|

احتمال بازی مجدد بین ایران و انگلستان در نیمه نهایی جام جهانی نوجوانان

تیم ملی نوجوانان کشورمان بعد از برد نیوکلدونیا، مقابل مراکش در یک هشتم نهای بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در واقع از میان 4 تیم ایران، مراکش، مالی و مکزیک یک تیم به دور نیمه نهایی صعود خواهد کرد و نکته قابل توجه این که بین 4 تیم فرانسه، ازبکستان، انگلستان و سنگال هم یک تیم به نیمه نهایی صعود می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به عبارتی اگر ایران بتواند در 2 بازی آینده خود برنده شود این احتمال که بار دیگر با تیم ملی نوجوانان انگلستان بازی کند بسیار است و به نوعی تیم ملی نوجوانان ایران می تواند با 2 بردی که چندان سخت هم به نظر نمی رسد خود را به دیدار دوباره و احتمالی با انگلستان رسانده و می تواند انتقام باخت قبلی خود را از تیم حریف بگیرد.

ضمن این که برنده بازی مالی و مکزیک که در صورت برد ایران برابر مراکش حریف ایران در مرحله بعدی خواهد بود تیم ساده ای نیست، مکزیک در دوره گذشته به فینال رسید و مالی هم 2 دوره قبل سابقه رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی نوجوانان را داشته است.

تیم ملی کشورمان تا رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی نوجوانان کاری ساده تر از دوره قبل دارد و اگر بتواند برابر تیم مراکش برنده شود، با برد برابر برنده مالی و مکزیک برای اولین بار در یک رده سنی در بین 4 تیم برتر فوتبال جهان قرار خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی