|

آلفونسو دیویس تیم بعدی خود را انتخاب کرد!

آلفونسو دیویس می خواهد برای رئال بازی کند و سایر پیشنهادات برای او به اندازه مادرید جذاب نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید و آلفونسو دیویس برای امضای قرارداد به توافق رسیده اند، چه این انتقال در سال 2024 رخ دهد و چه در سال 2025 به شکل آزاد. ژونی کالافات و خوزه آنخل سانچز اخیرا با اطرافیان دیویس در تماس بوده اند و از او خواستند که قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نکند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته اتلتیک، در همین ماه فوریه چند جلسه میان نمایندگان آلفونسو دیویس و نمایندگان رئال مادرید (در شهر مادرید) برگزار شد و این به تسریع روند مذاکرات کمک کرد. سرنوشت دیویس یا مانند تونی کروس رقم می خورد (فروش زیر قیمت بازار به فاصله یک سال تا پایان قرارداد) و یا داوید آلابا (به عنوان بازیکن آزاد). 

بارسلونا و تعدادی از باشگاه های انگلیسی اخیرا وضعیت دیویس را زیر نظر داشتند اما خود بازیکن انتقال به رئال مادرید را ترجیح می دهد. هنوز مذاکره ای میان مادریدی ها و بایرن مونیخ شروع نشده و بایرن همچنان تلاش می کند تا قرارداد او را تمدید کند. آنها هرگز دوست ندارند آلفونسو دیویس را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند و به همین دلیل تلاش می کنند تا اگر توافقی برای تمدید حاصل نشود، او را با حداکثر قیمت به فروش برسانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی