|

کاربردهای متفاوت کانسیلر / فقط اینا رو یاد بگیر ببین چه آرایش خاص و درخشانی میکنی

خیلی از خانوم ها بر این باورند که استفاده از کانسیلر تنها برای رفع لک و تیرگی ها استفاده میشه در حالی که کاربرد های شگفتانه دیگری هم داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک میکاپ زیبا و متناسب وقتی اتفاق میفته که همه چیز سر جاش باشه. بسیاری از خانوم ها وقتی میخوان برن بیرون کیفی کوچک از لوازم آرایش مورد استفادشون رو برمیدارن. اما برای داشتن یک میکاپ حرفه ای بی شک کانسیلر نیازه چرا که وسیله ای حرفه ای محسوب میشه. خیلی ها بر این باورند که کانسیلر تنها برای رفع تیرگی های زیر چشم و جای لک و جوش و غیره هستش، در حالی که کاربرد کانسیلر به اینجا ختم نمیشه و در واقع کانسیلر ها میتونن کاربرد هایی داشته باشن که در نهایت میکاپ شما رو خاص و درخشان کنند. 

شما میتونید از یک کانسیلر به عنوان عنصری برای زیرسازی آرایش، کانتور کردن و حتی ایجاد سایه ای روشن استفاده کنید. اگر از کانسیلر کمک بگیرید بی شک سایه ها و دیگر لوازم آرایش میتونن با ثبات بیشتری بر روی پوست باقی بمونن و بهتر و قشنگ تر هم بنشینن. اینجوری جذابیت آرایش بیشتر هم خواهد شد. میپرسید چجوری؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بدونیم چه استفاده های دیگه ای از این محصول میشه داشت.

کاربردهای متفاوت کانسیلر

با این روش کانسیلر جوش و لک ها رو محو کن

در واقع وقتی شما جوش یا جای جوشی بر روی پوست خود دارید رنگی متناقض بر روی صورت ایجاد شده که ظاهر قشنگی نداره. بعد که میخواین آرایش کنین می بینین پوست یکدستی از لحاظ رنگ ندارید و اینجاست که میکاپتون خراب میشه. برای یکدست سازی رنگ پوست و ایجاد کردن سایه مناسب بهتره که مقدار مناسبی از کانسیلر رو دقیقا روی قسمت مورد نظر که میشه همون جوش یا لک، بزنید و یادتون نره که باید کانسیلر رو با یه اسفنج فید کرده و به خوبی یکدستش کنید. در اینجا نباید کانسیلر رو این طرف و اون طرف کشید، بلکه باید به شکل ضربه ای بر روی نقطه زد و محوش کرد.

کاربردهای متفاوت کانسیلر

زیرساز سایه چشم رو با کانسیلر خوشگل انجام بده

تنها حرفه ای بودن در سایه نیست که میتونه چهره رو خوشگل کنه، بلکه ابتدا باید زیرسازی مناسبی برای زدن ساسه داتشه و باشید و اینکه چه رنگ سایه ای رو قراره انتخاب کنید مهم نیست، در هر حالت زیرسازی با کانسیلر اهمیت داره و بایده. البته که این تنها کاربرد کانسیلر برای سایه چشم نیست و در واقع کانسیلر ها میتونن سایه چشم شما رو تثبیت کنند و موندگاریش رو برای ساعت ها بالا ببرند. در ضمن اگر به هنگام زدن سایه کمی ازش ریخت زیر چشمتون، میتونید اون رو با کانسیلر به خوبی محو افق کنید و تمام.

کاربردهای متفاوت کانسیلر

قاب بندی ابرو با کانسیلر، چه طبیعی چه غیر طبیعی

یکی دیگه از جذاب ترین کاربرد های کانسیلر قاب یندی مناسب ابروهاست. فرقی نمیکنه که میخواین ابروهاتون طبیعی باشه یا دارای قاب بندی خاص، در هر دو صورت استفاده از کانسیلر میتونه ابرو های شما رو آراسته تر و تمیز تر از اونچه که هست نشون بده. شما با کانسیلر میتونید فرم متاسبی به ابروها بدید و یادتون نره که بعد از استفاده از کانسیلر بی قاب بندی، بهتره که اون رو با زیرساز روی پلک ترکیب کنید  تا یه سایه روشن خیلی چشمگیر ایجاد نکنید و غیر طبیعی نشه.

کاربردهای متفاوت کانسیلر

با دو رنگ کانسیلر صورتتو چاق یا لاغر کن

یکی دیگه از مهمترین کارای های کانسیلر کانتور کردن و زاویه دادن به صورت هستش که خب برای رسیدن به این منظور باید از دو سایه متفاوت از کانسیلر رو داشته باشید. یکیشون روشن تر از رنگ پوست شما و دیگری هم تیره تر. یادتون نره که رنگ های انتخاب شده نباید اونچنان قوی با رنگ پوست شما فرق داشته باشند و در واقع اونجوری زاویه های صورت شما به شدت غیر طبیعی خواهد شد.

کاربردهای متفاوت کانسیلر

پوشاندن تیرگی با کانسیلر نارنجی

اغلب بانوان برای از بین بردن سیاهی های دور چشم تنها از کانسیلر سفید رنگ استفاده میکنن، در حالی که کانسیلر های نارنجی و هلویی رنگ میتونن تیرگی های پوست شما رو به شکلی جذاب تر و بهتر از بین ببرند و چهره ای بی نقص براتون بسازن. برای این کار بهتره که با کانسیلر رنگ نارنجی یا هلویی بر روی نقطه مورد نظر بزنید و بعد با کرم پودر یا کانسیلر و یا حتی پودر فیکس، آرایش خود را فیکس کرده و چهره ای یکدست بسازید.

کاربردهای متفاوت کانسیلر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی