|

وقتی زنِ علیرضا نیکبخت شاهانه اسکارف دور میزنه؛ آقاشم تبلیغاتی کرد با پاشنه های تیزش!

alireza nikbakht shayanews

مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت می باشد که معمولا تصاویر جورواجور و لوکس طور سبیاری همراه با همسرش منتشر میکنه و اینبار هم همنیطور اما عجیب!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه مردم حال عادی قبلشون رو ندارند و ناراحتی عمیقی در دلشون فرو رفته که خب ممکنه دونسته و یا ندونسته کسی رو قضاوت کنند! مثلا بازیگران و فوتبالیست ها و بلاگرا از چهره های مشهوری هستند که مخاطبین معترض ازشون انتظار دارن و هرکیم که صداش در نیاد قطعا مورد هجوم نظرات منفی کاربران قرار میگیره. مثلا علیرضا نیکبخت فوتبالیست سابق ایرانی می باشد که سابقه بازی هم در تیم آبی ها و هم قرمز ها رو داشته و خب حالا زیر ذره بین هواداراشه. علیرضا نیکبخت در این روزها یکی از کسایی هستش که انگاری قصد پشتیبانی از هیچکس رو نداره. البته که علیرضا نیکبخت و همسرش در روزهای عادی هم از چهره های خیلی پرطرفدار نبود و به قول برخی از کاربران همون زمان بازیش هم با جنجال بیشتر کشیده شد بالا نه صرفا فوتبال!

علیرضا نیکبخت همونطور که گفتیم متاهله اما خب تا به حال دو بار ازدواج کرده و حالا با همسر دومش اینطور که نشون میدن زندگی خوبی دارند. مونا نیکبخت که بعد از ازدواج با آقای فوتبالی فکر کرد دیگه حالا به یه جای خفن رسیده و فالووره که قراره پارو کنه چندان پر طرفدار نشد اما خب از خودشم کم مایه نذاشت و مثل بنز عکس و فیلمه که منتشر میکرد. اما نکته اینجاست که بعد از یه مدت تعداد زیادی از تصویر لوکسی که پست گذاشته بود رو پاک کرد! اما در ادامه میخوایم نمونه ای از تصاویر سیس بگیر خانوم و آقارو ببینیم، جهت آشنایی!

unknown_271613984_473095477509922_7896942712228869127_n

نیکبخت زنشو تبلیغاتی کرد یا زنش نیکبختو؟!

میدونید که دیگه این روزا با توجه به همه گیر شدن اینستاگرام از بچه دو ساله تا خانوم و آقای هشتاد ساله، از این برنامه استفاده می کنند و حسابی جذبش شدند. اما در این بین خیلی از خانوما و حتی آقایون حالا یا با تلاش خودشون و یا اصلا همینجوری و الکی کشکی خودشون رو کشیدن بالا و شدن یه پا بلاگر و اینفلوئنسر!

از این طریق هم که خب دارن مثل بنز پول پارو میکنن، حالا شما فکر کن یه شخص ساده اینجوری میتونه پولا در بیاره دیگه یه چهره مشهور چقدر راحت تر میتونه حساب بانکیشو پر کنه! مونا نیکبخت نیز این چنین بود و با استفاده از تبلیغات تونست درآمد خوبی داشته باشه.

البته که این درآمد و تبلیغ بازی تنها زیر زبون مونا خانوم خوش نیومد و علیرضا خان نیکبخت نیز مدتی پیش برای تبلیغات تلویزیونی مهد فرش ایفای نقش کردند که اتفاقااا با هجوم نظرات و انتقادات همراه شد.

sefj

علیرضا نیکبخت از این راه خودشو کشید بالا...

علیرضا نیکبخت از فوتبالیستاییه که تو زمانی که فوتبال بازی میکرد حسابی تونست بار خودش رو ببنده و بعد از اینکه دوره فوتبالش به دلیل حواشی پدید اومده براش خیلی زودتر از اونچه فک میکرد، تموم شد ولی اصلا خبر ورشکستگی و بی پولی درباره این فوتبالیست هیچ جا منتشر نشد و زندگیش رو از طریق دیگه ای ادامه داد که گویا خیلی هم واسش اومد داشته!

البته که تو این شرایط نابسامان اقتصادی همه در تلاشند تا از راهی زندگی رو بگذرونن و خب اونایی هم که همانند ایشون مایه داری زندگی کردند، نمیتونن غیر این زندگی کنن و در نتیجه دست به چنین مواردی میزنند که خب هم بی دردسر و بدون زحمته، و هم پر پول و باکلاس!

mona.nikbakht_22_1655818951_1+(1)

وقتی علیرضا نیکبخت گول این خانومو میخوره!

علیرضا خان نیکبخت در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

همسر اول همسر اول 
همسر دوم همسر دوم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی