|

استایل زیادی شیکول زنِ علیرضا نیکبخت واسه عروسی همرو پکوند؛ قبل و بعد آقاشم پَر ریزون!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت از فوتبالیست های پیشکسوتی محسوب میشه که زندگیش به دور حاشیه نیست و حالا همسرش به شدت رفته تو این چرخه حرف و حدیث دار!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب میدونیم که قبل از فیلترینگ اینستاگرام خیلی از چهره های عادی هم در این فضا تبدیل به فردی شهرت دار و شاخ شده بودند. اما شما حالا فکر کن این وسط یکیم تو اعضای خانوادت معروف باشه مثلا مثل علیرضا نیکبخت و خانومش! در حال حاضر مونا نیکبخت همسر علیرضا خان نیکبخت کمی تا قسمتی شهرت پیدا کردند که البته دوست داشتن خیلی بیشتر باشه ولی خب انگاری شانس یاری نکرد و مخاطب عزیز از فیس و حرکات این زوج چندان خوشش نیومد.

حالا چرا اینو میگیم چون مثلا خانوم هایی همانند ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و یا آرام جوینده همسر سپهر حیدری میز همین راه رو رفتند انما حالا اونا هر دوم نیم میلیونی فالوور دارن اما ایشون خیررر! مونا نیکبخت عکس و فیلم های بسیاری از خودش تنها و یا به همراه آقاشون منتشر می رد اما ظاهرا سقف کلاس گذاشتناشون پر شد و با نظرات منفی کاربران همراه شدند در نتیجه تازگیا دیده میشه که تعدادی از پستاشون رو پاک کردند!

ولی باز در این میان مونا خانوم ویدیویی منتشر کردند که مربوط به عروسی رفتنشون میشه و خب از اونجایی که به شدت اهل انتشار لحظات لوکسشون هستند اصلا راه نداشت اینو جا بندازن!!

عکسایی که از پیج مونا نیکبخت پاک شد و شد جنجالی!

حالا ممکنه بگین اون عکسایی که خانوم خانوما از پیجشون پاک کردن چیا بوده. خب در ادامه مشاهده می کنید که همگی مربوط به تولد بازی و سورپرایز های راه و بی راهشونه که خانوم برای آقا میگیره و آقا برای خانوم.

قطعا شما هم در صفحه اینستاگرامتون حداقل یدونه بلاگر دارین اما اگه ندارین هم آگاهین که بلاگرا چجوری جشن میگیرن و با سورپرایز های مسخره و از پیش برنامه ریزی شدشون کابران رو کلافه و ناراحت می کنند.

مونا خانوم نیکبخت دقیقا همین روال رو داشت پیش میرفت تصاویرشون پشت بند هم شده بود. این چنین مراسمات و پیج رسما محتوای دیگه ای نداشت تا اینکه دلیت زده شد و حالا عادی تر نشون داده میشه. در ادامه نمونه هایی از آ را مشاهده می کنید.

rdxrt

rf

sds

tavalode-alireza-nikbakht-vahedi-2

مونرو دیدن؟ بذارین کنار که آقای نیکبخت قراره هنگتون کنه!

اما گفتیم که علیرضا نیکبخت زده تو کار تبلیغات که خب این موضوع هم میتونه ازون مدل اینستاگرامیا باشه و هم در سطحی گسترده تر! حالا مورد دوم چجوریه؟ اینجوریه که آقای فوتبالیست چند وقتی با مهد فرش در حال همکاریه و به صورت ساخت ویدیو به عنوان چهره ای مطرح باهاشون کار مینکنه.

اما حالا جدا از اینکه علیرضا نیکبخت با اون استایل های قرتی طورش چه یهو برای تبلیغ و بَنر اتو کشیده شد به کناررر! به تازگی هم ویدیویی بسیار عجیب منتشر کرد که خب از مهد فرش بعید بود ساخت چنین روایتی و ربط بی نمک فرش به گل و فوتبال!!

در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که با نظرات مختلف و بیشتر منفی کاربران همراه شد. مگه کسی اینجوری ترغیب میشه بره فرش بخره؟؟؟

تغییر چهره فاحش علیرضا نیکبخت برای مدل شدن!

علیرضا نیکبخت به مانند بسیاری از چهره های مشهور دیگه که حالا شدن پیشکسوت و در مشغله قبلیشون فعالیت ندارن، رفته تو یه فاز و فوز دیگه و درامد کسب میکنه. علیرضا نیکبخت علاوه بر اینکه تو کار تبلیغات دستی بر اتش داره در مدلینگ نیز چنینه.

اما قطعا با برای مدل شدن به یه تغییرات ریز و درشتی ایجاد کنی تا بشی مددددل! دیگه این روزام که همه یکی یبار رفتن زیر تیغ جراحی و از اونجایی که این گونه چهره ها مشهورن تعداد سوزن خوردنشون هم خیلی بیشتره!

مثلا در ادامه یه قبل و بعد بارز از علیرضا نیکبخت مشاهده می کنیدکه در نوع خود جالب بود.

Untitled

بیوگرافی علیرضا نیکبخت 

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

60328_235

شغل همسر آقای فوتبالیست چیه؟

همسرجدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است.

لازم به ذکر است وی یک بار قبلا ازدواج کرده و بعد از سه سال از او جدا شده که از طریق فیسبوک با این خانم آشنا شده که گفته این ازدواج باعث ضررهای مالی زیادی برایم شد.

mona.nikbakht_vaghtesobh-819x1024

همسر اول علیرضا نیکبخت همسر اول علیرضا نیکبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نازنین ارسالی در

    چقد حال به هم زنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی