|

لاپورتا همه را تهدید کرد!

رئیس باشگاه بارسلونا، یکبار دیگر تاکید کرد که فشارها بر این باشگاه تاثیر نخواهد داشت و بارسا در پرونده نگریرا پیروز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیم به دلیل قوانین فرپلی مالی با محدودیت برای جذب بازیکن در ژانویه رو به رو است و این تیم با ارائه بازی‌ها و کسب نتایج ضعیف در رده چهارم لالیگا قرار دارد و همچنین درگیر یک پرونده حقوقی مالیاتی بزرگ هم شده است که در صورت محکوم شدن در آن عواقبی جدی در انتظار باشگاه خواهد بود. خوان لاپورتا در مورد این شرایط باشگاه به خبرنگاران توضیح داد.

مشکلات داوری در بازی‌های بارسا؟

"ترجیح می‌دهم در مورد داوری صحبت نکنم... دوست ندارم نقش قربانی را بازی کنم اما شرایطی وجود داشت که باعث شد در این فصل از داوران آسیب ببینیم."

پرونده نگریرا؟ 

"من مطمئنم که بارسا در این دادگاه تبرئه خواهد شد، ادعاهای ما با شواهد زیادمان پشتیبانی می‌شوند و طرف مقابل هیچ مدرکی ارائه نمی‌دهد. امیدوارم همه چیز با تبرئه بارسا به پایان برسد و ما این کار را خواهیم کرد. کسانی که می‌خواستند به ما ضربه بزنند به زودی بی‌اعتبار خواهند شد."

جذب یک جانشین برای گاوی در ژانویه؟

"اگر بتوانیم به فرپلی مالی دست پیدا کنیم، گزینه جذب یک هافبک به جای او انجام‌پذیر خواهد بود و این چیزی است که تمایل داریم انجام دهیم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی