|

بک فوق العاده لیندا کیانی به دهه پنجاه ولی چقدر مجلسی؛ ژولیدگی موهاش که انگار به برق!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر خوش سیمای ایرانیست که مثل همیشه در مراسم از زیباترینها بود و در تصاویر جددیش ژست اخمو رو هم افزود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالبه که ترند و مد با آدما چیکار میکنه. در حالی که تا همین چند سال پیش می دیدیم خانومای بازیگر چه مدلی ساده تیپ میزدن، و یا اصلا ساده هم که نباشن یه سبکای عجیب و نه چندان جذاب استایل انتخاب می کردند و حالا به نظرمون خنده دار میاد. البته که کاملا خاصیت مد  و مدلینگ همینه که تا چند سال آینده ببینیم و بخندیم به استایل های امروزمون! اما در رابطه با بازیگران چون عکساشون تو سال های مختلف در سوشال مدیا فت و فراوونه، این مقایسه کردنه جالب تر به نظر میاد.

امسال اما بانوان حتی با همین چند ماه پیششون هم فرق کرده بودند. اونها در حالی که به شدت مجلسی و گرون پوش شده بودند، به مانند کاربن انداخته رو هم شروع کردن به مانتو پوشیدن و استایل زدن! آخه چرا؟ یکی از این افراد خانوم لیندا کیانی بود که تا به امروز خیلی عکساش دیده نشده بود تا اینکه خودش از خودش یه رونمایی درست حسابی و مدلینگ طور کرد. در ادامه ابتدا بینیم تصاویر این چهره رو وقتی ژست هایی خشک اما با کیفیت گرفته.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

وقتی لیندا کیانی از فیس پایتخت به این فیس میرسه

خب همونطور که دیدین و اشاره هم کردیم لیندا بانو در این تصاویر به گونه ای فیگور گرفتن که گویی از چیزی ناراحت بودن! این تصاویر با کامنت های بسیاری همراه شد که بیشتر در همین رابطه بود و برخی هم از زیبایی خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون تعریف و تمجید داشتند.

لیندا کیانی بازی خود را با ایفای نقش در تلویزیون بود که شروع کرد و اتفاقا به مانند خیلی از هنرمندان مثل خانوم ترانه علیدوستی نبود که فقط سینما و شهرت و پولش رو بخواد، بلکه دقیقا به صورت پله ای و ترق زور مسیرش رو رفت بالا و رسید به جایگاهی که در حال حاضر هستش. یادتون میاد لیندا کیانی ور در سریال "پایتخت"؟ و یا شاید هم "روز حسرت" که اولین کار خانوم خانوما بود.

لیندا کیانی

غرور غیر قابل هضم لیندا کیانی برای چهرش!

لیندا کیانی اما این روزها در حال و هوای به شدت متفاوتی به سر میبره و می بینیم خانوم خانوما نه تنها پیشرفتی چشمگیر در بازیگری کرده اند و حالا تنها در نمایش خانگی و سینما حضور دارند، بلکه در عرصه مدلینگ نیز لیندا خانوم به اوجی از مدلینگ بازیگران رسید به طرزی که تنها با یه سرچ میشه تصاویر ایشون رو با استایل و آرایش های مختلف دید در حالی که مدل شده و فعالیت داره.

قطعا هر کسی با بالا رفتن جایگاه کاریش مغرور طور هم میشه و شاید دیگه اون رفتار معمولی قبل رو نداشته باشه، لیندا کیانی دقیقا این اتفاق  براش افتاد و می بینیم که این چهره دهه پنجاهی که دیگه تو سن و سال میانسالی به سر میبره چطور تغییر رفتار و ظاهر داده است.

لیندا کیانی

جوان سازی لیندا کیانی که خانومای بازیگر باید ازش یاد بگیرن!

واقعا میشه گفت لیندا کیانی از دست هنرمندان با اعتماد به نفسی می باشد که برای زیبایی هرچه بیشتر صورتش به دنبال عمل های زیبایی نرفت، بلکه دیدیم خانوم بازیگر و در حالی که همچنان نچراله و چهره بیست سال پیشش رو داره، اما جوان سازی خوبی انجام داد.

لیندا کیانی هنوزه که هنوزه موهاش به رنگ طبیعیه  و با رنگ سپید اونها هم مشکلی نداره، اما چهره ای با طراوت داره که نشون میده با استفاده از جوان سازی های مختلف و رسیدگی بهشون دست پیدا کرده. چیزی که این روزا کمتر تو خانومای بازیگر دیده میشه و بیشتر سعی بر این دارند تا با استفاده از یکسری موارد به زیبایی مورد نظر و غیر طبیعیشون برسن.

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی