|

موتورولا

موتورولا ادج 30 پرو نسخه ی جهانی ادج ایکس 30

Motorola Edge 30 Pro to look exactly like the Edge X30

این طور که به نظر می رسد ادج ایکس 30 پرچمدار فعلی موتورولا با نام ادج 30 پرو به بازار جهانی معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به این لحظه منتشر شده است به نظر می رسد که موتورولا قصد دارد پرچمدار فعلی خود را با یک نام دیگر در بازار های جهانی عرضه کند. این طور که به نظر می رسد ادج ایکس 30 پرچمدار موتورولا با نام ادج  30 پرو معرفی خواهد شد.

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است، به احتمال بسیار زیاد این دستگاه تا آخر ماه جاری به بازار عرضه خواهد گردید. افشاگر معروف 91Mobiles رندر هایی را از این گوشی هوشمند منتشر کرده است که به گفته خود او این تصاویر توسط منابع صنعتی ارائه شده اند. با نگاهی به تصاویر منتشر شده از ادج 30 پرو به خوبی متوجه خواهید شد که این گوشی هوشمند دقیقا ادج ایکس 30 می باشد، با همان تنظیمات دوربین بر روی پنل پشتی و یک پانچ مرکزی بر روی صفحه نمایش برای دوربین سلفی.

Motorola Edge 30 pro2

به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از ادج ایکس 30 که در اواخر سال 2021 در چین رونمایی شد ما انتظار داریم که ادج 30 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز باشد که یک سنسور 60 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی بر مرکز آن قرار گرفته است.

تنظیمات دوربین اصلی آن نیز به احتمال زیاد شامل دو سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق خواهد بود. احتمالا این گوشی هوشمند مشابه برادر خود تراشه پرچمدار فعلی کوالکوم را با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه خواهد داد، که برای تامین انرژی خود به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات، متکی می باشد.

Motorola Edge 30 pro3

تا به این لحظه هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص قیمت گذاری این محصول منتشر نشده است اما از آنجایی که گمانه زنی ها برآنند که این گوشی هوشمند در ماه فوریه رونمایی خواهد شد ما انتظار داریم که طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر گردد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی