|

لیست دوم نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی!

قرار است یحیی گل محمدی لیست جدیدی را به باشگاه ارائه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که در طرفداری برای اولین بار از لیست یحیی گل محمدی نوشته و خبر دادیم چه بازیکنانی در لیست او قرار دارند، جذب این نفرات برای باشگاه پرسپولیس کار سختی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جذب بازیکنانی چون شیمبا، دانیال اسماعیلی فر، شهریار مغانلو، پیمان بابایی و ... که هرکدام با باشگاه های خود قرارداد دارند و باشگاه های آن ها هرگز راضی نمی شوند رضایت نامه این بازیکنان را برای باشگاه پرسپولیس صادر کنند. همین با عث شده عملا تمام مذاکرات درویش برای جذب بازیکن به بن بست رسیده و حتی با جواب های عجیب و غریبی نیز از سوی باشگاه های طرف مذاکره مواجه شود.

در همین ارتباط خبردارشدیم یحیی گل محمدی باید لیست جدیدی به درویش ارائه دهد، لیستی شدنی تری که باشگاه با توجه به وضعیت مالی اش بتواند برای انتقال آن ها اقدام کند. با توجه به همین موضوع یحیی گل محمدی پس از جمع بندی با دستیارانش، تصمیماتی درباره نقل و انتقالات و گزینه های مدنظر اتخاذ خواهد کرد. به هرحال او آن قدر با تجربه هست که بداند امکان جذب نفرات قبلی عملا وجود ندارد.

هرچند برخی دوستان رسانه ای او که ارتباط بسیار نزدیکی با یحیی دارند، لیستی از بازیکنانی که به پرسپولیس نیامده اند را تنظیم کرده و هر روز تعداد نفرات جذب نشده یحیی را منتشر می کنند تا به نوعی به دست های خالی یحیی طی چند سال اخیر اشاره کنند. حالا باید دید در نهایت سرانجام پرسپولیس در نقل و انتقالات چه می شود؟

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدرضا ارسالی در

    😞😞😓

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی