|

تزیین میز جلو مبلی سلطنتی و چوبی / خونه هر شکلی باشه گردن خانومه پس اینجوری سلیقه کن

تزیین میز جلو مبلی گاهی سخت میشه چون نمیدونیم رو کدوم میز چی بزاریم، که خب در این مطلب دقیقا به پاسخ همین سوال قراره برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میز جلو مبلی دقیقا وسیله ای هستش که خیلی بهش توجه نمیشه، اما اهمیت بسیار بالایی در زیبایی فضای خونه و دکوراسیون داره. اینکه شما مبلمانی فوق لاکچری بخرید اما میز نداشته باشید، چه فایده؟ مطمئن باشید که درصد بالایی از زیبایی مبلمان شما هم دیده نمیشه. میز جلو مبلی علاوه بر نقش خوشگلاسیونی که داره، از نظر کاربرد هم کاملا وسیله ای به دردبخور محسوب میشه و به مانند یک سری لوازم نیست که نیمه ضروری باشه و بود و نبودش اونچنان تفاوتی نکنه. اما جدا از کاربرد، اونچه که من و شما بر روی میز جلو مبلی قرار میدیم هم اهمیت زیادی داره چرا که نیمی از زیباییش به دلیل قیافه خود میز هستش و نیم دیگر هم به دلیل اکسسوری و لوازمی که به عنوان تزیینات روی میز قرار میگیره.

گفتیم تزیینات! شما میدونید روی میز جلو مبلی چه لوازمی میشه قرار داد تا زیباییش تمام عیار بشه؟ اینکه نمیدونید اصلا ایرادی نداره چرا که کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه بشید تا همه چیز رو بدونید.

82764684

انواع سبک میز جلو مبلی

میز های جلو مبلی در انواع و اقسام مدل های متنوع در بازار وجود دارند که خب شما میتونید متناسب با اونچه که در فضا دارید، چه مبلمان و چه فضای کلی، میز رو انتخاب کنید. 

میزهای جلو مبلی در مدل های مختلفی همچون مربع، گرد، مستطیل و در جنس های مختلف مثل چوب، فلز،سنگ و شیشه تولید میشه تا برای تموم سلیقه ها و سبک های چیدمان مناسب باشه.

6433684

چه اکسسوری هایی میشه رو میز جلو مبلی گذاشت؟

این روزا دیگه اونقدر اکسسوری واسه تزیین وجود داره که شما میتونید به راحتی هر آنچه که دل تنگتون میخواد رو انتخاب کنید. انتخاب این اکسسوری ها باید بر اساس رنگبندی محیط، ابعاد میز و سبک محیط باشه تا بتونه فضا رو خوشگل تر کنه، اینکه فقط یکسری چیز میز بچینیم که شلوغ بشه.

سینی این روزا خیلی ترند شده

یکی از اکسسوری هایی که در چند سال اخیر به شدت ترند شده و میتونیم برای چیدمان های خاص و امروزی ازشون استفاده کنیم، سینی ها هستن. سینی هایی که مناسب قرار گرفتن روی میز جلو مبلی می باشند و و بهتره که دارای لبه های کوتاه و از جنس و رنگ نفیس و زیبا انتخاب بشن.

6384768

گل و گلدان رو یادتون نره که خیلی ناناس میشه

میدونید که استفاده از گل و گلدان هم به شدت ترند شده و اگر قدیم ندیما فقط تو خونه مامان بزرگا گل طبیعی می دیدیم و تو خونه خونواده های جوان از گل های مصنوعی استفاده میشد، این روزا گل ها ی طبیعی در انواع مختلفی توسط خانومای خونه پرورش داده میشه و اتفاقا خیلی هم باکلاس به حساب میاد. گل تو هر جای خونه که باشه میتونه حس آرامش و زندگی به محیط ببخشه. اصلا از استفاده از گل ها برای میز جلو مبلی غافل نشید که قشنگ ترینه.

387498

شمع میتونه میز شما رو رویایی کنه

شمع از دست عناصری محسوب میشن که آرامش و انرژی مثبت همراه خود دارند. شمع ها نیز به شدت پیشرفت کردن و حال در انواع مدل های فانتزی موجود هستند که میتونن برای تزیین میز جلو مبلی ایده ای عالی باشند. شمع ها رو هم میتونید با دیگر لوازم ست کنید و هم اینکه به دلیل تنوع رنگی که دارند به شکل مستقل استفاده نمایید.

34684

کتاب و مجسمه ها خیلی دلبرن، ولی با انتخاب درست

همیشه قرار نیست کتاب ها در کتابخونه قرار بگیرند و شما خانوم خونه میدونید خیلی راحت با انتخاب یک سری کتاب خوشگل و مدرن به میز خود زیبایی ببخشید. انتخاب و قرار دادن کتاب های کوچیک که جلد های خوشگلی دارند، زیبایی خاص و نمایی مدرن رو به فضای شما هدیه میدن. علاوه بر اینکه این امر باعث میشه تا شما اقا یا خانوم محترم به هنگام دیدن این کتاب ها به خوندن اونها هم ترغیب بشید.

مجسمه ها خیلی خوشگلن، خیلی خیلی خیلی! لطفا بهشون توجه کنید.

11

تزیین میز جلو مبلی سلطنتی

در واقع میز هایی که سلطنتی هستند و متعلق به مبل های سلطنتی و استیل، به دلیل طراحی و برجستگی های فراوونی که دارند و منبت کاری شدن، همینجوریش هم شلوغ هستن و مورد توجه قرار می گیرند. پس ما نبید با چیدن یه عالمه وسیله روشون اونها رو شلوغ تر کنیم چرا که اینجوری ممکنه خیلی هم زود دلمون رو بزنه. پس بهترین ایده اینه که از اکسسوری های تک و ترجیحا مینیمال استفاده نمایید. 

به علاوه اینکه میز های عسلی این سبک مبلمان که معمولا در کناره اونها قرار دارند، میتونن محلی برای قرار گیری لوازمی مثل آباژور یا مجسمه ها و ظروف لوکس و غیره باشند.

35463541

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی