|

خوشگذرونی خارجی که پسر علیرضا بیرانوند با یه ذره سن رفته؛ بارانا چه هم سبک شکیرا شد!

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند تو این چند ساله به شدت حاشیه دار شده اما نکته اینجاست که همسرش در این روند تاثیرگذاره و اینبار ویدیویی از رقص دخترش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند / بیوگرافی علیرضا بیرانوند / عکس علیرضا بیرانوند / زن علیرضا بیرانوند / حواشی علیرضا بیرانوند

تا همین چند وقت پیش بود که وقتی صحبت از علیرضا بیرانوند میشد حتی غیر پرسپولیسی ها هم قند تو دلشون آب میشد چرا که این دروازه بان دهه هفتادیمون تو جام جهانی در مقابل گل رونالدو ایستاد و قد علم کرد و دل یه ملت رو شاد نمود. اما حالا می بینیم که علیرضا بیرانوند با این یکی جام جهانی که میشه آخریش و همین چند ماه پیش بود، جوری دیگر در ذهن هوادارش نقش بسته که البته هنوز هم اون محبوبیت خودش رو داره اما با این تفاوت که نه تو دل همه! علیرضا بیرانوند در این یک سال اخیر حواشی بسیاری ایجاد کرد و یه جورایی دیگه مِن جمله چهره های شده که جنجالی هستند و نو کارنامه کاریش و حرفه ایشون راه و رسم تیره هم دیده میشه. علیرضا بیرانوند حالا به مانند همیشه در تیم قرمز ها حضور دارد و تلاش میکنه، اما نکته اینجاست که کلی طرفداراشو حرص داد و خودشم مورد عنایت هجوم نظرات ناجور قرار گرفت تا دوباره اومد پرسپولیس!

alirezabeyranvand.official_355146113_216547687925809_2004163405389764470_n

وقتی اکرم بانوی علیرضا بیرانوند اینجوری مشهور میشه!

از این ها بگذریم و برسیم به لایف استایل و اونچه که در زندگی شخصی علیرضا بیرانوند وجود داره، که خب باید گفت و اشاره کرد که این گلر قد بلنده ما همسری دارد به نام اکرم بانو! تو همون دوره جام جهانی بود که با حواشی "سلام زیبا" ما به اکرم بیرانوند گفتیم اکرم بانو و بعد دیدیم همه جا پر شده از تیتر اکرم بانو! دوست عزیز کمی یواش تر!!

خلاصه اینکه اکرم بیرانوند دختر عموی علیرضا هستش و از اون دست خانوما نیست که برای شهرت هرچه بیشتر پیج اینستاگرامش الکی فامیلیش رو زده باشه بیرانوند! آخه این موضوع در پیج همسر مهران غفوریان و همسر علیرضا نیکبخت دیده شده بود!!

اکرم بانو این روزها در سکوتی جالب به سر میبره و جالبه که بدونید خودش به تنهایی در اینستا صفحه نزده و اونچه که منتشر میشه توسط دو پیج دختر و پسرش می باشد.

akrambeyranvand.fanpage_357192389_306563351727096_5365108436441931274_n

سفر خارجی که پسر علیرضا بیرانوند رفت و ما فقط تو خواب می بینیم!

طاها و بارانا بیرانوند فرزندان گُلر دهه هفتادیمون می باشند که حالا به لطف پدری مشهور و مادری فعال در مجازی، اونها نیز شهرت پیدا کردن و شدن اینفلوئنسر!! 

طاها بیرانوند در حال حاضر بیش از 100 هزار دنبال کننده داره که خب با توجه به اینکه تو مجازی می بینیم و شاهدش هستیم که دختر خانوما بیشتر میتونن جذب فالوور داشته بشن، طاها خان که پسره چطور تا به این تعداد فالوور رسیده خدا داند! البته که بارانا خانوم بیشتر هستند اما خب با تفاوتی نه چندان چشمگیر!

در ادامه مشاهده می کنید تصاویری که طاها بیرانوند منتشر کرد در زمانی که همراه با خونواده رفتن سفر خارجی!

taha.beyranvand769_329214995_920981542412172_1826226037104624882_n

رقص دختر علیرضا بیرانوند به سبک شکیرا!

اما جالبه که سری هم بزنیم به پیج بارانا بیرانوند که خب از اونجایی که پیج هر کسی کمی تا قسمتی نشونگر شخصیت و روحیه اون فرده، انگاری بارانا خانوم شیطون تر از طاها هستن و در این صفحه انواع و اقسام عکس و ویدیوهای ژیمناستیک و استنخر رو باز و سفر های مختلف و مدلینگ و رقص و … رو به اشتراک گذاشتن!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از این خانوم کوچولو که البته هنوز سنش خیلی کمه اما رقص زیبایی انجام میده و مورد توجه کاربران قرار گرفت. نکته هم اینجاست که چون سن بارانا کوچولو کمه فالوورا ذوق زده شدند و این در حالیه که اگه یزرگتر بود همین ویدیو با هزار حرف و حدیث همراه میشد که این دقیقا نکته نه چندان جالبه قضاوت های فضای مجازیه!

اکرم بیرانوند اینجوری بلاگر شدن رو به شما یاد میده!

اما اکرم بیرانوند چطور راه و روند بلاگری رو یاد گرفت؟ قطعا برای دیده شدن هرچه بیشتر ابتدا لازمه که خودتون رو بسازید! فکر نکنید که منظور ورزش و رژیم و درس خوندن اینستا! خیر. بلکه ابتدا باید برید و انواع و اقسام عمل های زیبایی و تزریقات رو انجام بدین و بعد بیاین بشین چهره ای نو و پر بازدید در اینستاگرام! مثلا همسر علیرضا بیرانوند این روزها چهره ای کاملا متفاوت از قبلش اره.

قبلنا موقع ها چهره های مشهور رو در برنامه های تلویزیونی ساده دعوت میکردن تا به مخاطب معرفیشون کنن. اما حالا می بیینم که نیازی به تلویزیون نیست و همه شدن خودکفا و توسط اینستاگرام و یکسری حرکتای اینستا پسندانه شهرت پیدا میکنن. در ادامه مشاهد می کنید تصویری از قبل و بعد اکرم همسر علیرضا بیرانوند رو که نمونه بارز موارد گفته شده هستند.

d

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی