|

تولد لوکس و خانوادگی که همسر علیرضا بیرانوند گرفت و همرو انگشت به دهان گذاشت؛ چه شیکن

alireza beyranvand shayanews

اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند میباشد که اینبار با تولدی شاهانه که برای همسر و فرزندش گرفت سوژه شد اما اونچه که جالب تر بود ست لباس سفیدشونه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا علیرضا بیرانوند از چهره های به شدت محبوب و مشهور در دنیای فوتبال هستش که خب یه دوره به خاطر حواشی که در جام جهانی ایجاد کرد مورد هجوم نظرات منفی قرار گرفت و حتی شاید بشه گفت از دست فوتبالی هایی بود که با ریزش طرفدار بسیار زیادی همراه شد، اما چیزی نگذشت که با ورود رونالدو و بازی این بازیکن به عنوان گلر در مقابل کریس خان، دوباره علیرضا بیرانوند عزیز شد و مورد توجه قرار گرفت.

میدونید که علیرضا بیرانوند دروازه بان محبوب تیم پرسپولیس می باشد. دروازه بانی که تا همین چند وقت پیش دل هواداراشو ناراحت کرد بود چرا که برای برگشت به تیم قرمزها کمی تا قسمتی ناز میکرد. اما خب در نهایت دیدیم این گلر بک خورد به پرسپولیس و در مقابل رونالدو باز هم خودش ایستاد. در بازی پرسپولیس و النصر یکی از بهترین بازیکنان بیرانوند بود که تونست رونالدو رو برای بار دوم مهار کنه و جلوش وایسته که خب همین بازی باعث شد تا دوباره این چهره دهه هفتادی بشه محبوب دل خیلی ها.

barana.beyranvand_291060395_133538849356928_3144336003723248277_n

چرا همسر علیرضا بیرانوند علاقه زیادی به اینفلوئنسری نشون داد؟!

اما در دوران جام جهانی تنها علیرضا بیرانوند نبود که خیلی امد به چشم و همسرش اکرم بیرانوند نیز مورد توجه قرار گرفت. اصلا انگاری چهره های مشهور نمیتونن خانوم بچها رو نیارن تو میدان شهرت که البته حقم دارن چرا که شخص میخواد عکس و ویدیو با خونوادش بگیره و بذاره اینستاگرام و یا در مصاحبه ها و مراسمات دعوت میشه و با اونها حضور پیدا میکنه. پس در نهایت خانواده شخص هم برای خودشون شخصیتی میشن و بولد میگردند.

البته این موضوع به خود اون خونواده هم ربط داره. مثلا اینکه همسر یک چهره اهل بلاگر شدن و اینفلوئنسری نباشه! اما از قرار معلوم اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند به شدت اهل این موضوعات هست و شیفته خودنمایی در سوشال مدیا هستش. 

barana.beyranvand_296241458_558994919122318_1316780149744959985_n

اکرم بانو باری دیگر سبک زندگی لوکسشون رو به رخ کشید! تولدی جذاب

اکرم بانو برای خودش پیج اینستاگرامی نداره اما برای دو فرزندش زده و ادمین هر دو پیج هم هست. وی در حالی که تو پیج بارانا بیرانوند دخترش فعالیت داره، تو همون پیج تصاویر مختلفی که مربوط به خودش هم باهاش منتشر میکنه و آخرین تصاویری هم که گذاشت و به شدت وایرال شد مربوط به تولد آقای گلر و پسرش بود که به تازگی با تولدی آنچنانی و برنامه ریزی شده بار دیگر لوکس و مرفه بودن خونه و زندگی خود را نمایان کرد. 

در ادامه ببینیم تصاویری که خانوم خانوما به اشتراک گذاشتن و با تم سفید رنگی که داشتن با نظرات مثبت کاربران همراه شدند.

barana.beyranvand_381628129_249013671458246_4398602212077403754_n

علیرضا بیرانوند چقدر هزینه تغییر چهره خانومش کرده؟ زیبایی دوچندان

این روزها دیگه استفاده از عمل های زیبایی و حرکت هایی مثل تزریق ژل و بوتاکس و فیلر و … خیلی زیاد شده. بانوان با هرررر شرایطی مالی، حتی شده پول قرض کنند میرن و چهره هایی که مورد پسندشون هستش رو میسازن. این چهره ها معمولا از یک راستا خط میگیرن و همشون بینی عمل می کنند ژل میزنن و با استفاده از فیلر و بوتاکس و جوانسازی های مختلف یه فیس نو تحویل میگیرن! 

در این بین یکسری چهره هایی غیرطبیعی و عروسکی پیدا می کنند و یکسری هم با سلیقه زیبایی که دارن و البته با استفاده از پطزشک هایی معتبر این کار ها رو انجام میدن که در نهایت میشه اکرم بانو. همسر آقای گلر به نتیجه ای منحصر به فرد و زیباتر از پیش رسید اما خب برخی از کاربران همیشه در صحنه هم هستند که بر این نظرن چهره وی طبیعی نیست! از اون حرف هایی که در فضای بزرگ مجازی هر کسی میتونه هر چیزی بگه!!

d

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی