|

چگونه یک کافی بار خانگی شیک راه‌اندازی کنیم؟

اگر به قهوه علاقه زیادی دارید کافی بار امکانات تهیه آیتم‌های کافی‌شاپی را در فضای کوچکی از خانه‌ فراهم می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر به قهوه علاقه زیادی دارید حتما تا به‌حال به یک کافی بار در گوشه‌ای از خانه خود فکر کرده‌اید. کافی بار امکانات تهیه آیتم‌های کافی‌شاپی را در فضای کوچکی از خانه‌ فراهم می‌کند. ایجاد چنین مکانی به فضای زیادی نیاز ندارد، اما برای آن باید تجهیزات مختلفی را تهیه کنید. این کافی بار خانگی نوعی کافی شاپ کوچک در خانه است که امکان تهیه انواع قهوه و نوشیدنی را در اختیارتان قرار می‌دهد. کافی بار انواع مختلفی دارد و بسته به هدفتان، می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد یا به سبک متفاوتی طراحی شود.

coffee-bar-ideas-004

محل قرارگیری کافی بار نیز بستگی به هدف شما برای استفاده از آن دارد. اگر بخواهید از آن برای استفاده روزمره خود و خانواده‌تان استفاده کنید، می‌توانید کافی بار را در گوشه آشپزخانه یا در یکی از اتاق‌هایتان قرار دهید. اگر قصدتان از داشتن آن سرویس‌دهی در زمان مهمانی‌ها است، گوشه تراس یا پذیرایی از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. کافی بار خانگی معمولاً شامل قهوه ساز یا دستگاه اسپرسوساز، دانه‌های قهوه، شیر، شیرین کننده‌ها، ماگ و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای تهیه یک فنجان قهوه است و بسته به نیازها و ترجیحات فرد می‌تواند ساده یا  پیچیده باشد.

coffee-bar-ideas-002

جایی که باید قهوه‌بار را در خانه قرار دهید

زمانی که تصمیم می‌گیرید در خانه خود یک کافه بار بگذارید، مکانی را در نظر بگیرید که به راحتی در دسترس و راحت باشد.

کافی بار در آشپزخانه

اگر فضای زیادی ندارید می‌توانیدبار قهوه خود را در آشپزخانه بگذارید. در این صورت هم می‌توانید از کابینت‌ها استفاده کنید و هم یک میز جداگانه بگذارید. قرار دادن کافه بار در آشپزخانه راحت است زیرا اکثر آشپزخانه‌ها به آب و برق دسترسی دارند و راه اندازی قهوه ساز یا دستگاه اسپرسوساز را آسان می کند. یکی دیگر از نقاط عالی در آشپزخانه برای ایستگاه قهوه روی پیشخوان است. استفاده از یک سینی زیبا برای قرار دادن وسایلی که بیشترین استفاده را دارید یک راه عالی برای نگه داشتن آنها در کنار هم و ظاهری شیک است.

coffee-bar-for-home-005

coffee-bar-ideas-001

کافی بار سیار

یکی دیگر از ایده‌های محبوب برای بار قهوه استفاده از چرخ دستی بار است. این ایده جذابی است زیرا می‌توانید از آن در هر فضایی در خانه خود استفاده کنید و هر زمان که دوست دارید آن را جابجا کنید. چرخ دستی‌های بار گاهی بیش از یک قفسه دارند که فضای ذخیره‌سازی را به شما می‌دهند. می‌توانید قفسه‌های مختلفی را برای قهوه ساز، آسیاب، لیوان، شربت و سایر لوازم جانبی خود اختصاص دهید.

71PIlX++vQL._AC_UF894_1000_QL80_

71-6DD6OP2L._AC_UF1000_1000_QL80_

کافی بار اتاق نشیمن

اگر زمان زیادی را در اتاق نشیمن خود می گذرانید، ممکن است بخواهید در آنجا یک کافه بار قرار دهید. این راه می‌تواند یک راه راحت باشد برای لذت بردن از قهوه صبح خود یا زمان استراحت با یک فنجان چای در عصر. در این صورت می‌توانید از یک کانتر استفاده کنید تا دستگاه قهوه ساز را روی آن قرار دهید و دیوار پشت آن را هم با ما‌گ‌ها و فنجان‌های خود تکمیل کنید. 

Home-coffee-bar-ideas-1024x1024

با کافه بار خانگی می‌توانید هر زمان که بخواهید بدون نیاز به ترک خانه از نوشیدنی‌های قهوه مورد علاقه خود لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های مختلف قهوه مانند لاته، کاپوچینو و ماکیاتو درست کنید. ایستگاه قهوه یا کافی بار خانگی راهی مناسب برای لذت بردن از قهوه بدون نیاز به ترک خانه یا محل کار است و می‌تواند برای دوستداران قهوه که از آزمایش ترکیب‌ها، طعم‌ها و روش‌های مختلف دم کردن به تنهایی لذت می‌برند، سرگرم‌کننده باشد.

coffee-bar-for-home-001

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی