|

موتورولا

پرچمدار آینده موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی

Motorola is reportedly working on a new flagship with a 200MP camera

افشاگری های جدید خبر از پرچمدار آینده ی موتورولا می دهند که احتمالا برخی ویژگی های ادج ایکس 30 را به ارث خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که موتورولا به تازگی از پرچمدار زیبا و قدرتمند خود موتو ادج ایکس 30 رونمایی کرده است، افشاگری های جدید، از پرچمدار آینده ی این شرکت خبر می دهند که احتمالا برخی ویژگی های ادج ایکس 30 را به ارث خواهد بود.

به گزارش GSMArena پرچمدار آینده اسرار آمیز موتورولا که با نام فرانتیر “Frontier” شناخته می شود از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی منحنی با نرخ تازه سازی 144 هرتز بهره مند خواهد شد. گزارش های منتشر شده حاکی از آنند که این گوشی هوشمند به یکی از تراشه های اسنپدراگون نسل 8 کوالکوم مجهز خواهد شد، با این حال ما نمی توانیم مطمئن باشیم که این تراشه همان تراشه ی معروف و محبوب نسل جدید کوالکوم است یا خیر.

برخی از گمانه زنی ها حاکی از آنند که این تراشه درواقع اسنپدراگون 8 نسل 2 نام خواهد داشت اگرچه ، ما هنوز هیچ نشانه رسمی از یک تراشه کاملاً جدید را مشاهده نکرده ایم، اما اگر این خبر صحت داشته باشد زمان آن را به ما نشان خواهد داد. ظاهرا فرانتیر این تراشه را به همراه 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه خواهد کرد.

Motorola

گفته می شود که موتورولا فرانتیر از سنسور 200 مگاپیکسلی S5KHP1 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی، در کنار دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی سامسونگ S5KJN1SQ03 (JN1) و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی IMX663 استفاده می نماید که بدون شک عملکرد چشمگیری را از خود به ثبت خواهد رساند. برای دوربین سلفی نیز ما گمان می کنیم که از سنسور 60 مگاپیکسلی OmniVision OV60A برخوردار خواهد بود درست مانند پرچمدار فعلی.

در نهایت سرعت شارژ می تواند پیکج عالی این گوشی هوشمند را تکمیل کند، این طور که به نظر می رسد قرار است فرانتیر تا 125 وات را از طریق درگاه تایپ C و 50 وات را به صورت بی سیم شارژ نماید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی