|

از کدام سایت معلم خصوصی مطمئن و به روز ریاضی پیدا کنم؟

معرفی سایت مورد اطمینان برای پیدا کردن معلم ریاضی

لینک کوتاه کپی شد

در اطراف هر یک از والدین، افراد زیادی هستند که علاقمند هستند تا فرزندانشان را در مسیر خوب و درستی در آموزش قرار دهند و بتوانند الگوی خوبی از فردی درست پیش پای او بگذارند تا سوالاتش را بپرسد و به او اطمینان داشته باشد، نسل دهه 80 و 90 مانند هر نسل جدید دیگر، دوست دارد پیشرو باشد و الگوهای به روز می پسندد و آموزش جهانی را با شبکه های اجتماعی دنبال می کند. حتی اگر مورد پسند والدین و یا بزرگتر ها نباشد.سوالاتی که این والدین دارند که می خواهند خودشان یا فرزندشان را در مسیر مناسب قرار دهند، ممکن هست سوال شخص شما هم باشد:

  • بچه م تو درس ریاضی مشکل داره، از کجا معلم خصوصی خوب بگیرم؟ 
  • موقعیت شغلیم قراره بهتر بشه ولی باید حسابداری را کاملا تخصصی بلد باشم. از کجا معلم خصوصی خوب بگیرم؟ 
  • تازه ازدواج کردم، در مدرسه، شاگرد زرنگ بودم و میخواهم معلم خصوصی ریاضی شوم، کسب درآمد کنم، کجا کار کنم خوب است؟ 
  • می خوام یه کسب و کار خیاطی  راه بیندازم، از کجا معلم خصوصی خیاطی خوب بگیرم؟ 
  • می خوام از سایر همکارانم تو طلاسازی بیشتر فروش داشته باشم، از کجا معلم خصوصی خوب برای ماتریکس بگیرم؟ 
  • محصل در خارج از کشور هستم و میخواهم دروسم را با متخصص ایرانی، جلوتر بخوانم. از کجا معلم خصوصی خوب ریاضی و معادلات و برنامه نویسی و پیایتون بگیرم؟ 

هر روز هزاران نفر دغدغه ی این را دارند که برای پیشرفت و آموزش در هر کار و حیطه ای نیاز به تدریس خصوصی با استادسلام دارند. یعنی می خواهند در مسیری که برای یادگیری خود هستند، یک فرد با تجربه که قبلا این راه را رفته و از نیازها آگاه هست، همراه او و راهنمای او باشد. بتواند درس را با او پیشخوانی کند، بتواند برای مهارتش مشتری بیشتر پیدا کند، بتواند متون تخصصی درسش را خوبتر متوجه بشود و نیازهای بسیار فراوان و متنوع دیگر ...

معلم خصوصی ریاضی مطمئن از استادسلام

مفهوم هر فرد از معلم خصوصی خوب و مطمئن ریاضی چیست؟ 

  1. مهم تر از همه این است که کاملا بر مباحثی چون توابع، مشتق، توان، محاسبات، اعداد و ارقام و آمار، انتگرال، نرم افزارهای جدید محاسباتی و کمکی، تسلط و اِشراف داشته باشد.
  2. توانایی قوی در آموزش و تفهیم مطلب و برقراری ارتباط با شاگرد داشته باشد.
  3. وقت شناسی و مرتب بودن و لحن گفتار نیز در این میان مقوله ی بسیار مهمی است، که باعث جذب دانش آموز و هنرجو یا دانشجو می شود.

تجربه بسیاری از سایتهای مطرح مثل استادسلام که مرجع خوب تدریس خصوصی هست این را نشان داده چه بسا اساتید بسیار مجرب و توانمند در مباحث مورد تدریس، بیان رسایی نداشته و شاگرد از ادامه ی کلاس با ایشان منصرف می شود. پس علاوه بر دانش شیوایی بیان هم لازم است، علاوه بر تجربه، موفقیت او در مسیرش هم باید مشخص باشد.

آرامش فردی معلم ریاضی در تدریس خصوصی

مورد بعدی که بسیار مهم و اساسی می باشد، آرامش استاد است. با آرامش قطعا مطالب را بهتر میتوان در ذهن دانش آموز پایدار کرد، می توان بهتر منتقل داد و معلم دارای استرس یا تندخویی، توان بررقراری رابطه آموزشی مستمر ندارد. اطمینان شاگرد به استادش، حتما آرامش نیاز دارد.تجربه نیز در این میان نقش پررنگی دارد که البته در این مورد هر چه استاد مدت زمان بیشتری در حیطه آموزش حضور داشته باشد، مسلما تجارب بیشتری کسب نموده است. این روزها مدت زمان عضویت هر مدرس ریاضی، و هر استادی در کل، در سایت مشخص هست، نظر شاگردانی که چند سال پیش، شاگردی ایشان بوده، روی سایت هست. تعداد ساعتهایی که استاد تدریس آنلاین داشته مشخص است، در مجموع پرونده هر استادی حتی استادهای خوب ریاضی، در سایتی مانند استادسلام، باز و شفاف است.

استاد آپدیت و به روز برای تدریس ریاضی

برای نسل زد یا همان دهه 80 و 90 امروزی ما، قطعا معلم ریاضی بسیار باهوش لازم است، اساتید و معلم ها چاره ای جز به روز بودن ندارند، باید ترندهای جهانی و کشوری را بدانند و همواره اطلاعات و دانش خود را به روز هم نگاه دارند، چرا که نسل جوان و نوجوان و حتی کودکان انتظارت زیاد و البته به جایی از مربی خود دارند، آنها اینروزها وقت بیشتری هم برای گشت و گذار در اینترنت دارند و هر محاسبه ای را بدون سوال نمی پذیرند. او قطعا می خواهد سوابق معلم ریاضی اش را هم آنلاین ببیند و خودش انتخاب کند و خودش او را دوست داشته باشد و افکارش را بپسندد: https://ostadsalam.ir

معلم های خوب ریاضی استادسلام

و حالا مسئله ی مهم مطرح شده این که از کجا این آقا یا خانم معلم ریاضی را بیابیم که خیالمان از همه نظر راحت و آسوده باشد!کدام سایت معلم را در معرض آزمایش قرار می دهد، نظرات واقعی منتشر می کند و دسترسی مستقیم به معلم می دهد؟ کدام سایت خودش مرتب طراحی شده و معلم را می شود راحت بر اساس تخصصش، پیدا کرد؟ که هم از بابت علم و دانش بالا باشد، قادر به توضیح و تفهیم مناسب و مفهومی ریاضیات باشد، آرامش اخلاقی داشته باشد و آراسته، تمیز و وقت شناس باشد، هم به روز باشد و هم باتجربه.و البته نکته مهم دیگر هزینه معلم خصوصی ریاضی استمبلغی که بابت زمان آموزش خصوصی ریاضی قرار هست پرداخت شود معمولا ارزان نیست ولی می تواند به نسبت، هزینه ای مناسب و معقول باشد.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سایت استادسلام، اینگونه محاسبه شده است:

  1. تدریس آنلاین و ارزان با استادیار-هزینه هر جلسه 90 دقیقه ای حدود 100 هزار تومان: (استادیار در استادسلام کیست؟ یک دانش آموز یا تازه از مدرسه فارق التحصیل شده و زیر 23 سال که فقط آنلاین تدریس می کند، استادیار خانم فقط به شاگرد خانم تدریس می کند و استادیار آقا فقط به شاگرد آقا) قطعا استادیار فرد با تجربه ای نیست ولی فعال و پر تلاش و پیگیر است و از سمت استادش تایید شده است تا درس بدهد و این موقعیت از سمت استادسلام برای کسب تجربه در اختیار او قرار داده شده، برای شاگردان مدرسه ای فکر خوبی است که استادیار برای قبل امتحانش با او کار کند یا برای تفهیم و تکرار بیشتر فرمولهای ریاضی و حل تمرین های تکراری و جا اندازی درس در ذهن شاگرد.
  2. تدریس آنلاین ریاضی و نسبتا ارزان با معلم- هزینه بین 150 تا 600 هزار تومان( در این مورد مدرسین با تجربه همان درس را می یابید که از منزل و یا دفترکار خود در حال تدریس هستند و همه ی ویژگیهای مطرح شده در متن بالا را دارند)
  3. تدریس حضوری ریاضی و نسبتا گران- هزینه از 300 تا 999 هزار تومان (بنا بر سوابق اساتید و همچنین به دلیل صرف وقت بیشتر در مسیر رفت و آمد) بیشتر این اساتید هم آنلاین و هم حضوری تدریس می کنند ولی حضوری در مناطق نزدیک به محدوده خود می روند. پیدا کردن استاد با تخصصی خاص و حضوری در این زمان کار آسانی نیست به خصوص که استاد با دانش و تجربه باشد، بسیاری ازین اساتید قادرند دروس ریاضی و محاسبات، ریاضی ابتدایی، آمار و معادلات دیفرانسل و هندسه و حسابان و ریاضیات دانشگاه را به زبان انگلیسی تدریس کنند که این برای محصلین ایرانی مقیم در خارج از ایران بسیار مطلوب هست.

در سایت استادسلام چنین معلم ها و مربی های ریاضی به وفور یافت میشوند، 10 سال سابقه ی فعالیت و تجربه ی کار با این اساتید را دارد و با طیب خاطر می شود آموزش را به ایشان سپرد یا اینکه بدانیم خودمان حتما هنری را می خواهیم یاد بگیریم با این استاد یا مربی در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین نحو آموزش می‌بینیم.سایت استاد سلام از سایت های معتبر و شناخته در ایران و سایر کشورها توسط هموطنانمان در خارج کشور است. استاد خوب و مطمئن و به روز برای هر درسی و هر هنری، هر زبانی، هر مهارتی.۳۵۰۰۰ معلم با تحصیلات کافی ریاضیات تا دکترا، از سراسر ایران و حتی سایر کشورها دارد از جمله سوئد، فنلاند، امریکا، انگلیس، امارات، ترکیه و ..........پشتیبانان دلسوز و همدل این سایت در سریع ترین زمان ممکن، بهترین ها و مناسبت ترین را معرفی می کنند.نام برخی از اساتید ریاضی را که حتما تجربه خوب ازو خواهید گرفت برایتان در زیر معرفی می کنیم:

جواد سلطانی، مریم علی آبادی، مصطفی جمشیدی نیکو، رضوان علی آبادی، هانیه علی اکبری خوئی، حسین شاسواری، حسین بهمن آبادی، محمد هوسمی، خدیجه ایمانی، غزاله امیری، شیما ذبیحی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی