|

گزینه نقل و انتقالاتی رئال در تیمش ماندنی شد؟

آینده دیویس این روزها تبدیل به یکی از موضوعات پر هیاهوی پیرامون بایرن شده و روزانه اخبار جدیدی از علاقه رئال به او نیز منتشر می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف نظر دارند و باواریایی‌ها که گفته می‌شوند قصد دارند میزان حقوق‌های پرداختی‌شان را کاهش دهند، با توجه به عملکرد فعلی این مدافع چپ کانادایی، تمایلی به برآورده کردن خواسته‌هایش ندارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ در این هفته مذاکرات جدیدی بین بایرن مونیخ و نمایندگان آلفونسو دیویس انجام خواهد شد. مکس ابرل عضو هیئت مدیره باشگاه با مسئولیت امور ورزشی، مسئول این مذاکرات خواهد بود و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن نیز او را همراهی خواهد کرد.

باواریایی‌ها قصد دارند قرارداد جدیدی تا سال 2029 با حقوق ناخالص 13 میلیون یورو در سال به دیویس پیشنهاد دهند، در حالی که این بازیکن خواهان دریافت حقوق ناخالص 20 میلیون یورو در سال است. بنابراین دو طرف فاصله زیادی تا رسیدن به توافق دارند. حال اگر در این هفته و طی این مذاکرات نتوانند به توافق برسند، جدایی دیویس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده اجتناب ناپذیر خواهد بود.

گفتنی است قرارداد آلفونسو دیویس در سال 2025 به پایان می‌رسد و او در صورت تمدید نکردن آن، از فصل آینده وارد آخرین سال قراردادش خواهد شد. این بازیکن 23 ساله در فصل جاری در 30 بازی در تمامی رقابت‌ها، موفق شده آمار 1 گل و 3 پاس گل را ثبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی