|

فیگور تایتانیکی علیرضا نیکبخت و زنش وقتی تیپ ساحلیش با آقاش سِته؛ خدای سانسور هَسدن!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت از پیشکسوتای فوتباله که امروزه همراه با همسرش به یکی از چهره های شاخ و حاشیه دار در اینستاگرام تبدیل شده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- علیرضا نیکبخت از فوتبالیستای قدیم الایام فوتبال ایران می باشد که سابقه بازی هم در تیپ آبی هارو داره و هم در تیم قرمزها. علیرضا نیکبخت اما حالا از پیشکسوتای مستطیل سبز محسوب میشه که زندگی خوبی رو همراه با کلیییی رفاه و پول برای خودش و همسر دومش فراهم کرده. علیرضا نیکبخت گرچه خودش بیشتر با حواشی مشهور شده اما سعی داشته تا در راه و روندی امروزی هم پیش بره که خب به همین دلیل یه سرک ریز به مدلینگ زده و بازیگری برای تبلیغات تلویزیونی رو هم تجربه کرده!

البته که اینها تنها فعالیت های آقای فوتبالیست نیست و بیزینس های خاص خودش رو هم داره اما اگه بخوایم یکم از خود علیرضا نیکبخت دور بشیم و گریزی هم به همسرشون مونا نیکبخت بزنیم باید بگیم که خانوم خانوما در مدتی که همسر نیکبخت شده به شدت دنبال شهرت رفته و حالا از بلاگرای اینستاگرامه!

حالا اینکه مونا خانوم چجوری شدن بلاگر رو در ادامه خواهیم گفت اما تصویری از مونا نیکبخت و علیرضا نیکبخت مشاهده می کنید که به گفته کاربران انگاری این زوج تایتانیک زیاد دیدن و ژستی اینچنین گرفتند که البته این ورژن ایرانیشه!

نیکبخت-و-همسرش

فیگورای چفت تو چفت علیرضا نیکبخت و خانومش که زیادی زنو شوهری هستن!

البته که یوقت فکر نکنید این زوج اولین زوج هستند و یا این سبک ژست اولین فیگور اونهاست! علیرضا نیکبخت و همسرش تقریبا عادت دارن که برای عکساشون فیگورای این مدلی بیان که خب گاهی حسابی کاربرا رو متعجب می کنند!

این روزا دیگه هر کی از راه رسیده شده یه پا بلاگر و داره حسابی پول در میاره و البته شهرتی باورنکردنی! مثلا همسر سپهر حیدری که خانوم آرام جوینده هستند نیز به همین شکل مشهور شدن که البته درجه نامتعارف بودن ایشون در تصاویر خیلی بیشتر بوده و هست. حالا آرام جوینده نیم میلیون دنبال کننده داره که از طریق همسرش به دستشون آورده و داره درآمد زایی میکنه زیاااد!

از طرفی همسر مهدی قائدی نیز چنین هستش که البته ایشون از همه تنبل تر تشریف دارند و تنها با اشتراک گذاری تصاویر و ساخت حواشی و غرور کاذب به جایی که الان هستند رسیدن و ایشون هم بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارند!

Untitled (4)

hamsare-alireza-vahedi-nikbakht

وقتی زوج غیر طبیعیمون فکر میکنن آسمون باز شده اونها افتادن زمین!

خب تصاویر رو مشاهده کردید؟ علیرضا نیکبخت و همسرش از زوج های فِیک پسندی هتسند که کلا علاقمند تا تصاویر غیر طبیعی از خودشون منتشر کنند.

حالا چرا در قسمت بالا گفتیم عکس و فیلم های غیر طبیعی! چون علیرضا نیکبخت و همسرش شدیدا اهل سورپرایز کردن هم هستند و از اون مدل زوجان که به هررر مناسبت این حرکت رو میزنن و کلی هم زرق و برق و سیسِ شاخ دارن! آخه چقدر کلاس گذاشتن؟ چقدر نشون دادن های لاکچری و اینکه بگین من عاااشق همسرمم؟!

Untitled

وقتی حتی فوتبالیستا هم گول میخورن!

به گزارش شایانیوز: علیرضا خان در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

1396021019583086110686654

زندگی لوکس و اشرافی آقایون فوتبالیست

علیرضا نیکبخت با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

در ادامه یه تصویر قبل و بعد از علیرضا نیکبخت مشاهده می کنید که در نوع خحودش جالبه. همیشه دیدن عکس خانوما قبل و بعد عملشون بیشتر مورد سوژه قرار میگیره اما حالا میشه فهمید که آقایونم دست کمی تو تغییر فیس از خانوما ندارند!

1405841_198

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی