|

دردسر بزرگ آنچلوتی در رئال مادرید

رئال تقریبا هر هفته یک مصدوم می دهد و همین حالا نیز کلینیکش پر از مصدومان با ارزش است.

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از آاس، به دقیقه 10 بازی رئال-سلتا رسیده ایم و وینیسیوس در یک حرکت انفجاری به قلب دفاع حریف می زند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استارتی که باعث کشیدگی عضلاتش و سپس تعویض او شد. لحظاتی بعد از همان کورس، وینی روی زمین نشست و کمی دیرتر در دقیقه 16 غمگین به سمت نیمکت رفت.

1915907

 ناراحتی خفیف در پشت ران مشکلی جدی نیست. حداقل تشخیص اولیه این بوده است. همانطور که آنچلوتی تأیید کرد او در مقابل ختافه نخواهد بود. انتظار می رود که وضعیت درست و دقیق وینیسیوس امروز یا فردا مشخص شود، اما کارلتو یک واقعیت را پیش روی خود دارد: رئال مادرید به تدریج در حال از دست دادن مهره های کلیدی اش به دلایل مختلف است.

کریم بنزما که به الاتحاد رفت و دیگر برنمی گردد، و بدتر اینکه هیچ جایگزینی برای ستاره فرانسوی نخواهد آمد. آنچلوتی با وجود اینکه آرزوی هری کین را داشت اما تن به خواسته مدیران داد.

1911169

بدبیاری ها با شروع فصل شروع شدند. کورتوا و میلیتائو تقریبا همزمان رباط دادند. کپا برای جانشینی گلر بلژیکی وارد شد، اما برای میلیتائو بازیکنی جذب نشده است. آنتونیو رودیگر و ناچو همراه با مارول باید جای خالی میلیتائو را پوشش دهند.

 

1907746

رئال مصدومان دیگری هم دارد. دنی سبایوس، اردا گولر و فرلاند مندی حداکثر پس از وقفه بازی های ملی در اواخر سپتامبر باز خواهند گشت. سبایوس و مندی شاید هفته بعد نیز در دسترس باشند. کارلتو که وینی را چند هفته در اختیار نخواهد داشت، باید امیدوار باشد در بازی های بعدی و به خصوص در فیفا دی، بازیکنان بیشتری را از دست ندهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی