسیون مدرن از یه فرش سنتی استفاده کنید و تضاد جالبی به وجود بیارید اما به هیچ وجه نمیشه که در محیط با دکور کلاسیک از فرش مدرن استفاده کنید.

به روز ترین فرش ها

به روز ترین فرش ها

برای دکور مدرن چه فرشی انتخاب کنیم؟

شما همچنین میتونید برای دکور مدرن از فرش فانتزی استفاده کنید چرا که این مدل فرش در این دکوراسیون به زیبایی هر چه تمام تر میدرخشه و در صورتی هم که بچه ی کوچیک و یا حیوون خونگی توی خونه دارید بهتون توصیه میکنیم که به سراغ فرش هایی به رنگ تیره برید چون در صورتی که فرش هاتون به رنگ روشن باشه هم زودتر کثیف میشن و هم لکه ها روی اون ها بیشتر خودنمایی میکنن. این روز هم باید بدونید که نباید به هیچ عنوان کل فضای خونه رو با فرش بپوشونید و باید بین فرش و دیوارها یه فاصله ای برقرار باشه که میتونه دکور رو زیباتر و حتی محیط رو بزرگتر نشون بده.

به روز ترین فرش ها

بهترین شانه و تراکم فرش برای خرید

این روزا مردم بیشتر به خرید فرش هایی 700 و 1200 شانه علاقه ی خودشون رو نشون دادن که در ادامه چرای اون رو براتون میگیم.

فرش های 700 شانه دارای یه سری از ویژگی ها مثل طول عمر و دووم بالا هست از قدرت پاخوری بینظیری هم برخوردارن و برای جاهایی که رفت و آمد و تردد در اون ها زیاده بسیار مناسب اند و با این حساب شما میتونید از زیبایی این فرش ها در مکان هایی مثل اتاق خواب و پذیرایی استفاده کنید. همچنین یکی دیگه از ویژگی هایی که این فرش ها رو بسیار خاص کرده قیمت مناسب اون هست که به همین دلیل فرش های 700 شانه این روزا بین مردم بسیار محبوب و خواستنی شده.

فرش هایی که 1200 شانه هستن به علت بافت ظریفی که دارن شباهت بینظیری به فرش دستبافت دارن و میشه اون رو جایگزین مناسبی برای این مدل از فرش ها بشمار آوورد که خیلی ها به جای فرش های دستبافت به سراغ خرید اون ها میرن و در این بین فرش های 1200 شانه ای که دارای 3600 تراکم هستن بسیار برای فرش عروس مناسب اند و میتونن در لیست خریدهای جهیزیه قرار بگیرن. 

به روز ترین فرش ها

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی