|

جدیدترین مدل فرش پذیرایی/ اینا آدم میشدن از اون مغرورایی بودن که محل نمیدادن آخه خاصن

در این مطلب نمونه هایی از جدیدترین مدل فرش پذیرایی بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها برای خرید ایده بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد هستن که وست دارن برای دکور خونشون سنگ تموم بذارن و حسابی بترکونن و خب خوشبختانه این موضوع نسبت به گذشته خیلی راحت تر و عملی تره چون افراد خیلی راحت در جریان مدهای روز قرار میگیرن و با دو تا سرچ ساده متوجه یه سری از قواعد دکوراسیون میشن که با پیاده سازی و اجرای اون ها در دکوراسیون و چیدمان منزلشون میتونن یه دیزاین ناب و آس خلق کنن که چشم هر بیننده ای رو به خودش خیره کنه. البته که در این بین باید یه مقدار هم سلیقه چاشنی کار کنن مثلا در خصوص ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت باید این ها رو بدونن که فرش و کابینت نباید بهم بچسبن و باید بینشون یه مقدار فاصله باشه ولی در خصوص رنگ انتخابی برای فرش باید سلیقه و هوششون رو استفاده کنن تا یه رنگی رو انتخاب کنن که با همه ی اجزای دکور همخونی داشته باشه.

در این بین هم باید در جریان این که فرش های مد روز چه شکلی هستن قرار بگیرن تا دکورشون علاوه بر زیبایی و کارایی رنگ و بوی به روز بودن رو هم داشته باشه و حس و حال دمده از اون دریافت نشه. حالا شاید با خودتون بگید این که خیلی سخت شد در حالی که باید بگیم اصلا هم اینطور نیست شاید در وهله ی اول دشوار به نظر بیاد ولی وقتی که شما در خصوص چیدمان آیتم های مختلف در خونه اطلاعاتتون رو بالا میبرید کم کم متوجه این میشید که این موضوع تا چه حد راحت و البته لذتبخش هست . حالا ما هم در مقالات مختلف خودمون در راستای چیدمان بهتر خونتون بهتون یه سری راهنمایی ها میدیم مثلا امروز میخواهیم نمونه هایی از جدیدترین مدل فرش پذیرایی رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو که باید راجبه رنگ این فرش بدونید رو بازگو کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

بهترین رنگ برای جدیدترین مدل فرش پذیرایی

یکی از اصلی ترین سوال هایی که به هنگام انتخاب فرش برای هر فضایی مثل پذیرایی به ذهن افراد خطور میکنه این هست که خب حالا چه رنگی بخریم؟ که خب باید گفت سوال مهمی هم هست چون انتخاب درست و مناسب رنگ میتونه به میزان قابل توجهی در زیبایی فضای شما تاثیرگزار باشه و این موضوع که برای کجا میخواهید فرش رو انتخاب کنید هم اصلا مهم نیست یعنی حتی ممکن هست بخواهید فرش برای راه پله و جلوی سینک ظرفشویی انتخاب کنید که در مورد اون ها هم باید انتخاب رنگ زیبا رو در اولویت هاتون داشته باشید.

حالا در صورتی که میخواهید برای فرش پذیرایی رنگ مناسب انتخاب کنید باید به موراد زیر توجه کنید:

در انتخاب رنگ فرش برای پذیرایی باید در وهله ی اول به رنگ مبلمان و بعد به رنگ دیوارها توجه کنید و به ترتیب اون ها رو رنگ اولیه و رنگ ثانویه در نظر بگیرید.

به تناسب رنگ ها بسیار اهمیت بدید خصوصا بین رنگ مبلمان و فرش و بهتره که همیشه رنگ مکمل رو انتخاب کنید.

همچنین باید در انتخاب رنگ برای این فضا به میزان متراژ و نورگیری محیط هم اهمیت بدید مثلا در صورتی که فضاتون کوچک بود و نورگیر هم بد بود بهتره به سراغ فرش هایی به رنگ روشن برید تا خونه بزرگ تر و پرنور تر دیده بشه و در صورتی هم که فضا بزرگ بود بهتره به سراغ رنگ های تیره تر برید تا حالت دنج بودن رو از دست نده.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

رنگ روشن برای جدیدترین مدل فرش پذیرایی

گفتیم که فرش های رنگ روشن محیط رو بزرگ تر نشون میدن اما نکته ای که باید در انتخاب فرش به رنگ روشن بهش دقت کنید این هست که میزان رفت و آمد در خونه ی شما چقدره چون در صورتی که خیلی زیاد باشه این رفت و آمد مطمئنا فرش شما هم زودتر کثیف میشه و در صورت روشن بودن رنگ اون، این کثیفی خیلی بیشتر به چشم خواهد اومد و شما ناگزیر هستید که فرش رو بشورید و خب دفعات شست و شو زیاد و زیادتر میشه که در این حالت فرش کیفیت و انسجام بافت خودش رو ممکن هست که از دست بده پس باید این موضوع رو هم در صورت انتخاب رنگ روشن در نظر بگیرید.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

رنگ تیره برای جدیدترین مدل فرش پذیرایی

در خصوص انتخاب رنگ تیره گفتیم که برای فضاهای کوچک مناسب نیست چون ممکن هست که فضا رو حتی کوچک تر هم نشون بده ولی موضوعی که وجود داره این هست که این مدل از فرش ها برای فضاهای پر رفت و آمد بسیار مناسب هستن چون لکه و کثیفی که در اثر تردد زیاد به وجود میاد در اون ها اونقدرا که باید و شاید به چشم نمیاد و حتی موهای ریخته شده روی فرش هم در این مدل از فرش ها دیده نمیشن ولی در انتخاب اون ها باید دقت کنید که نورپردازی فضاتون خوب باشه تا یه وقت دلگیر دیده نشه خونه.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی