|

زیباترین استایل های دیده شده از خانومای بازیگر تو گرما؛ چطور انقدر خوش سلیقه اید؟

بازیگران خانوم معمولا استایل هایی رنگی و جالب تر از آقایان دارند که در این مطلب قراره با چند چهره بانوی این مدلی آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون گرم ترین فصل ساله که این روزا دیگه تو آخرین روزهای این فصل در سال 1402  رو داریم میگذرونیم. البته که هنوز هم گرمه و از اونجایی که یه تابستون به شدت گرم رو سپری کردیم، خب به طبع پاییزش هم دیر تر از راه مبرسه! اما از جذابیت های این فصل اینه که لباس های رنگارنگی به تن بانوان می بینیم. اینجوری شهر رنگی میشه و میشه گفت به نسبت دیگر فصل ها، زیبایی دوچندانی خواهد داشت.

اما جدا از ما مردم معمولی، سلبریتی ها و خانومای بازیگر هم تو این چند سال اخیر به شدت خفن عمل کردن، البته تو بحث استایل! چرا که می بینیم در جشنواره های مختلف با ظواهری عجیب اما ترند حضور پیدا می کنن و میشه گفت نسبت به مثلا 10 سال پیش خیلی جسور تر شدن. جسارت از این لحاظ که مثلا ده سال پیش خانوما روشون نمیشد با مدل لباس های مختلف بیان جلو آدما، اما حالا می بینیم که بانوان بازیگر قشر جدیدمون چطور با اعتماد به نفس کامل ترکیب رنگ و سبک لباس هایی رو انتخاب میکنن که هم جالبه و هم عجیب! اصلا همین عجیب بودنست که میگیم جسارت حساب میشه. 

یکی از این بازیگرای جسورمون خانوم لاله مرزبان است که نیمی از شهرتش رو به خاطر بازیگری به دست آورد و نیم دیگر رو اصلا به بهانه همین استایل زدن های جالب بود که بدست آورد.

در این مقاله قراره با بازیگران جوان و جسورمون |آشنا بشیم که با لباس های آراسته و زیبای تابستونشون مورد توجه دوربین ها و فضای مجازی شده بودند.

1-5

لاله مرزبان

لاله مرزبان با بازی در سریال "ستایش" و در نقش نازگل بود که شهرت خودش رو پیدا کرد. البته که خانوم بازیگر پیش از این کار هم سابقه بازیگری رو داشت اما خب هر هنرمندی با یه کارش بیشتررررر مورد توجه قرار میگیره و بولد میشه دیگه.

لاله مرزبان برای شهرت از دست هنرمندانی بود که میانبر زد! چطوری؟ یه اشاره ریزی کردیم به این موضوع که لاله بانو نیمی از شهرتشون رو با بازیگری دارند  نیم دیگر رو با استفاده از دیده شدن های جنجالی. به این شکل که لاله مرزبان استایل میزنه و میاد برای فتوکال، بعد هم تصاویر خوشتیپش دست به دست میشه و به هوادارای این بازیگر جوان اضافه میشه! 

لاله مرزبان از دست هنرمندانی هستش که کمتر به سراغ تیپای خانومانه میره و بیشتر سعی داره تا راحت و کژوال بپوشه، اما رنگی و مورد توجه!

در ادامه مشاهده می کنید این بانوی دهه هفتادیمون رو در مراسمات سینمایی تابستان امسال.

1-3

1-4

پردیس پورعابدینی 

پردیس پورعابدینی سن و سالی بسیار جوان داره. اونقدری جوان که در زمان ایفای نقش در سریال نمایش خانگی "آقازاده" تنها 19 سال سن داشت اما خب با وجود چهره جا افتاده ای که خدا بهش داده به خوبی تونست اونچه که باید رو انجام بده و نقشی جذاب  به تصویر بکشه. 

پردیس پورعابدینی نشون داده و ثابت کرده چهره ای به شدت بی حاشیه هستش و اصلا دوست نداره تند تند پشت بند هم بازی کنه و تو اینستاگرام یه دم عکس بذاره! یه جورایی میخواد گوهر نایاب باشه و چشم مخاطب بهش عادت نکنه. اما در واقع این بازیگر میدونه دقیقا کجا بادی نگاه آدما رو جلب خود کنه و اون جایی نیست جز مراسمات سینمایی. این چهره جوان در اکران ها با استایل هایی زیبا و آراسته حضور پیدا کرد اما نه چندان ساده. چهره پردیس پورعابدینی سادگی خاصی داره و نچراله، اما استایل های مورد پسند و مورد استفاده خانوم بازیگر اینچنین نیستند و وی اغلب از رنگ های اصلی پیروی میکنه. 

مثلا در ادامه می بینید این هنرپیشه جوانمون رو در حالی که از رنگ ها استقبال داره و حتی در ساتیال مشکی هم اونهارو فراموش نمیکنه.

1-2

1-1

شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر سریال "جزیره" است. البته خانوم بازیگر نقطه شروع و شهرتش این سریال بود و بعد تر با چهره های دیگری دیده شد و بیشتر مورد توجه قرار گرفت. شادی مختاری چهره ای آشناست شاید برخی از مخاطبین هنوز هم اسمش رو ندونن و با صحرا بشناسنش، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر تابستون امسال با دیده شدن های پی در پی در مراسمات سینمایی، به شهرتی که داشت افزود.

شادی مختاری اصولا و عموما اهل سبک استایل های عجیب نیست و ساده پیش میره. اما ساده ای که به شدت شیک بودن درش دیده میشه و چیزی از بازیگران لاکچری هالیوودی نداره! شادی مختاری رو در ادامه مشاهده می کنید در حالی که هم شیفته رنگ های خنثی هستش و هم دنبال روی تیره ترین رنگ یعنی مشکی! و هم تناژ رنگ های جیغ رو فراموش نمیکنه.

1-9

1-7

1-6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی