|

ستاره ای که دوست دارد بارسلونا او را بخرد!

ژائو فلیکس 23 ساله برای تحقق رویایش که بازی برای بارسلونا بود، ریسک زیادی را انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

او چند ماه قبل زمانی که در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، طی یک مصاحبه به شکل صریح از رویای بازی برای بارسلونا حرف زد. آن مصاحبه شروع پروژه خروج سخت فلیکس از اتلتیکو مادرید بود که در نهایت او را به بارسلونا رساند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ ژائو فلیکس حالا در رویای خودش زندگی می کند و توانسته شروع بسیار خوبی در بارسا تجربه کند. عملکرد عالی فلیکس اگر ادامه دار باشد، بارسلونا را برای خرید او و تبدیل قراردادش از قرضی به دائمی ترغیب خواهد کرد. این ستاره پرتغالی تا سال 2029 با اتلتیکو قرارداد دارد و روخی بلانکوس برای فروش او قطعا رقم زیادی طلب می کند. ژائو فلیکس در مصاحبه جدیدش با موندو دپورتیوو در مورد این داستان و مسائل دیگر صحبت کرده است.

-انتظار چنین شروعی را داشتی؟

راستش را بخواهید نه. باور داشتم و باور دارم که این انتقال برای من تصمیم درستی خواهد بود اما همه چیز برایم بهتر از چیزی که انتظار داشتم و فوق العاده پیش رفته است. واقعا انتظار چنین شروع خوبی را نداشتم. امیدوارم وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند. 

-ژاوی از تو چه خواسته هایی دارد؟ 

او از روز اول به من گفت که برای لذت بردن بازی کنم، خوشحال باشم و بازی خودم را انجام دهم. مشخصا او از من خواسته های تاکتیکی مشخصی دارد اما فراتر از هر چیزی به من می گوید که در زمین خوش باشم. تلاش می کنم همین کار را انجام دهم. 

-درست است که برای بارسلونا قید پول فراوانی را زدی؟

بله، حقیقت دارد. از بخش بزرگی از دستمزدم صرف نظر کردم اما خب واقعا به تغییر نیاز داشتم. باید به جایی می رفتم که بتوانم آنجا فوتبال بازی کنم و همیشه اعتقاد داشتم که بارسلونا جای درستی برای من خواهد بود. اوضاع خوب پیش می رود و باید کاری می کردم تا دوباره از بازی کردن لذت ببرم. 

-چرا با وجود این کیفیت در اتلتیکو مادرید و زیر نظر سیمئونه موفق نشدی؟  در فوتبال زمانی که اوضاع خوب پیش نمی رود، باید جایتان را عوض کنید؛ این را همه می دانند. قبلا چنین کاری انجام دادم و به چلسی رفتم و حالا نوبت به بارسلونا رسیده است. این کار را انجام دادم چون اوضاع در اتلتیکو برای من خوب پیش نمی رفت. نتوانستم خودم را با فلسفه و ایده باشگاه و سرمربی تطبیق بدهم اما زمانی که آنجا بودم هم همیشه تمام تلاش خودم را انجام دادم. 

-دوست داری بیشتر از یک فصل در بارسلونا بمانی؟   همه چیز به این بستگی دارد که این فصل اوضاع چگونه خواهد بود. در نهایت این بارسلونا است که باید با اتلتیکو مادرید مذاکره کند و خواسته اتلتی هم در میان است. باید دید که آیا آنها شرایط را آسان می کنند یا نه. این مسائل به مدیریت مربوط می شوند و دخالت نمی کنم. من کارم را انجام می دهم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا بارسا در پایان فصل تصمیم بگیرد با من قرارداد دائمی امضا کند. 

در مورد دوست صمیمی ات ژائو کانسلو بگو.  کانسلو بهترین فولبکی است که تا کنون کنارش بازی کرده ام. او کیفیت هافبک شماره 10 را هم درون خودش دارد و به من می گوید که آخر دوران حرفه ای خودش به تیم شهرش می رود تا به عنوان هافبک بازی کند. او کیفیت خارق العاده ی دارد و کمک زیادی به تیم می رساند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی