|

قفل نقل و انتقالات پرسپولیس چگونه باز می شود؟

پرسپولیسی‌ها امیدوارند تغییر قانون سازمان لیگ، فرصت خریدهای مورد نظرشان در فصل نقل و انتقالات را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر، شروع خوبی داشت. با این حال چند هفته‌ای هست آن‌ها نتوانسته‌اند در پست‌هایی که کمبود بازیکن داشتند بازیکنی به خدمت بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ فاصله زیادی هم تا شروع لیگ برتر باقی نمانده و همین موضوع، طرفداران این تیم را نگران می‌کند. پرسپولیس علاوه بر مشکلاتی که برای توافق با بازیکنان مورد نظرش دارد، با مانعی به نام پر بودن لیست بزرگسالان تیم روبروست. مانعی که آن‌ها امیدوارند در روزهای آینده، با تغییر قانون توسط سازمان لیگ برطرف شود.

لیست 19 نفره بزرگسالان پرسپولیس پر شده و دیگر خبری از سهمیه زیر 25 سال هم نیست. پرسپولیس برای هر خرید جدید، باید یکی از بازیکنانش را از لیست خارج کند و همین، باعث شده مسئولان باشگاه کار سختی برای جذب ستاره‌های مد نظرشان داشته باشند. پرسپولیس و بعضی باشگاه‌ها، با سازمان لیگ وارد مذاکره شده‌اند تا حداقل 2 سهمیه زیر 25 سال به لیست تیم‌ها برگردد. در صورتی که این اتفاق بیفتد، پرسپولیس محمد عمری و مهدی عبدی را وارد لیست زیر 25 سال می‌کند و جای آن‌ها در لیست بزرگسالان، با یک مهاجم جدید، مدافع چپ یا دروازه‌بان ذخیره پر می‌شود. پرونده حضور سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس هم هنوز بسته نشده است.

یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته قبل از شروع فصل جدید مهاجم مورد نظرش جذب شود تا آن‌ها با تیمی نسبتا کامل، لیگ را آغاز کنند. پرسپولیسی‌ها اما برای قطعی کردن خریدهای‌شان، فعلا منتظر سازمان لیگ هستند. تغییر قانونی که می‌تواند، گره نقل و انتقالات آن‌ها را باز کند و ستاره‌های تازه‌ای، در این تیم رونمایی شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی