|

عاشقانه رمانتیک زنِ علیرضا نیکبخت چه میونَشونو لو داد؛ پاشنه بلندای خانم تا یخش رفته !

alireza nikbakht shayanews

همسر علیرضا نیکبخت فعالیت زیادی در اینستاگرام داره اما اینبار ویدیویی منتشر کرد که رمانتیک بود و به نوعی دپ طور هم بود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه اونقدری که فوتبالسیتا حاشیه دار شدن بازیگرا و چهره های مشهور اینچنین بولد نیستن چرا که ظاهرا در این حوزه هم تو ایران خودمون و هم تو دیگر کشورها اخبارایی دیده و شنیده میشه که هم باحالن و هم عجیب. البته که تو ایران خودمون این موضع بیشتر شبیه به مسابقه شده و هرکی بیشتر خودی نشون بده قطعا تعدا فالوواشم میره بالاتر و شهرت بیشتری پیدا میکنه. یکی از این چهره ها علیرضا نیکبخت می باشد که خیلی از ازدواج دومش نمیگذره اما با همسرش خانوم مونا نیکبخت حسابی ترکونده و تلاشش رو داره تا در اینستاگرام بیشتر و بیشتر دیده بشه. علیرضا نیکبخت این مدلیه که همیشه و همیشه تو صفحش اتو کشیده و شاخ و خفن دیده میشه و چندان اهل ساده پوشی نیست که هیچ، همیشه هم فوکول و مایه داری عکس میذاره که خب این چندان جالب نیست که فالوور همیشه شمارو این مدلی ببینه و نشون میده شما از قصد میخواید تا کاربر بدونه شما یک ثروتمند هستید!!

mona_niki22_328853675_743240607016892_4928416023850844030_n

وقتی علیرضا نیکبخت و همسرش داد میزنن پولدارررن!

اما جالب تر از اون مونا نیکبخت همسر آقای بازیکنه که خب از قدیم گفتن کمبوتر با کبوتر باز با باز اصلا حرف بیخودی نبوده و مثلا علیرضا خان همسری داره به مانند خودش که به شدت اهل شیک پوشی های این چنین هست و از طرفی هم تو پیجش بیشتر از سورپرایز هایی عکس و فیلم میزاره که مثلاااا داستان غافلگیریه اما کاملا برنامه ریزی شده و لوووکس پیش میره و اینجاست که بادی گفت کسی که کاری وسیله ای حرکتی، براش عادی باشه نمیاد انقدرررر جار بزنه و کسی هم که تازگی به جایگاهی رسیده دائم علاقمنده تا به دیگران نشونش بده!!

ohoih

وقتی زنِ علیرضا نیکبخت ناراحته و رمااانتیک بیانش میکنه!

مونا نیکبخت در اینستاگرام تلاش بسیااار زیادی کرد تا به مانند همسران مهدی قائدی و یا سپهر حیدری بشه و جذب فالوور بالا کنه اما دید نخیییر نمیشه که نمیشه!

مونا خانوم در رابطه با سورپرایز های گفته شده هم اونقدری پیش رفت که با نظرات منفی کاربران همراه شد و دست آخر مجبور به آرشیو کردن پست ها شد تا دیده نشن!

مونا نیکبخت به مانند آرام جوینده همسر سپهر حیدری حتی پیجش رو هم پرایوت کرد تا کاربر برای دیده ایشون حتما فالو کنه که خب از این راه هم به درای بسته خورد! اما در ادامه ویدیوی از وی مشاهده می کنید که استوری کرده بود و رمانتیک بود! اما برخی از کاربران گفتند ایشون از علیرضا ناراحته و این سبکی میخواد نشون بده همیشه هم زندگیش خوب نیست!!

علیرضا نیکبخت از بینی عمل کرده تا مدلینگ!

حالا جدا از مونا بانو علیرضا نیکبخت در مدلینگ نیز فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری میکنه. وی بازیگری رو هم تجربه کرده و از طریق خانوم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش در بیاد.

در ادامه یه قبل و بعد جانانه از علیرضا نیکبخت مشاهده می کنید.

NIKBAKHT-VAHEDI-VAGHTESOBH

زنِ علیرضا نیکبخت فیسو کوفتید و از نو آورد بالا!

اما مونا نیکبخت همسر آقای فوتبالیست چهره ای بسیااار عمل کرده دارند به طوری که کاملا کوبیده و از نو ساخته اند! البته که شاید بگین دارندگی و برازندگی! اما خب برازندگی مفهومش فرق داره با نداشتن اعتماد به نفس و کلی جراحی و پروتز و دور شدن از چهره اصلی و در نهایت با دو کیلو آرایش کار رو تموم کردن!

مونا نیکبخت در ماشین لوکس همسر جان هر گاه میشینن در طول مسیر با آهنگ ویدیوهایی میگیرن که همه شبیه به هم هستند و تنها لباس خانوم و آقا تغییر کرده. جالب اینجاست که این موارد همگی پست هم میشن با کلی لایک و کامنت که البته برمیگرده به هوش اون شخصی که با استفاده از لاکچری بازی و عاشقانه های دونفره جذب فالوور میکنن و پول در میارن. در ادامه ویدیویی مشاهده می کنید که کاربری نظری جالب داده بود. او نوشت:

از مایکل جکسون بیشتر عمل زیبایی کرده. آخه این چه قیافه ایه واسه خودت درست کردی؟ همش عمل 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی