|

پدیده بارسلونا پیشنهاد چند تیم انگلیسی را رد کرد!

بارسلونا برای تقویت ترکیب خود به فروش بازیکنی بزرگ نیاز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

آلخاندرو بالده در دیدارهای مهم این فصل بارسلونا نیمکت نشین بوده و اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد جدایی این مدافع ۲۰ ساله از آبی اناری‌ها غیرممکن نخواهد بود اما در حال حاضر این بازیکن به جدایی از باشگاه نمی‌اندیشد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بارسلونا در فصول اخیر در جذب بازیکنان با مشکل مواجه شده است، زیرا سقف دستمزد آنها سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جدید را محدود کرده است. بخشی از محدودیت بارسلونا به فروش‌های این باشگاه برمی‌گردد و آنها در سال‌های اخیر تنها از فروش آنتوان گریزمان و عثمان دمبله کسب درآمد کرده‌اند. 

به گزارش جرارد رومرو، بارسلونا پیشنهاد قابل توجهی از یک باشگاه لیگ برتری برای آلخاندرو بالده دریافت کرده و خورخه مندس، ایجنت بازیکن با این باشگاه تماس‌هایی برقرار کرده است. با این حال گفته می‌شود که بالده از حضور در بارسلونا راضی است و قصد جدایی از این باشگاه را ندارد. بارسلونا برای خرید بازیکنان مد نظر خود در تابستان به یک فروش بزرگ نیاز دارد و علاقه باشگاه‌های لیگ برتری به مدافع آبی اناری‌ها خبر مثبتی محسوب می‌شود. شایعات علاقه‌مندی باشگاه‌ها به خرید بالده نشان می‌دهد که حداقل یک باشگاه وضعیت او را دنبال می‌کند. منچسترسیتی پیش از این با بالده در ارتباط بوده است، اما هنوز مشخص نیست چه باشگاهی برای خرید بالده تلاش می‌کند.

این مدافع چپ 20 ساله مقابل والنسیا از ابتدا به میدان رفت، اما در دیدارهای مهم بارسلونا مقابل پورتو، اتلتیکو مادرید و ژیرونا کار را از روی نیمکت آغاز کرد. نمایش‌های درخشان بالده در فصل گذشته نوید ظهور یک مدافع چپ مطمئن در بارسلونا را می‌داد و او موفق شد در ۳۳ بازی فصل گذشته آمار یک گل و شش پاس گل به ثبت برساند. او در فصل جاری نیز در ۱۳ بازی در لالیگا یک پاس گل ارسال کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی