|

استوری خانم مجری معروف با آهنگ تتلو جنجال به پا کرد! +عکس

mahya asnavandi shayanews

خانم مجری صدا و سیما از آهنگ تتلو در استوری اینستاگرامش استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محیا اسناوندی مجری و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که فعالیت خود را با مجری گری گروه کودک و نوجوان شروع کرد و حالا مجری، گوینده و بازیگر نیز می باشد.

به گزارش «شایانیوز» محیا اسناوندی هنرمندی جوان و جذاب است که فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد و از طرفداران تتلو هم می باشد. محیا اسناوندی به تازگی در استوری اینستاگرام خود عکسی از یک زوج سالمند عاشق منتشر کرد که در آن متنی با الهام از آهنگ معروف به کار برده شد. پیشتر حسن آقامیری هم از این آهنگ تتلو تعریف کرده بود.

محیا اسناوندی

بیوگرافی محیا اسناوندی:

محیا اسناوندی متولد 25 اردیبهشت 1369 در تهران می باشد. مدرک تحصیلی محیا اسناوندی فوق لیسانس رشته میکروبیولوژی می باشد وی فعالیت خود را با مجری گری گروه کودک و نوجوان در برنامه کودک بچه های آفتاب در سال 82 آغاز نمود و تا سال 85 در این برنامه حضور داشت و سپس  در ۲۷۰ قسمت برنامه "مثبت من " حضور داشت و بین نسل نوجوان و جوان محبوب شد و برنامه اش طرفدار پیدا کرد و شهرت و محبوبیت وی به خاطر حضور در برنامه "مثبت من" بود.

محیا اسناوندی

ازدواج محیا اسناوندی:

محیا اسناوندی  در 28 تیر سال 1398 با  مجتبی کشاورز  تهیه کننده سینما ، تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد. مجتبی کشاورز متولد دهه پنجاه در تهران است. 

محیا اسناوندی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی