|

ضیافتی که "زن علیرضا بیرانوند" بعد دبل قهرمانی گرفت؛ حرکت باورنکردنی بیرو چه سوژه شد!

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند دروازه بان مشهور پرسپولیس، ظاهرا این روزها علاوه بر حواشی قهرمانی در حواشی که همسرش اکرم بانو ایجاد میکنه نیز حضور داره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا می ببینیم که بعد از برد پرسولیس در بازی دربی روز چهاشنبه، همچنان میون هوادارای تیم آبی و قرمز کلی حرف و حدیث وجود داره که هر کی به نفع تیم مورد علاقه خودش صحبت هایی میکنه. اما در این بین خب از اونجایی که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد و از طرفی هم به دلیل قهرمانی در لیگ قهرمانی سوپر جام رو هم کسب کرد، حسابی این جدال میون هوادارا شعله ور تررر شد! علیرضا بیرانوند هم که می دونید گُلر تیم سرخ پوشان هستش و خیلی ساله که تو دروازه پرسپولیس داره تلاش میکنه. علیرضا بیرانوند اما پیش از اینها هم با موضوعات مختلف در جام جهانی که همین چند ماه پیش بود حسابی حاشیه دار شد و میشه گفت در حال حاضر از چهره های به شدت جنجالی شده که آب هم نوش جان کنه بولد میشه! خب به طبع یکسری هوادار علیرضا بیرانوند هستند و یکسری هم مخالف وی؛ به همین علت در اینستاگرام ممکنه فشارهای وارده حتی به همسر و فرزندان بیرانوند نیز برسه.

alirezabeyranvand.official_350826416_218042414330250_5323202432083944401_n

جشن درست حسابی بارانا خانوم واسه علیرضا بیرانوند! 

اما یه چیز که کلا میون چهره های مشهور خیلی باب هستش اینه که به حواشی اصلا جوابی نمیدن و کلا هم خودشون و هم خانوم بچهاشون یه جور رفتار میکنن که انگا اصلا هیچ اتفاقی نیوفتاده و صحبتی هم نیست! البته که شاید بشه گفت درستشم همینه و اگه قرار باشه شخص به همه کنش ها واکنش داشته باشه پس دائما باید در حال جوابدهی باشه و اثبات!!

جالبیه علیرضا بیرانوند و به خصوص همسرش اکرم خانوم همینه که اصلا جوری به همه جنجالات پشت کردن که انگار اصلا نه خانی اومده و نه خانی رفته! اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند می باشد که خیلی ساله با آقای دروازه بان زیر یک سقفه! این زوج که صاحب دو فرزند دختر و پسر می باشند، پیج هایی دارند که به مانند بلاگر ها گردونده میشه!

بارانا دختر کوچیکه علی بیرو هستش که از همین سن و سال کم راه و رسم ژست و عکاسی و شاخ اینستاگرام شدن رو به خوبی یاد گرفته و پیجی بزرگ داره که البته توسط مامان جان اداره میشه. بارانا به تازگی تصاویری همراه با پدر گذاشت تا به اونچه که بابا جان رسیده افتخار کنه.

barana.beyranvand_350718264_634986221560849_6726694736940840004_n

barana.beyranvand_351274679_952524896072974_1092328199310938494_n

وقتی اکرم خانوم بیدی نیست که به این بادا بلرزه! خانوم شدن شاخ اینستا

اما جدا از بچها، همیشه و همیشه این همسر یک چهره مشهور هستش که خیلی تو حاشیه دار شدنش و دیده شدنش کمک میکنه. خب هم نکته مثبت داره و هم منفی دیگه! قطعا تو هر جنجالی پای یک زن در میونه که خب تو لایف استایل علیرضا بیرانوند انگاری پای زن دیگری هم به میون اومده بود و حسابی سر و صدا کرد!

در ادامه ابتدا تصویری جدید از علیرضا بیرانوند در کنار اکرم بانو مشاهده می کنید که تازگیا این زوج خوشحالیشون رو در قالب این تصویر به ثبت رسوندن.

campec.ir_s instagram 2023-6-3 story (1) (1)

وقتی "سلام زیبا" با حیثیت علیرضا بیرانوند حسابی بازی بازی کرد!

اما قطعا براتون سوال شده اون یکی زنی که گفتیم کیه چیه کجاست؟ که خب باید در پاسخ بگیم یادتون میاد تو تایم جام جهانی یه موچ ناجور به اسم "سلام زیبا" راه افتاده بود؟ اون زمان یک بلاگر مصنوعی با انتشار تصویری که نشون میداد اسکرین شات از صفحه پیام علیرضا بیرانوند هستش حسابی با آبروی این گُلر بازی بازی کرد! حالا چرا گفتیم مصنوعی؟ چون چهره خانوم خانوما حتی یک نقطه طبیعی نداشت .و به قدری عمل های زیبایی و تزریقات مختلف داشت که میشه گفت از عجیب ترین بلاگرا هستش!

خانوم خانوم با ادعا بر اینکه عیلرضا بیرانوند بهش پیام داده، جنجالی بزرگ به پا کرد و بعد هم اخبار زردی که میگفتن اکرم طلاق گرفته و از این حرفا! اما خب انمگایر اکرم بانو نه تنها جدا نشده بلکه تو اینستاگرام ثابت کرد حتی ذره ای در این رابطه واکنش نداره چرا چون باور نداره!!

Untitled (1)

 

اما از اینها که بگذریم یه حرکت جذاب از علیرضا بیرانوند رو کنیم

صفحه اینستاگرامی ۴۳۳ با انتشار ضربه علیرضا بیرانوند به توپ نوشت: «چه کسی به پا نیاز دارد وقتی دستانی به این حد قوی دارد؟» این صفحه روی فیلم بیرانوند هم "مشت دیوانه وار دروازه‌بان" را حک کرده تا به خوبی منظورش را رسانده باشد. این فیلم در شرایطی مورد توجه قرار گرفته که قدیمی و مربوط به زمانی است که بیرانوند در تیم بواویشتا پرتغال حضور داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی