|

سیگنالی کارآمد!

دلیل پیدایش گاوهای ریپل چیست؟

XRP

قیمت ریپل روند صعودی ثابتی را که از زمان خروج پرچمدارهای گاو در 11 مارس در آن قرار داشت شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت ریپل روند صعودی ثابتی را که از زمان خروج پرچمدارهای گاو در 11 مارس در آن قرار داشت شکست داد. و باعث عقب نشینی و سقوط فلش ​​BTC بود، که قیمت XRP را به سمت پایین‌ترین قیمت 0.77 دلار سوق داد. سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که کاربران برای جمع‌آوری نقدینگی، توکن حواله را به‌طور موقت به پایین‌تر از سطح مذکور برسانند.

تکمیل این جریان نقدینگی،نشانگر آغاز یک روند صعودی جدید خواهد بود. رالی حاصل احتمالاً مانع مقاومت 0.91 دلاری را مجدداً آزمایش خواهد کرد.اگر قیمت ریپل نتواند بالای سطح 0.76 دلار باقی بماند، و به مناطق پایین‌تر سقوط کند این روند تز صعودی را باطل خواهد کرد  چنین حرکتی می‌تواند باعث نزول بیشتر به منطقه 0.70 دلار شود، دقیقا جایی است که خریداران می‌توانند برای شروع مجدد روند صعودی تلاش کنند.

WhatsApp Image 2022-04-06 at 21.20.35

از طرفی بنا بر آخرین تغییرات ایجادشده در پرونده ریپل، قاضی سارا نتبرن به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده دستور داده تا تمامی اصلاحات پیشنهادی خود را برای بازبینی نهایی ارائه کند. SEC نیز موظف است تا دور روز دیگر یا به عبارتی ۸ آوریل پیشنهادات خود را تسلیم دادگاه نماید.

گفتنی است اواخر مارس، SEC درخواستی را ارائه کرد تا به‌موجب آن اجازه ویرایش برخی از یادداشت‌ها به آن داده شود که با موافقت روبه‌رو نشد. بدهد. به‌علاوه رئیس پیشین کمیسیون به SEC هشدار داد تا اقدام اجرایی علیه ریپل انجام ندهد و اعلام کرد که این اقدام می‌تواند برای سرمایه‌گذاران ریپل آسیب‌رسان باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی