|

داستانی سرسام آور از دوج کوین ها!

Dogecoin

Dogecoin باعث لیکویید شدن 10 میلیون دلاری برای معامله گران کوتاه مدت می شود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- dogecoin [DOGE] به طور مداوم وضعیت خود را به عنوان یکی از شناخته شده ترین ارزهای رمزنگاری میم حفظ کرده است. با پشتیبانی های منظم ماسک، آلتکوین از اقدامات قیمتی مثبت برخوردار شده است. به طور مشابه، با تغییر نام تجاری توییتر، DOGE افزایش قیمت دیگری را ثبت کرد. در حالی که بقیه بازار ارزهای دیجیتال تحت اصلاح بود، DOGE با افزایش روزانه 4.6 درصدی با قیمت 0.077590 دلار معامله شد. لازم به ذکر است که اوایل امروز دارایی از پایین ترین سطح 0.073486 دلار به بالاترین سطح 0.078001 دلار رسید.

افزایش اخیر Dogecoin بدون شک صعودی است، اما معامله گران کوتاه مدت دیدگاه متفاوتی داشتند. داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که DOGE بالاترین لیکویید کوتاه مدت را به مبلغ 3.81 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است. همچنین مجموع نقدینگی های صورت گرفته در این مدت 6.96 میلیون دلار بوده است. علاوه بر این، معامله گران معاملات آتی در حالی که روی هر دو حرکت صعودی و نزولی قیمت Dogecoin شرط بندی کردند، تقریباً 10 میلیون دلار ضرر متحمل شدند.

آیا نهنگ های دوج کوین این اتفاق را دیدند؟

اگرچه ممکن است تاجران کوتاه مدت از این صعود آگاه نبوده باشند، اما گمانه زنی هایی وجود داشت که گروهی از نهنگ ها اطلاعات قبلی داشتند. به گفته تحلیلگر برجسته علی مارتینز، دسته خاصی از دارندگان کیف پول دارایی های DOGE خود را در چند هفته گذشته افزایش داده اند. علی فاش کرد که چندین نهنگ DOGE در سه هفته گذشته در مجموع سه میلیارد Dogecoin جمع آوری کرده اند که ارزش آن به 225 میلیون دلار می رسد.

توجه به این نکته مهم است که بیش از 50 درصد از دارندگان Dogecoin در حال حاضر سود می کنند. گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه چگونه این نهنگ‌ها از تغییر نام توییتر به X آگاه بودند، ظاهر شد. برخی حتی حدس می‌زدند که ایلان ماسک در میان این نهنگ‌ها بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی