|

خنده های دختر مرحوم علی سلیمانی؛ من نمیخوام گریه کنم! +بیوگرافی

سبا سلیمانی دختر زنده‌یاد علی سلیمانی : نمیخوام گریه کنم ، دوست دارم لبخند بزنم چون بابام دوست نداشت گریه کنم.

لینک کوتاه کپی شد

سبا سلیمانی دختر مرحوم علی سلیمانی بازیگر مطرح ایرانی که چند روز پیش بر اثر ابتلا به کرونا در گذشت؛ امروز در مراسم یادبود پدرش با لباسی سفید حضور پیدا کرد و در سخنرانی هایش گفت: نمیخوام گریه کنم ، دوست دارم لبخند بزنم چون بابام دوست نداشت گریه کنم.

به گزارش «شایانیوز» سبا سلیمانی پس از فوت پدرش علی سلیمانی اعمالی انجام داد که موجب حرف و حدیث هایی شد. البته یک عده به پای فرهیختگی ایشان گذاشتند و عده ای هم به پای خودنمایی. سبا سلیمانی در چند روز اخیر در میان جمعیت سخنرانی هایی داشته که باعث تعجب کاربران است چگونه پس از درگذشت پدرش، چنین سخنرانی هایی بدون اشک و ناراحتی برگزار می کند.

سبا سلیمانی

 

علی سلیمانی

بیوگرافی سبا سلیمانی:

سبا سلیمانی متولد 12 مرداد 1378 در تهران نویسنده و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. در رشته ادبیات نمایشی در حال تحصیل است.

خانواده هنری

سبا در یک خانواده کاملا هنری به دنیا آمده و پدرش مرحوم علی سلیمانی بازیگر و کارگردان است که در سال 1400 فوت کرد و مادرش سهیلا جوادی نیز بازیگر است.سبا تک فرزند خانواده است.

سبا سلیمانی در نمایش های سفر به آینده و مکعب نویسنده بوده و حالا در کنار نویسندگی و فیلمنامه نویسی به واسطه پدر و مادر بازیگر توانسته به بازیگری نیز راه پیدا کند و در این زمینه نیز توانایی خود را به نمایش بگذارد.

از وضعیت ازدواج و همسر سبا سلیمانی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

سبا سلیمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • طه ارسالی در

    این خانم مریض است وگر نه گریه کردن طبیعی است وقتی که عزیز آدم از دنیا میره آدم گریه می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی