|

لاپورتا تکلیف آینده ژاوی را روشن کرد!

لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد ویتور روکه در زمستان به ترکیب اضافه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

خوان لاپورتا در مصاحبه جدید خود در مورد وضعیت بارسلونا، ژاوی و نقل و انتقالات زمستانی بلوگرانا صحبت کرد. خوان لاپورتا در ابتدا در مورد ژاوی گفت: ژاوی اعتماد کامل ما را دارد و لایق آن است. اعتمادی که به ژاوی داریم تمام و کمال است. جدای از دانش او، ژاوی سرمربی فوق العاده ای است اما این حسن را نیز دارد که شخص انعطاف پذیری است که از بازیکنان خود محافظت می کند. بازیکنان حرف های زیادی در حمایت از ژاوی می زنند. او همچنین در این فصل مجبور بود بر سختی های زیادی به خاطر مصدومیت ها غلبه کند و این کار را انجام داده است. رابطه من با ژاوی بسیار خوب است. این طبیعی است چون او سرمربی ماست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ لاپورتا در مورد آینده گاوی گفت:

اگر فیرپلی مالی به ما این اجازه را دهد، ایده جذب هافبکی برای پر کردن جای خالی گاوی است. این انتقالی قرضی تا پایان فصل خواهد بود، همان طور که سال ها پیش با ادگار دیویدس این کار را انجام دادیم.

  • کانسلو و فلیکس؟

مدیربرنامه بازیکنان و دو باشگاه که با آن ها رابطه خوبی داریم و یکدیگر را به خوبی می شناسیم، به ما اعلام کرده اند شرایط برای انتقال دائمی آن ها چگونه خواهد بود. ما مایلیم که آن ها دیگر بازیکن قرضی نباشند و متعلق به بارسلونا باشند. باید ببینیم همه چیز چطور پیش می رود. فکر می کنم مذاکرات برای هم کانسلو و هم فلیکس، مذاکرات و معامله هایی خواهند بود که تمام طرفین راضی خواهند شد.

  • ویتور روکه؟

برای رسیدن ویتور روکه در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه برنامه ریزی می کنیم. می خواهیم ویتور هر چه سریع تر به جمع بازیکنان بارسلونا اضافه شود. دکو به من گفت که او استعدادی فوق العاده دارد، پس انتظار داریم به ما کمک زیادی کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی