|

"زنِ علیرضا نیکبخت" تریپ ازش دراووومد فیلتری؛ شما بوتاکس زدی یا بوتاکس شمارو زده!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت درسته که خودش بازیکنی با استعداد بوده و شهرت هم دارد اما همسرش هم انگاری بسیار علاقمند به معروف شدنه و در راه کلی تلاش میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قدیم ندیما تنها شهرت اصلی میان بازیگران بود و بعد هم چهره هایی همانند خواننده ها و هنرمندانی که دیگه خیلییی تاپ و درجه یک باشن. اما حالا دیگه اوضاع خیلی فرق کرده و حتی خیلی از کاربران اینستاگرامی هم واسه خودشون شاخی شدن و به شهرت رسیدن اونهم با چی؟ با بلاگری و نشون دادن لاکچر بازیای تو طول روزشون! حالا شما فرض کن دیگه یکی از اعضای خونوادت و یا همسرت مشهور باشه و این عشق شهرته هم درونتون آتیشش حسابی تند شده باشه خب قطعا به هر دری میزنید تا از شهرت اعضای خانوادت استفاده کنی و با ترفندای بلاگری بشی یکی از شاخ های اینستاگرامی! خب همه این موارد رو اگه بخوام در یک نفر بگنجونیم باید همسر علیرضا نیکبخت رو نام ببریم که در این مدت کوتاهی که با علیرضا نیکبخت ازدواج کرده تلاش بسیاری داشته تا تبدیل به چهره ای شناخته شده در اینستاگرام بشه! علیرضا نیکبخت هم البته در این راه حسابی همراه همسرش بوده و هست و خودش هم از علاقمندان این لایف استایل می باشد.

حالا شاید بپرسین مگه این نوع زندگی چی میخواد که مونا خانوم نیکبخت از اون راه داره میره؟ خب از اصلی ترین کارای دیده شدن در فضای مجازی انتشار تصاویر لاکچری طور و نامتعارف از خود هستش که مونا نیکبخت راه به راه در حال سورپرایز شدن هستش که البته چند تصویر مربوط به این موضوع رو انگاری از صفحش پاک کرده و زیادی مورد هجوم نظرات کاربران همیشه در صحنه قرار گرفته! دومیش دم به دقیقه به خود رسیدن و نشون دادنشون هستش که خب مونا خانوم تیک این مورد رو هم کامل گرفتن! بعدی هم شوهر شوهر کردن در فضای مجازی می باشد که مونا نیکبخت ظاهرا در این خیالات هستند که تنها ایشون ازدواجی موفق داشتن و زندگی لاکچری دارن!

دکتر بازیِ همسر علیرضا نیکبخت جلو چشم همه!

خب بعد از این مراحل باید چاشنیه کار مواردی همانند نشون دادن روزمرگی هم باشه که خب این هم باز آداب و رسوم بلاگری خودش رو داره و نباید به انتشار هررر چیزی راضی بشید و ترجیحا به اشتراک گذاشتن غذاهای خفن و ... در اولویت هستند.

پس از اینکه حسابی شاخ شدید حالا باید تبلیغات بگیرید که خب مونا نیکبخت با وجود این که در این روند چندان موفق نبوده و تنها تونسته تا اینجای کار 14 هزار کاربر جذب کنه اما با این حال تبلیغات خودش رو میگیره و دائما در حال معرفی سالن و یا کلینیک برای کارای زیبایی هستش!

در ادامه جدید ترین ان را مشاهده می کنید که البته تنها یک استوری بود و ویدیو ها در پست قرار دارند!

mona_hp_nikbakht_22_2924142876766232089_51024727892

پیج مونا نیکبخت بری توش برقش چشاتو میگیره!

اگه یه سر به پیج مونا نیکبخت بزنید قشنننگ سبک کار ایشون رو متوجه میشین که در چه حد اهل انتشار فیلم و عکس های لاکچری طور هستند و امکان نداره یه عکس حتی کم آرایش از ایشون ببینید چه برسه به بی آرایش که خب این نشون میده اعتماد به نفس کافی وجود نداره و همچنان با کلی عمل و ژل باز هم بدون میکاپ غلیظ و فیلتر عکس و فیلم نمیذارن و هم اینکه پیج شده پررر از سوپرایز های وقت و بی وقت و این مدلی!

ohoih

 

خب بین فوتبالیست ها و همسران شاخشون هم ظاهرا همانند بازیگران مسابقه ای در خودنمایی و لاکچری بازی های اینستایی ایجاد شده که یکی از آن ها همسر مهدی قائدی است، دیگری همسر سپهر حیدری می باشد و بعدی هم همسر علیرضا نیکبخت که خودش هم در این موارد لوس شریک شده و سعی بر دیده شدن دارد. البته که هنوز رقابت میان همر قائدی و حیدری می باشد چرا که تعداد فالووری بسیار بالاتر دارند!

Untitled+(2)

فوتبالیست هایی مثل قائدی و نیکبخت با استفاده از پول هنگفتی که از باشگاه های داخلی و خارجی دریافت می کنند زندگی هایی لاکچری برای خود می سازند . از آن طرف هم همسرانشان صورت و استایل را کوبیده و از نو می سازند. حالا این زوج جوان هم پول و ماشین خفن دارند و هم تیپ و چهره ای عروسکی، بر همین اساس در فخرفروشی و لوس بازی های اینستایی رقابت می کنند.

البته بعضی از آن ها از طریق همین پیج ها درآمد بالایی هم کسب می کنند.

Untitled (2)

بیوگرافی جالب علیرضا نیکبخت 

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

زندگی لوکس و اشرافی آقایون فوتبالیست

او با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

mona_hp_nikbakht_22_2774906552314993300_51024727892

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حشمت الله مرادی قیلقاج دره بیل دسته کوه پایه اصل ارسالی در

    ملت دنبال یه لقمه نون هستن علیرضا نیکبخت کیه بابا جان 🤣🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    😘😘😘😘😘کوربشود چشم حسودا عزیزم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی