|

مهمترین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس امروز دوشنبه 5 تیر

پرسپولیس در نقل و انتقالات به دنبال جذب 3 ستاره است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از گزینه‌های مد نظر پرسپولیس قصد دارد لژیونر شود و به همین خاطر از این باشگاه زمان خواسته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پرسپولیس نیوز؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هفته قبل فهرست بازیکنان مد نظرش را متشکل از سه بازیکن به باشگاه ارائه کرد اما هنوز هیچ بازیکنی به جمع سرخپوشان اضافه نشده است.

یاسین سلمانی یکی از بازیکنانی بود که در فهرست سرمربی سرخپوشان قرار داشت.

کاپیتان سوم فصل قبل سپاهان مذاکراتی را با قرمزها داشته و این مذاکرات هم مثبت بوده و به احتمال فراوان او را می‌توان پرسپولیسی دانست اما این بازیکن از باشگاه پرسپولیس زمان خواسته است.

ظاهرا اولویت این بازیکن که کاپیتان تیم امید ایران محسوب می‌شود، بازی در خارج از ایران است و در صورتی که پیشنهاد خوبی به او از خارج از ایران نرسد، او پرسپولیسی می‌شود.

این روزها نام ۲بازیکن به‌عنوان خریدهای احتمالی پرسپولیس برای فصل جدید بیشتر از سایر بازیکنان مطرح است؛ ۲بازیکنی که یک ویژگی مشترک دارند. هر دو زمانی در پرسپولیس برای یحیی گل‌محمدی به میدان رفته‌اند و حالا در آستانه همکاری دوباره با این مربی هستند. محمدحسین کنعانی‌زادگان، تنها مدافعی است که نامش در فهرست مدنظر یحیی قرار دارد. این مربی علاقه‌ای به جذب شجاع خلیل‌زاده از خودش نشان نداد، اما برای خرید کنعانی دست به‌کار شد. نفر دیگر هم رضا اسدی است که بعد از یک سال جدایی، حالا در آستانه بازگشت به جمع قرمزها قرار دارد.

اساسا بازگشت ستاره‌ها و استفاده دوباره از آنها در ترکیب، همیشه به سود گل‌محمدی تمام‌شده است. همین زمستان گذشته بود که او عیسی آل‌کثیر را برای دومین‌ مقطع حضور در پرسپولیس به خدمت گرفت؛ بازیکنی که بعد از یک دوره مصدومیت جدی، از فهرست باشگاه خارج شده بود. عیسی با گل مهمی که در شهرآورد زد و درخشش در دیدارهای حساس پایانی فصل، سهم بسیار مهمی در دوگانه قرمزها ایفا کرد. قبل از آن هم در تابستان علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برگشته بود. بازگشت بیرو، آرامش را درون دروازه سرخ‌ها احیا کرد و این تصمیم هم تأثیر زیادی روی فصل موفقیت‌آمیز باشگاه گذاشت. او قبلا هم سابقه جذب دوباره شاگردانی مثل احسان پهلوان یا میلاد سرلک را داشته است؛ نفراتی که همکاری دوباره با این مربی برایشان بسیار موفقیت‌آمیز از کار درآمد. حالا کنعانی و اسدی، می‌توانند پازل دلخواه این مربی در پرسپولیس را کامل کنند.

سؤال بزرگ اما اینجاست که درصورت بازگشت این دو نفر، یحیی در چه پستی از آنها استفاده خواهد کرد. قرمزها در قلب دفاع، پورعلی‌گنجی و گولسیانی را نیز دارند. مرتضی با باشگاه قرارداد دارد اما احتمال جدایی گولسیانی مطرح است. این احتمال نیز وجود دارد که یحیی تیمش را با ۳دفاع مرکزی به زمین بفرستد؛ تصمیمی که البته سرمربی سرخ‌ها فقط در دقایق بسیار کوتاهی از این فصل از آن بهره‌برده است. به هر حال کنعانی همیشه مدافع موردعلاقه این مربی بوده است؛ چراکه تسلط بسیار زیادی روی بازی با پا دارد و اساسا سبک بازی‌اش به سبک فوتبال دلخواه یحیی برای بازی‌سازی از عقب زمین نزدیک است. رضا اسدی نیز در تجربه قبلی حضور در پرسپولیس، یک هافبک میانی بود اما به‌نظر می‌رسد قرمزها این بار به‌عنوان یک مهاجم روی او حساب باز می‌کنند. رضا که ۲سال قبل با یک قرارداد سنگین راهی پرسپولیس شده بود، در تراکتور احیا شده و حالا فاصله زیادی به همکاری دوباره با این مربی ندارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی