|

محبوبیت یک پرسپولیسی در حد علی دایی است!

وحدت حنانوف محبوبیت بسیار زیادی در تاجیکستان دارد و با حمایت هواداران مواجه می‌شود. یکی می‌گوید: او برای ما مثل علی دایی شماست!

لینک کوتاه کپی شد

در گرگ و میش هوای مهرآباد، ستاره‌های پرسپولیس یکی پس از دیگری وارد پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد شدند تا با تحویل پاسپورت آماده سفر به دوشنبه شوند؛ شهری که در آرزوهای یحیی، قرار است پرسپولیس را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک کند.

این حاشیه نگاری سفر سرخپوشان به پایتخت تاجیکستان، دوشنبه، است:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه،  در میان بازیکنان پرسپولیس، حضور وحید امیری نکته مثبتی برای هواداران این تیم بود. امیری که کاپیتان دوم سرخپوشان به حساب می‌آید با صورت بشاش خود به جمع بازیکنان اضافه شد و در سالنی که فقط شاگردان یحیی حضور داشتند، آرام و بی سروصدا منتظر صدور روادید ماند.

اما کمی آنطرف‌تر کاپیتان سابق پرسپولیس نشسته بود: سیدجلال حسینی. او مدام پیگیر مستر اولمپیا و قهرمانی دوباره هادی چوپان بود که البته در حوالی ساعت پنج صبح مشخص شد که چوپان قهرمانی خود برای دومین سال متوالی را تکرار نکرده و پشت سر ستاره آمریکایی مانده است.

 در حالی که هوا کم کم روشن می‌شد، علیرضا بیرانوند، مرد شماره یک قفس توری سرخپوشان به اردو رسید. از چند روز قبل مشخص بود که بیرانوند دچار سرماخوردگی است اما با تجویز داروهای تیم پزشکی، شرایط او بهتر شده بود و می‌توانست تیم را همراهی کند.

 برخلاف بیرانوند که شب سختی را گذرانده بود و از سرما و آلودگی به ویروس به خود می‌لرزید، مهدی ترابی دیگر بازیکن سرماخورده پرسپولیس، در حال خنده و شوخی با دیگران بود. او انگیزه بسیار خوبی برای درخشش دوباره در تاجیکستان از خود نشان داده است.

 سروش رفیعی چهره جدی اردوگاه سرخپوشان است. البته شاید ساعت پرواز پرسپولیس باعث شده تا به نوعی یخ هیچکسی باز نشود اما به هر حال رفیعی متمرکز در کنار سیدجلال نشسته و حواسش هم به همه چیز هست.

ساعت به نزدیکی 7 می‌رسد اما خبری از فراخوان برای سوار شدن به اتوبوس نیست. تاخیر یک و نیم ساعته کمی حوصله‌سربر می‌شود اما زمانی که اتوبوس فرودگاه بازیکنان را به باند فرودگاه می‌رساند، رنگ قرمز هواپیما و لوگوی پرسپولیس، آنها را مجذوب خود می‌کند.

پرواز با صندلی‌های فرست و بیزینس کلاس، شرایط خوبی را برای بازیکنان مهیا می‌کند. آنها ساعت 11 به وقت تهران (13 به وقت تاجیکستان) وارد فرودگاه بین‌المللی دوشنبه می‌شوند. فرودگاه محقر که تشریفاتی نسبتا ویژه را برای پرسپولیس در خود دارد.

جالب است که هواداران ایرانی هم به محل فرودگاه آمدند تا از پرسپولیس استقبال کنند. یحیی، عالیشاه و... در کانون توجهات هستند و حتی یکی از هواداران برای یحیی یک دسته گل می‌برد.

 وحدت حنانوف محبوبیت بسیار زیادی در تاجیکستان دارد و با حمایت هواداران مواجه می‌شود. یکی می‌گوید: او برای ما مثل علی دایی شماست!

اتوبوس اختصاصی فدراسیون فوتبال تاجیکستان به فرودگاه آمده تا پرسپولیس را به هتل هیلتن ببرد. افشین پیروانی پیگیر است تا بازیکنان هرچه زودتر به هتل بروند و استراحت کنند.

 همه بازیکنان سرحال و آماده سوار اتوبوس می‌شوند. البته سرماخورده‌ها، هنوز تا آمادگی کامل فاصله دارند اما آنها نیز با انگیزه نشان می‌دهند. کمی بعد اتوبوس به سمت هتل معروف شهر می‌رود و پرسپولیس تا حوالی ساعت شش در هتل می‌ماند سپس نوبت به تمرین پشت درهای بسته رسیده، یحیی و شاگردان از خیابان مدرن رودکی می‌گذرند و به زمین تمرینی می‌رسند، تغییرات بنیادین ساختمان‌ها و خیابان‌های دوشنبه می‌تواند سوژه گزارش بعدی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی