|

شیائومی

پوکو X4 پرو با پشتیبانی از 5G به زودی راه خود را به بازار باز خواهد کرد

POCO X4 Pro 5G renders show the color variants and design

در حالی که بی صبرانه در انتظار رونمایی پوکو X4 هستیم، مشخصات این گوشی هوشمند به همراه رندر هایی که رنگ های آن را فاش می کند منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوکو از سری های محبوب گوشی های هوشمند زیر مجموعه ی غول فناوری چینی، شیائومی، می باشد که توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. در حال حاضر نیز ما بی صبرانه در انتظار رونمایی پوکو X4 پرو هستیم. با توجه به آنکه چندی پیش مشخصات این گوشی هوشمند فاش گردید و تصاویری از آن نیز منتشر شد انتظار می رود که خیلی زود نیز شاهد رونمایی و عرضه آن به بازار باشیم.

به گزارش Gizmochina به تازگی تصاویری رندر از این گوشی هوشمند منتشر گردیده است که طراحی و رنگ های آن را به نمایش می گذارد. با توجه به این تصاویر به نظر می رسد که پوکو X4 پرو دارای سه رنگ زرد، آبی و مشکی خواهد بود که بر روی پنل پشتی هر سه رنگ یک طراحی با رنگ سفید هک شده است. در قسمن پایین پنل پشتی نیز علامت 5G ثبت گردیده که نشان می دهد این گوشی هوشمند از اتصال به شبکه ی 5G پشتیبانی می کند. نشان تجاری پوکو نیز در جزیره ی دوربین ها هک گردیده.

تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند، سه گانه می باشد که از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. برای دوربین اصلی نیز یک سنسور قوی 108 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که البته شایعات قبلی حاکی از آن است که این سنسور HM2 سامسونگ خواهد بود.

POCO X4 Pro

با حرکت به سمت جلو، گوشی دارای یک صفحه نمایش پانچ دار با حاشیه های نازک است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED DotDisplay با نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. در مرکز لبه ی بالایی آن نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی قرار گرفته است.

در ارتباط با منبع قدرت دهی پوکو X4 پرو نیز باید بگوییم که ظاهرا این گوشی هوشمند از تراشه ی اسنپدراگون 695 همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد که انرژی خود را از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات تامین می نماید. انتظار می رود که این گوشی تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی نماید و سیستم عامل اندروید 11 را مبتنی بر رابط کاربری MIUI13 به صورت پیش فرض ارائه دهد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی