|

با این لوسترهای دلربا میز ناهارخوریتو به رخ بکش و دکوراسیون خونتو تکمیل کن

لوسترها میز ناهارخوری همخوانی بسیار خوبی دارند. این بخش از خانه نیاز به القای احساس صمیمیت دارد و نور راهی عالی برای دسترسی به آن است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ وسایل روشنایی سقفی می توانند به یک اکسسوری جسورانه در اتاق تبدیل شوند و توجه را به خود جلب کنند و به آن جذابیت ببخشند. اگر به دنبال یک وسیله روشنایی برای زیبایی سالن خود، تنظیم رنگ در اتاق ناهار خوری خود یا افزودن شخصیت به اتاق دیگری در خانه خود هستید، لوسترها انتخابی کلاسیک برای ایجاد یک تأثیر بزرگ هستند. درواقع یکی از اکسسوری‌هایی که روح خانه را روشن می‌کند لوستر است؛ این وسیله کاربردی در طرح‌ها، اندازه‌ها و سبک‌‌های مختلف و متناسب با هر سلیقه‌ای طراحی و تولید می‌شوند. لوسترها ظاهر و استایل خاص خود را دارند. آنها کلاس و ظرافت را در طراحی ارائه می‌دهند؛ سبک‌های مدرن، معاصر و امروزی مجموعه‌ای از طرح‌های ثابت را ارائه می‌دهند. لوسترهای مدرن به هیچ ماده‌ای محدود نمی‌شوند و در فلزات، پرداخت‌ها یا بافت‌های گوناگون ارائه می‌شوند. 

11

wsx3798gwzrpf4z89uff

نحوه گزینش لوستر برای میز غذاخوری

لوسترها خیلی زیبا هستند اگر، منطقی پسِ گزینش آن وجود داشته باشد؛ با لوسترها به راحتی می‌توان دکوراسیون خانه را ارتقا داد و تکمیل کرد؛ البته اگر آن را اصولی و متناسب با دیگر ملزومات منزل و ابعاد و اندازه‌های اتاقی که قرار است لوستر در آن نصب شود، انتخاب کنید. علاوه بر سبک و متریال، فاکتورهای مختلفی برای انتخاب لوستر ایده‌آل شما وجود دارد، از جمله اندازه، خروجی نور، نوع منبع نور، گزینه‌های کاهش نور و موارد دیگر. در این مطلب قصد داریم نکاتی را مطرح کنیم که برای انتخاب لوستر اتاق غذاخوری یا لوستر مناسب میز ناهارخوری مفید باشد.

tilda

لوسترها و اتاق‌های ناهارخوری و میز ناهارخوری همخوانی بسیار خوبی دارند. این بخش از خانه نیاز به القای احساس صمیمیت دارد و نور راهی عالی برای دسترسی به آن است؛ در نتیجه باید بهترین لوستر را متناسب با ابعاد اتاق و همچنین اندازه میز غذاخوری و ارتفاع لوستر انتخاب کرد.

ray-pendant-over-a-round-table

لوستر مناسب میز شما

لوستر اتاق ناهارخوری باید به اندازه‌ای پایین باشد که فضایی گرم ایجاد کند، اما مانع هیچکس نشود و با سر کسی برخورد نکند. همچنین لوستر نباید پهنتر و بزرگتر از میز غذاخوری باشد چون جلوه خوبی نخواهد داشت. روش معمول این است که یک لوستر را بین 70 تا 80 سانتی متر بالای میز آویزان کنید. این فاصله از قسمت پایین چراغ آویز گفته شده است. این کار باعث می شود تا یک خط دید واضح در سراسر میز داشته باشید در حالی که لوستر به اندازه کافی زیبا دیده می‌شود و پایین نگه داشته می‌شود.

multiple-pendants-over-a-dining-table

اگر از میزهای گرد استفاده می‌کنید لوستری را انتخاب کنید که یک سوم عرض میز شما باشد. همچنین اگر میز ناهارخوری مستطیلی بلندی دارید، بد نیست اگر از دو یا سه آویز کوچکتر یا لوستر خطی استفاده کنید تا نور را به طور مساوی در طول میز توزیع کنید.

brass-chandelier-over-a-dining-table

قانون کلی 

سعی کنید لوستری انتخاب کنید که با ابعاد میز ناهارخوری منزل شما تناسب داشته باشد. لازم به ذکر است روشنایی لوستر باید نیم تا حداکثر دو سوم از سطح میز را پوشش دهد. به صورت کلی نیز باید سبک لوستر با دکوراسیون کلی خانه هماهنگی داشته باشد؛ بدین معنی که از نظر رنگ و متریال، به میز و صندلی‌ها نزدیک باشد. در نهایت نیز از به کار بردن نورهایی که بیش‌ازحد تند هستند، اجتناب کنید.

1646251800-Kenzo6-LightChandelierwithCrystalAccents

haawbv2oig7gv7svldu3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی