|

معرفی بهترین کانسیلرها برای پوست چرب / میکاپ حرفه ای میخوای باید کانسیلرت معرکه باشه

در این مقاله چند تا از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن ویژگی های اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که زیبا دیده بشن و البته که برای این منظور دست به کارهای مختلفی میزنن مثلا خیلی ها به دکتر و دارو و ادا و اصول های اینجوری رو میارن، خیلی ها از جدیدترین متدهای آرایشی استفاده میکنن و یا خیلی ها هم در این بین به روتین های پوستی و زیبایی گیاهی و شیمیایی پناه میبرن که بلکه به اون زیبایی که مدنظرشون هست برسن که خب در این بین هر کسی راه خودش رو داره و به نظرش بهترین راه هم هست براش ولی در بین این راه ها تفاوت های بزرگی وجود داره مثلا در صورتی که شما تزریق ژل به گونه انجام بدید در مدت زمان کوتاه گونه های برجسته پیدا میکنید ولی احتمال این که ژل بهتون آسیب برسونه هست و حتی ریسک این وجود داره که گونه هاتون لنگه به لنگه بشه! ولی از طرف دیگه آرایش برای برجسته شدن گونه هم وجود داره که گونه هاتون رو موقتی خوشگل و برجسته میکنه ولی بدون ضرر و خطری.

حالا شما از بین این دو راه کدوم رو انتخاب میکنید؟ اونی که ریسک داره و یه جورایی دائمی تره یا اونی که ریسک نداره و موقتیه و با یه شست و شو از بین میره؟ خب در حالت عادی روش دوم خیلی بهتره چون این روزا آرایش میتونه به کلی اشکالات و نواقص موجود در چهره ی شما رو کاور کنه و از بین ببره و از شما یه فرد دیگه بسازه مثلا شما حتی میتونید برجسته کردن لب با آرایش رو هم امکان پذیر کنید و یا مدل ابروهاتون رو تغییر بدید و یه عالمه کار دیگه که خب با آرایش و میکاپ شدنیه و منطقی تره که شما به سراغ اون ها برید مثلا در این مقاله میخواهیم راجبه بهترین کانسیلرها برای پوست چرب براتون صحبت کنیم که میشه باهاشون گودی و سیاهی دور چشم رو در یه چشم بهم زدن محو کرد بدون هیچ ریسک و عوارضی پس چرا به سراغش نرید؟ اصلا چی جلوتون رو گرفته؟ پس در ادامه با ما همراه باشید برای شناختن چند تا از بهترین این کانسیلرها.

بهترین کانسیلرها برای پوست چرب

کانسیلر کالیستا مدل کاور آپ از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب

کالیستا یه برند آرایشی ایرانیه محبوب هست که توی سال های اخیر با تنوع بسیار بالا توی محصولات آرایشی که عرضه کرده تونسته نظر خیلی از مصرف کننده ها رو به خودش جلب کنه و در این بین کانسیلر مدل کاور اپ کالیستا در بین محصولات آرایشیش تونسته به افراد در داشتن یه آرایش فوق حرفه ای و بی نقص کمک شایان و بزرگی کنه. این مدل کانسیلر رو شما میتونید برای انواع پوست ها به ویژه پوست چرب مورد استفاده قرار بدید و با پر کردن چروک ها و تغییر رنگ قسمت های تیره یه پوست هموار و یکدست برای خودتون بسازید. 

شما این محصول از کالیستا رو میتونید توی رنگ های پرکاربرد مشاهده کنید که از اون جایی که بافت سبکی داره برای استفاده ی روزانه بسیار مورد خوبیه. همچنین این نکته رو هم در خصوص این کانسیلر بگیم که میتونید تامین رطوبت پوست اطرف چشماتون رو هم بهش بسپارید و اصلا نگران پوسته پوسته شدن اون روی پوست نباشید.

بهترین کانسیلرها برای پوست چرب

کانسیلر پرایم مدل Trio Active از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب

یکی دیگه از کانسیلرهای خوبی که برای پوست های چرب وجود داره کانسیلر پرایم مدل Trio Active هست که علاوه بر این که تیرگی دور چشم رو میپوشونه و کاور میکنه، پوست این ناحیه رو مرطوب میکنه و به علت برخورداری از spf 25 از پوستتون در برابر اشعه ی آفتاب هم محافظت میکنه. این محصول حتی لک های دور چشم شما رو هم کاور میکنه و بعد از یه مدت استفاده باعث کم شدن تیرگی اطراف چشم میشه. همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که این کانسیلر باعث استحکام پوست زیر چشم و جلوگیری از افتادگی اون هم میشه و این کار رو از طریق تحریک سنتز بافت کلاژن پوست انجام میده.

از دیگر خصوصیاتی که کانسیلر مدل Trio Active پرایم داره میشه به سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان بودن اشاره کرد که هر دو از پیری زودرس جلوگیری میکنن. در فرمولاسیون این کانسیلر از مواد طبیعی مثل عصاره ی مخمر، جوانه ی گندم، عصاره ی گل محمدی و... استفده شده که برای پوست های حساس بسیار خوبه. 

بهترین کانسیلرها برای پوست چرب

کانسیلر بورژوا مدل ردی‌ینس ریویل از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب

کانسیلر مایع ردی‌ینس ریویل تولید شده توسط برند بورژوا که یه برند فرانسوی هست ساخته شده برای پوست های چربه که با فرمولاسیون غنی و پوشش دهی بالایی که داره میتونه یه صورت و آرایش بی نقص و جذاب براتون بسازه طوری که دوست نداشته باشید حتی اون رو پاک کنید. این کانسیلر حاوی هیالورونیک اسید هست که میتونه پوست شما رو بازسازی و احیا کنه و باعث افزایش شفافیت پوستتون بشه. این نکته هم شاید براتون جالب باشه که بدونید در این کانسیلر مایع از آب معدنیِ یخچال‌های مونت بلان فرانسه استفاده شده و میتونه تا بیست و چهار ساعت رطوبت پوست شما رو به راحتی تامین کنه. همچنین این کانسیلر میتونه پف، چروک، قرمزی و تیرگی اطراف چشم شما رو پوشش بده  بعد از یه مدت یه پوست زیبا با رنگ روشن تر تحویلتون بده.

بهترین کانسیلرها برای پوست چرب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی