|

وقتی زنِ علیرضا نیکبخت مژه کاشته قد موهای سره بنده؛ تیپ تابستونه و زیادی خنک خانومو!

alireza nikbakht shayanews

مونا نیکبخت همسر بازیکن سابق فوتبال می باشد که حالا همانند بلاگرا داره با نشون دادن زار و زندگی لوکسش از پیجش پول درمیاره!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت فوتبالیست سابق ایرانی می باشد که این روزها برای خود بلاگری تمام عیار شده و حسابی داره از این راه و روش پول درمیاره. علیرضا نیکبخت اون موقع ها از دسته بازیکنانی بود که هم پیراهن استقلال رو به تن داشته و هم پرسپولیس! علیرضا نیکبخت اما حالا چهره ای مشهور است اما به نوعی دیگر! مثلا آقای فوتبالیست سابق همراه با همسرشون در حال حاضر بیشتر شبیه به زوج های بلاگری هستند تا سلبریتی!

حالا میگین یعنی چی؟ یعنی علیرضا نیکبخت در صفحه اینستاگرامش پست و استوری های زیادی منتشر میکنه اما از اونجایی که حضور همسرشون خیلی تاثیرگذاره گاهی حواشی نامتعارفی از اونها ساخته میشه چرا که مونا نیکبخت ظاهری جینگول مستون داره و همیشه هم با دامن و یا شلوارهایی بسیار کوتاه دیده میشه. اما میدونید که این روزا تو اینستا راه جذب فالوور شده همین موارد و خب ایشون هم با استفاده از انتشار تصاویر خود و شهرت آقای شوهر تونستن فالوور بگیرن و حالا تبلیغاتی شاخ میذارن که البته درآمدی شاخ هم دارد! البته که فکر نکنید علیرضا خان هم بیکار نشستن بلکه ایشون هم در عرصه مدلینگ فعالی داتشند و حالا هم از شرایط مالی بسیااار مرفهی برخوردارند.

اما برگردیم سراغ مونا جون که به تازگی هم پستی در رابطه با همون قضایا منتشر کردند. خانوم خانوما یه جور هم فیلمبرداری می کنند که انگار چخبره! همسر علیرضا نیکبخت اینبار به سراغ اکستنشن مژه رفت و هم حال و صفایی به مژه هاش داد و هم تبلیغی گرون انجام داد.

همسر علیرضا نیکبخت به مانند خیلی از چهره های مشهور کشور عمل های زیبایی بسیاری انجام داده تا به این مرحله از چهره رسیده اما همیشه عکس هایی که منتشر می کنند یا با فیلتر اینستایی بوده و یا کلی روتوش، که حالا آرایش رو ندید میگیریم!

اما در ویدیویی که بالا مشاهده کردید وقتی دوربین بدون فیلتر میره جلو تازه چهره اصلیه ایشون رو نشون میده که به گفته کاربران زیبایی چندان خاصی هم ندارند!

sds

حرکتای چیپ و تکراری چهره های شاخ 

تصویر بالایی رو مونا نیکبخت همسر علیرضا منتشر کرد که البته مناسبت داشت. خانوم خانومای برای تولد همسر جان مثل همیشه چیتان پیتان کردند و عکس هایی هم در آتلیه گرفتند و منتشر کردند تا خدایی نکره از قافله اینستایی عقب نمونن.

اما دقیق پست قبلی که از وی به اشتراک گذاشته شده بود مربوط به تولد خود مونا خانوم بود که با هدیه های لوکسشون گرفته بودند. حالا منظور چیه؟ اینگاری برای یکسری شاخ های مجازی قانون شده که بااااید برای مناسبتا کلی بریز و بپاش داشته باشند و اگه نباشه بی کلاسیه! خب چرا!!

و این یکی از همون حس مدلینگی بود که ابتدای متن گفتیم.

علیرضا نیکبخت از این راه خودشو کشید بالا...

علیرضا نیکبخت از فوتبالیستاییه که تو زمانی که فوتبال بازی میکرد حسابی تونست بار خودش رو ببنده و بعد از اینکه دوره فوتبالش به دلیل حواشی پدید اومده براش خیلی زودتر از اونچه فک میکرد، تموم شد ولی اصلا خبر ورشکستگی و بی پولی درباره این فوتبالیست هیچ جا منتشر نشد و زندگیش رو از طریق دیگه ای ادامه داد که گویا خیلی هم واسش اومد داشته!

البته که تو این شرایط نابسامان اقتصادی همه در تلاشند تا از راهی زندگی رو بگذرونن و خب اونایی هم که همانند ایشون مایه داری زندگی کردند، نمیتونن غیر این زندگی کنن و در نتیجه دست به چنین مواردی میزنند که خب هم بی دردسر و بدون زحمته، و هم پر پول و باکلاس!

sefj

مدلینگ و بازیگری نیکبخت واحدی

نیکبخت در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

yiugu

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی