|

تبلیغ عجیب علیرضا نیکبخت که با دیدنش پوکر فِیس میشی؛ خونش خونس یا تالار عروسی!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت که جدیدا زده تو کار تبلیغات عجیب اینبار ویدیویی از خود منتشر کرد که بدجوری خورد تو ذوق مخاطب و فالور !

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا به غیر از بازیگران و خواننده ها دو سه قشر دیگه هم حسابی بولد شدن و واسه خودشون شدن ازر چهره های جنجالی. حالا کدوم قشر؟ آقایون فوتبالیست! البته که شاید بگین خب فوتبالیستا همیشه و در هر دهه حاشیه داشتن اما بهتره بدونین در عصر حاضر با توجه به اینکه اینستاگرام حسابی داره میترکونه و شده یه رسانه قوی و محلی برای جولون، خب آقایون بازیکن قدیم و جدید هم با استفاده از خانومای گرامیشون حسابی حاشیه سازی می کنند. یکی از اونها علیرضا نیکبخت می باشد که حالا از پیشکسوتان فوتبال می باشد و سابقه بازی هم در آبی ها و هم قرمزهارو داره. علیرضا نیکبخت گرچه در فضای فوتبالی دیده نمیشه اما موضوعات دیگری همچون تبلیغات و مدلینگ و بلاگری حسابی خودش رو بولد کرده، البته بازم با حاشیه!

همونطور که گفتیم این چهره ها همواره با استفاده از همسرانشون دیده میشن و شاید اگه به تنهایی باشن در این حد سر و صدا نکنن. مثلا علیرضا نیکبخت تا به حال دو بار ازدواج کرده و حالا همراه با خانوم دومش دیده میشه. مونا نیکبخت که بعد از ازدواج با علیرضا اسم پیجش رو به نیکبخت تغییر داده و در اصل فامیلیش فرق داره، حالا با همین روند خیلیا میشناسنش و فیلم و عکس های بسیاری از خود در کنار آقاشون منتشر میکنه که چندان متعارف نیستند و جلب توجه دارند.

اما به تازگی این چهره از حیاط خونش استوری گذاشت که برخی از کاربران حرکت او را به نوعی فخرفروشی دیدند.

تبلیغ عجیب علیرضا نیکبخت که با دیدنش فقط چشم غُره میری!

اما گفتیم که علیرضا نیکبخت زده تو کار تبلیغات که خب این موضوع هم میتونه ازون مدل اینستاگرامیا باشه و هم در سطحی گسترده تر! حالا مورد دوم چجوریه؟ اینجوریه که آقای فوتبالیست چند وقتی با مهد فرش در حال همکاریه و به صورت ساخت ویدیو به عنوان چهره ای مطرح باهاشون کار مینکنه.

اما حالا جدا از اینکه علیرضا نیکبخت با اون استایل های قرتی طورش چه یهو برای تبلیغ و بَنر اتو کشیده شد به کناررر! به تازگی هم ویدیویی بسیار عجیب منتشر کرد که خب از مهد فرش بعید بود ساخت چنین روایتی و ربط بی نمک فرش به گل و فوتبال!!

در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که با نظرات مختلف و بیشتر منفی کاربران همراه شد. مگه کسی اینجوری ترغیب میشه بره فرش بخره؟؟؟

علیرضا و همسرش انگاری سرتا پاشون شده مصنوعی! جذب فالووری عجیب

علیرضا نیکبخت و مونا خانوم بیشتر شبیه به زوج های بلاگری هستند که البته این روند همچین تعجبم نداره چرا که دیگه خیلی از آقایون فوتبالیست و آقایون بازیگرمون همسرانشون رو هم وارد بازی کردن و با انتشار تصاویر مختلف و گاهی هم نامتعارف و شهرت خودشون خانوم رو هم کشیدن بالا! مونا نیکبخت نیز چنین بود و پیجی پابلیک داشت اما انگاری هر چه تلاش میکرد صفحش اونقدرا بالا نمیرفت تا اینکه ظاهرا تصمیم گرفته روند ارام جوینده همسر سپهر حیدری رو بره پیجش رو پرایوت کنه تا کاربر برای دیدن تصاویر و قرتی بازیشاشون مجبور به فالو کردن شه!

اینجوری پیج میره بالا و در نهایت افزایش فالوور ایجاد میشه. آرام جوینده نیز با همین ترفند تونست در عرض حدودا یک سال بیش از 200 هزار جذب فالوور داشته باشه و حالا پیجش بازه! اما در ادامه تصویر جدید که از علیرضا نیکبخت به همراه همسرش منتشر شد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا!

hhh (1)

وقتی علیرضا نیکبخت و زنش شُل نمیکنن و تهش میشه این!

تصویر بالایی رو دیدن؟ یه جوری نبود؟ انگاری نقاشیه تا عکس! خب علیرضا نیکبخت و همسرش مونا خانوم کلا عادت دارن به این مدل عکسا و علاقه خاصی به تصاویر طبیعی و همه پسند ندارن!

تنها مدتی پیش که تولد علیرضا خان بود در کیش و بر روی آب ها عکسی یهویی گرفتن که خب ژست و چهره و رنگی طبیعی داشتن در غیر این صورت بیشترررر عکس و حتی فیلماشون یه جوریه که انگار کلی رنگ و افکت و فیلتر بهش پاشیده شده!

حالا این به کنار، علیرضا نیکبخت و مونا نیکبخت چندان استعداد خوبی هم در ژست گرفتن ندارند و همچون عروسک های کوک شده فیگور میگیرن و مجسمه وار منتشرش می کنند! خب زوج عزیز یکم شل کنین بلکه مدلتون طبیعی تر باشه نه مثل مجسمه!

بیوگرافی جالب علیرضا نیکبخت 

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

ازدواج اول

علیرضا نیکبخت که تا به حال دو بار ازدواج کرده در مورد همسر اولش گفت: از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی