|

وقتی زنِ علیرضا نیکبخت با این تیپ لوکس جیب شوهرو نون کشید؛ گیساشو زده به برق!

alireza nikbakht shayanews

مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت می باشد که این روزا با استایل های متنوع از خود در کنار همسر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا میدونید و می شناسید که علیرضا نیکبخت فوتبالیست قدیمی ایرانیه که هم سابقه بازی در تیم آبی هارو داره و هم قرمزارو! علیرضا نیکبخت رو میشه مِن جمله فوتبالیست هایی دونست که همیشه حواشی زیادی داشته و حتی تو دورانی که اوج بازیش بود هم با جنجالات بیشتر شُهره شهر بود تا فوتنبال! اما علیرضا نیکبخت از یه جایی به بعد دیگه حواش که حالا ناخواسته بودن و یا دست ساز خودش، سمت و سویی دیگر پیدا کردند چرا که آقای نیکبخت ازدواج کرد اونهم نه یکبار بلکه دو بار.

ازدواج اول که خب چندان به راه درستی نکشید اما ازدواج دوم این چهره با مونا نیکبخت بیشتر مورد توجه قرار گرفت چرا که خانومشون اینستا باز خوبی بوده و هست! البته که مونا نیکبخت هم همونطور که متوجه شدین با فامیلی همسرش اینستا داره که خب این نشون میده خانوم خانوما خیلی در تلاشه تا بگه بنددده همسر کدوم چهره هستم و همین موارد باعث سوژه شدن مونا بانو تو یه تایمی شده بود. مونا نیکبخت در این فضای نامرئی تولید محتوای یادی داره که شاید بشه گفت نتیجش کمتر از تلاشش بوده چرا که تو این روزا که خانوما با چهار تا عکس میتونن به سرعت فالوور جذب کنن مونا نیکبخت خیلی موفق نبوده و تنها 15.5 هزار دنیال کننده داره!! در ادامه جدیدترین پست این چهره رو مشاهده می کنید که استایل و سیس شیک خانوم خانوما مورد توجه کاربران قرار گرفت و با کلی کامنت مثبت همراه شد.

unknown_329879894_624540915685586_291816985901825673_n

علیرضا نیکبخت به پای خانومِ دومش چه پولی میریزه! استایل هایی لاکچری!

خب همونطور که دیدن مونا بانو خیلی به استایل و ظاهر و البته لوکس بودنش توجه داشته و باید بگیم این اولین باری نیست که مونا نیکبخت چنین تصویری رو به اشتراک گذاشته و باید گفت در اصل خانوم خانوما اصلا غیر این باشه منتشر نمیکنه و یکی از اصول های نشون دادن خودش به فالوورا همین لوکس و گرون بودنه ظارشه که تو همه عکس ها رعایت میشه!!

مونا نیکبخت بعد از بله دادن به علیرضا خان شباهت زیادی به همسرش پیدا کرد که البته این یه چیز طبیعیه و زوج عزیزه ما در حالی که لباس های انتخابیشون به شدت همراه با هم سبک هم شدنت، اخلاقیاتی شبیه به هم پیدا کدرند و حالا هر دو خیلی علاقمندن تا از شاخ های اینستایی بشن اما دیدن ای دل غافل چه سختتته!!

unknown_337528348_623448023129678_8235064406735310995_n

اینستا با مونا خانوم چه کرده همرو دیوونه کرده!

مونا نیکبخت تا به حال در حرف و حدیث خاصی دیده نشده. شاید بگین خب ایشون چرا باید چنین باشه که خب در پاسخ باید یاداوری کنیم بانوان بسیاری از فوتبالیست ها و یا بازیگران هستند که با استفاده از شهرت همسر جانشون به شهرتی بیشتر از همسر جانشون رسیدن چرا که در فضای مجازی فعالیت عجیب و پر از بالا پای داشته اند. البته که نظرات ناجورش رو هم خوردن اما باز به کار خود ادامه ای سرسخت دادن!

مونا نیکبخت اما در هیچ یک از این مباحث دیده نشده و همیشه تو همون حیطه کوچیک و نابی خودش به سر برده! البته که خانوم خانوما خیلی علاقمنده تا با موراد مختلف شوهر پیولدارش رو به رخ بکشه و سالگرد عقد این زوج نمونه ای بارز از این موضوع بود که حسابی ریخت و پاش داشتند.

unknown_274298722_125613733340565_4128520800496015467_n

دک و پز مونا نیکبخت تو اینستاگرام با تولید محتوای پولساز!

مونا و علیرضا کلا عادت به لاکچری بازی در مناسبت های مختلف دارن و اصلا امکان نداره با پیج مونا بانو برید و با تصاویر بسیار زیادی که در تولد های مختلف گرفته مواجه نشید این در حایله که تازه خیلیاشونم از تو پستا پاک کرده چرا چون خیلی صدای فالووراش از این حجم نشون دادن سورپرایزا در اومده بود!!

جدا از موراد گفته شده نیکبخت البته خانوادگی زدن تو کار مدلینگ و تبلیغات و خانومش یعنی مونا خانوم هم حسابی تو این حرفه پر قدرت فعالیت می کنه. مونا خانوم تو پیجش هم رای مزون ها و سالن های آرایش شمال تهران تبلیغ می کنه هم خودش گویا آنلاین شاپ راه انداخته و با کمک دوستانش جنس از دبی و ترکیه میارن و می فروشن درست مثل کاری که آرام جوینده زن سپهر حیدری و همچنین آرزو خانوم غفوریان همسر مهران غفوریان انجام میده. البته این رو هم باید بگیم که این روزها که اینستاگرام فیلتر شده و دسترسی بهش سخت شده پیج مونا خانوم دیگه خیلی رونق نداره.

بیوگرافی علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

او با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

ازدواج اول

علیرضا نیکبخت که تا به حال دو بار ازدواج کرده در مورد همسر اولش گفت: از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

ازدواج دوم

اما همسر جدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است. علیرضا نیکبخت درباره زندگی دومی که ساخت احساس رضایت دارد و با همسرش زندگی خوبی دارند.

unknown_271810344_870631656962385_1691825204761738995_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی