|

ستاره بایرن راهی رئال می شود؟

جدایی دیویس از بایرن به مقصد رئال مادرید در تابستان پیش رو کاملا محتمل به نظر می آید.

لینک کوتاه کپی شد

از قرارداد آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ تنها یک فصل دیگر باقی مانده و این مدافع کانادایی هم‌چنان تن به تمدید آن نداده است؛ بایرن برای حفظ ستاره کانادایی خود و هم‌چنین جلوگیری از جدایی رایگان او در پایان فصل آینده، پیشنهاد دستمزد 10 میلیون یورویی را نیز روی میز مذاکره گذاشته اما این پیشنهاد هم‌چنان مورد موافقت قرار نگرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته مارکا، هرچند رئال مادرید مشکلی با پرداخت هزینه انتقال دیویس به رئال مادرید که چیزی در حدود ۶۰ میلیون یورو خواهد بود ندارد اما کهکشانی‌ها از همین حالا به مدافع ۲۳ ساله اطلاع داده اند که برای حضور در سانتیاگو برنابئو، باید قید دستمزدهای پیشنهادی بالاتر سایر تیم‌ها را بزند. وضعیت قرارداد دیویس با بایرن باعث شده بسیاری دیگر از باشگاه‌های مطرح و متمول اروپایی هم به سراغ او بیایند و با پیشنهاد دستمزدهای بهتر نسبت به رئال مادرید، خواهان ربودن این ستاره از دست کهکشانی‌ها باشند.

گفتنی است با توجه به آرزوی دیرینه رئال مادرید برای جذب کیلیان ام باپه یا ارلینگ هالند، دیویس اولویت اول این تیم در نقل و انتقالات پیش رو نیست و به همین خاطر، کهکشانی‌ها حاضر نیستند زیر بار تمام خواسته‌های این بازیکن بروند. 

گزینه‌های رئال مادرید در صورت عدم خرید دیویس

در صورتی که رئال مادرید در خرید دیویس ناکام بماند، سه گزینه برای پست دفاع چپ در فصل آینده خواهد داشت. فران گارسیا هرچند شروع خوبی در فصل جاری نداشت اما رفته رفته پیشرفت کرده و به مهره‌ای قابل اتکاتر تبدیل شده است؛ فرلان مندی بازیکنی است که کارلو آنچلوتی علاقه شدیدی به او دارد و توانایی های بالای این بازیکن در دفاع و حمله مورد تحسین است، اما مصدومیت های پرتعداد این بازیکن باعث شده رئال مادرید به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندهد.

گزینه سوم کهکشانی‌ها در پست دفاع چپ، نیگل گوتیرز است. گوتیرز پرورش یافته آکادمی رئال مادرید به حساب می آید و عملکرد درخشان او در ژیرونا، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. رئال مادرید می تواند در پنجره‌های آتی با پرداخت ۸ میلیون یورو، بند بازخرید گوتیرز را فعال کرده و او را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی