|

اختلاف آنچلوتی و مدیران رئال مادرید بالا گرفت

تابستان قبل آنچلوتی برای خرید هری کین اصرار داشت اما مدیران رئال ترجیح دادند برای انتقال ام باپه وارد عمل شوند

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته داوید آلابا به علت پارگی رباط صلیبی زیر تیغ جراحان رفت. در حالی که پیش‌تر ادر میلیتائو و تیبو کورتوا نیز به دلیل مشابه ادامه فصل را از دست بودند، کارلو آنچلوتی از فلورنتینو پرز خواسته است ترکیب رئال مادرید را تقویت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته رلوو، در سانتیاگو برنابئو ورزش مقابل وضعیت اقتصادی باشگاه قرار گرفته است. با مصدومیت داوید آلابا عده‌ای معتقد هستند ترکیب کارلو آنچلوتی در ژانویه 2024 به تقویت نیاز دارد اما مدیران باشگاه باور دارند بازیکنان فعلی نیاز تیم را رفع می‌کنند. سرمربی ایتالیایی می‌داند به چه چیزی نیاز دارد. او از هیئت مدیره یک مدافع خواسته و به چیز دیگری رضایت نخواهد داد. آنچلوتی مدافعی می‌خواهد که از بدو ورود به باشگاه تاثیرش را در ترکیب او نشان دهد. سرمربی کهکشانی‌ها علاقه‌ای به استفاده از بازیکنان جوان رئال مادرید یا ایده‌های دیگر ندارد، تنها خواسته او خرید مدافعی با کیفیت است. 

با این حال مدیران رئال مادرید موضع دیگری دارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند بودجه خود را در تابستان 2024 برای بازیکنانی مثل کیلیان ام باپه یا آلفونسو دیویس هزینه کنند. آن‌ها به دنبال بازیکنان ارزشمند هستند و به اطلاع آنچلوتی رسانده‌اند این تیم دیگر قادر به هزینه 200 میلیون یورویی در نقل و انتقالات نیست. در حال حاضر بحث انتقال بزرگ در ژانویه هر لحظه رنگ می‌بازد. آنچلوتی می‌تواند به بازیکن مدنظرش برسد اما در صورتی که انتقالی مثل کپا آریزابالاگا در دسترس قرار بگیرد. اگر چنین گزینه‌ای فراهم نشود، اورلین شوامنی راهی پست مدافع وسط خواهد شد. اختلاف نظر آنچلوتی و هیئت مدیره رئال مادرید موضوع جدیدی نیست. آن‌ها تابستان گذشته در مورد انتقال هری کین نیز به توافق نرسیدند تا برای چندمین بار اختلاف اولویت‌ها در مادرید مشخص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی