|

استایل عهد بوقی الهام پاوه نژاد که نشون میده ماشالا خانوم همه جوره زیباست؛ سانسورا رو

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد بازیگر مشهوریه که این روزا می بینیم جز تئاتر فعالیت خاص دیگری نداره و اینبار با گریم تئاترش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام پاوه نژاد رو احتمالا بشناسید و اگر هم اسمی براتون آشنا نیست دیگه قطعا با چهره اش و البته فیلم و سریال هایی که ایفای نقش داشته یادتون میاد. خانوم بازیگر از دست هنرمندانی محسوب میشه که سابقه بازیگری هم در کاراکتر های طنز رو داره و هم اجتماعی و درام طور. مثلا یادتون میاد خانوم بازیگر رو در سریال "هفت سنگ" که در تلویزیون پخش میشد و این چهره نقشی طنز داشت؟ و یا شاید هم سریال نمایش خانگی "مانکن" که کاراکتری جدی داشت و از طرفی هم سریال نمایش خانگی "شاهگوش" که این چهره با ظاهر و باطنی متفاوت دیده شد.

البته که اصلا بازیگری همینه و اگه غیر این باشه باید شک کرد که شخص واقعا بازیگره یا نه. آخه یکسری از افراد هستند به مانند آقای پژمان جمشیدی که تو تماااام ژانر ها یه سابقه از خود ثبت کردن. احتمالا اگه فضاشو داشتن پژمان جمشیدی رو تو فیلمای فضایی و جنگی هم میدیدم. 

اما بگذریم و برسیم به الهام پاوه نژاد که چهره ای پرطرفدار و پر حاشیه هستش. در حدی که تو چند سال اخیر خانوم بازیگر بارها برای مسائل مختلف مورد توجه قرار گرفته و مدتی پیش هم به دلیل برداشت حجاب محاکمه شد!

1575999_113

استایل عهد بوقی الهام پاوه نژاد تو تئاترشون! مثل بهاره حذف التلویزیون شده؟

الهام پاوه نژاد رو این روزها در فیلم و سریالی نمی بینیم اما در عوض خانوم بازیگر از پایه ثابت های تئاتر است که پشت بند هم ایفای نقش دارد. انگاری تئاتر شده فضایی برای بازیگرانی به مانند خانوم الهام پاوه نژاد و خانوم بهتره رهنما که تو جعبه جادو و پرده نقره ای دیده نمیشن! بهاره رهنما که خب از طریق همسرش ممنوع شده و نمیتونه به این دو فضا ورود گنه و جدیدا دائما در تئاتر بازی داره. اما الهام پاوه نژاد مشخص نیست دقیقا به چه دلیل اینچنین شده که خب ه میتونه به خاطر علایق شخصی خودش باشه که ارادت بیشتری به تئاتر داره و یا اینکه چیزی شبیه به بهاره رهنما.

در ادامه مشاهده می کنید تیپ عهد بوقی خانوم بازیگر رو در این فضا.

Untitled

وقتی یه تایمی این عکسای سم مد بود و الهام پاوه نژاد هم ...

یه تایمی خرید پوستر و تابلو عکس هایی از استایل و چهره بازیگران و یا فوتبالیست ها خیلی ترند بود. تازه من یادم میاد وقتی سریال یانگوم رو نشون میداد کارت های عکس یانگوم هم بود و خودم یکی از طرفداراشون بودم! اما خداروشکر از اون تایم سم بیرون اومدیم چرا که واقعا ژست معمولی و نه چندان طبیعی یک بازیگر با موهایی که مثلا سیخ سیخ مده و … به چه دردی میخوردن؟ اینکه ما تو اتاقمون داشته باشیم یا نه!

اما خب مد و ترند خاصیتش همینه دیگه. که یه موضوعی یه چند سالی مد بشه و بعد از ده سال بهش بخندیم. شاید ده سال دیگم به کارای الانمون بخندیم و که اینها یه لایف استایل طبیعیه. در ادامه بینیم یکی از عکس های پوستری خانوم الهام حمیدی رو که این تایپی بوده و خیلی زنده به نظر نمیاد.

IMG_20230921_095431

بقیه بازیگریشونم به زوره! الهام پاوه نژاد ولی ...

برخی از هنرمندان هستند که شاید تنها هنرشون همون بازیگری باشه همانند خانوم سحر قرییش اما برخی از چهره ها هم هستند همانند الهام پاوه نژاد که تنها بازیگری نیست که هنرشونه بلکه تو موارد دیگری مثل نمایش نامه نویسی و شعرخوانی نیز فعالیت داشته و دارد.

الهام پاوه نژاد می گوید: در سال 1380 من اولین نفر بعد از انقلاب بودم که برای خواندن اشعار فروخ فرخزاد مجوز گرفتم ولی خب تلاشم برای عرضه شعرخوانی به بازار به نتیجه نرسید. در سال های بعد همکارانی مانند مرحوم خسرو شکیبایی و نیکی کریمی به سراغ شعر فروغ رفتند.

campec.ir_s+instagram+2023-6-10+story+(2)

الهام پاوه نژاد و درآمدی که باور نکردنیه

برخی از رسانه های مجازی ادعا می کنند که الهام پاوه نژاد برای هر تیزر تبلیغاتی بین 500 تا 700 میلیون دستمزد دریافت می کند که قطعا این مبلغ بسیار زیاد و نجومی است.

اما این بازیگر زن دهه پنجاهی که البته لب مرز این دهه به دنیا اومده از دسته هنرمندان دست به خیر است که بسیاری از آن مبلغ های دریافتی را صرف کمک به نهاد های خیریه می کند.

unknown_79444600_531170067739200_2891699652556851032_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی