|

5 سایت عالی انتخاب معلم خصوصی ریاضی آنلاین ایران و جهان

در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های معلم خصوصی ریاضی آنلاین ایران و جهان که می توانید در درس ریاضی معلم خود را انتخاب کنید معرفی شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های معلم خصوصی ریاضی آنلاین ایران و جهان که می توانید برای پیشرفت در درس ریاضی استاد و معلم ریاضی خودتان را از این سایت ها انتخاب نمائید معرفی شده اند.

1- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در حال حاضر بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم خصوصی ریاضی آنلاین و اساتید خصوصی مجرب و با سابقه برای تدریس سایر دروس حضور دارند. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 بیش از 21000 استاد و معلم خصوصی در این سایت ثبت نام نموده اند. برای یادگیری بهتر ریاضی هشتم، ریاضی نهم، دهم، یازدهم و یا ریاضی دوازدهم می توانید با معلم های خوب حاضر در ایران مدرس کلاس داشته باشید. اگر می خواهید ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، ریاضی مهندسی، ریاضی کنکور و یا ریاضی در هر مقطع دیگری را یاد بگیرید باز هم ایران مدرس گزینه بسیار خوبی برای انتخاب معلم خصوصی است.

در ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی برای تدریس ریاضی حضور دارند. به عنوان مثال مشخصات و سوابق تدریس معلم خصوصی ریاضی خوب آنلاین استاد رجبی را در ایران مدرس ببینید. برای تمامی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس می توانید مشخصات کامل، سوابق تدریس و همچنین قیمت کلاس خصوصی ریاضی را مشاهده کنید. اساتید خوب ریاضی در ایران مدرس قیمت درخواستی خودشان برای کلاس های خصوصی را ذکر کرده اند و سوابق تدریس ایشان هم قابل مشاهده است. از جمله مزیت های دیگر انتخاب معلم خصوصی ریاضی از ایران مدرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- اساتید و مدرسین ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس از دانشگاههای معتبر مانند دانشکده ریاضی دانشگاه شریف http://math2.sharif.ir، دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان، دانشکده ریاضی دانشگاه امیرکبیر https://math.aut.ac.ir/، علم و صنعت، خواجه نصیر، دانشگاه تبریز https://mathematic.tabrizu.ac.ir و .... فارغ التحصیل شده اند. این اساتید خوب چون خودشان در دوران تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاههای خوب درس خوانده اند می توانند ریاضی را بسیار عالی تدریس کنند و شما را هم به موفقیت های بزرگ در امتحان ریاضی و ریاضی کنکور برسانند. اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوب و حتی 20 بگیرید و یا در کنکور ریاضی را بالای 80 و 90 درصد بزنید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید و یک استاد خوب و معتبر برای خودتان انتخاب نمائید.

- برای تمام اساتید ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است. به این ترتیب قبل از شروع کلاس می توانید با اساتید حرف بزنید و از نحوه حرف زدن ایشان مطمئن شوید که یک استاد خوب را انتخاب می کنید. تماس بی واسطه با اساتید باعث می شود هزینه کلاس ها مناسب تر باشد و می توانید از ایشان تخفیف هم بگیرید.

- برای بسیاری از مدرسین و معلم های ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس فیلم نمونه تدریس ریاضی، نظرات شاگردهای قبلی، مدرک تحصیلی استاد، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی، سوابق تدریس در دانشگاهها و آموزشگاههای مختلف و ... ثبت شده است و به این ترتیب می توانید با آگاهی و شناخت کامل یک دبیر و مدرس ریاضی خوب را برای خودتان انتخاب کنید.

2- سایت تدریس ریاضی

سایت خوب دیگری که برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی آنلاین و اینترنتی می توانید به آن مراجعه کنید سایت تدریس ریاضی به آدرس http://www.tadris-riazi.com/ است. در این سایت هم اساتید خوب و مجربی برای تدریس ریاضی حضور دارند و می توانید شماره تماس مستقیم اساتید را ببینید و با ایشان برای یادگیری بهتر درس ریاضی کلاس هماهنگ کنید.

سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه آموزش و معرفی معلم خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری فعالیت دارد. ساکن تهران، کرج، شیراز، اصفهان، یزد، قزوین، قم، تبریز، ارومیه و یا هر شهر دیگری که هستید می توانید از این سایت هم یک استاد خوب برای خودتان انتخاب کنید. اساتید ثبت نامی در این سایت در زمینه آموزش ریاضی دبستان و ابتدایی (چهارم، پنجم و ....)، ریاضی متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم)، متوسطه دوم (دهم تا دوازدهم)، ریاضی کنکور، دانشگاهی، تیزهوشان، نرم افزارهای ریاضی متلب MATLAB ، متمتیکا ، لاتک، میپل، زیپرشین و ... فعالیت دارند.

image_b02b26f19b5c3be2cd9e075ac0c81b4a928238ad

3- سایت tutor.com

این سایت یک سایت خارجی برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی آنلاین و سایر دروس است. اگر ساکن ایران هستید بهتر است از همان سایت های ایران مدرس و Tadris-Riazi.com برای انتخاب معلم خصوصی استفاده نمائید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی درخواستی اساتید ایران مدرس به نسبت چنین سایت هایی بسیار مناسب تر است.

4- سایت preply.com

در این سایت هم امکان انتخاب معلم خصوصی ریاضی فراهم شده است. برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی از این سایت بر روی این لینک کلیک کنید. سایت preply.com یک سایت معتبر است و برای تمامی مدرسین ثبت شده است که با چه زبانی ریاضی را تدریس می کنند و چه تعداد دانشجوی فعال دارند. برای هر استاد برنامه کلاس ها و قیمت درخواستی هم قابل مشاهده است. قیمت متوسط تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید این سایت هر ساعت حدود 23 دلار است که حدود 600 هزار تومان برای هر ساعت خواهد شد. در سایت های تدریس خصوصی داخل ایران مانند ایران مدرس استاد خوب را با ساعتی حدود 200 هزار تومان هم می توانید هماهنگ کنید.

5- سایت skooli.com

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در سایت مزبور به آدرس https://www.skooli.com/math-tutor مراجعه نمائید. در این سایت هم لیست کامل مدرسین و اساتید خصوصی درس ریاضی را می توانید مشاهده نمائید.

image_f1d4a5353978f78db8702e5bd5a0a75ef48732c1

نکات مهم و کلیدی برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب

از مهمترین ویژگی های معلم خصوصی خوب ریاضی می توان به مواردی همچون علاقه به تدریس ریاضی، تسلط کامل بر درس ریاضی، فارغ التحصیل از بهترین دانشگاهها، داشتن نگرش مثبت و انتقال آن به دانشجویان، در نظر گرفتن قیمت مناسب برای کلاس خصوصی ریاضی و .... اشاره کرد. برای اینکه یک استاد خوب داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید. تعدادی دیگر از ویژگی های استاد خوب ریاضی در ادامه ارائه شده است:

- پیگیری نتیجه بعد از امتحان: ویژگی دیگری که اساتید خوب دارند این است که حتی بعد از امتحان هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگرد خودشان هستند و قبولی شاگرد و گرفتن نمره خوب توسط ایشان برایشان مهم است.

- تدریس ریاضی در حداقل زمان: اساتید خوب سعی می کنند در کمترین زمان ممکن و در حداقل جلسات درس را به پایان برسانند.

- نتایج عالی گذشته: در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی برای اکثر اساتید ریاضی و سایر دروس ثبت شده است.

- در دسترس بودن: بسیاری از دانش اموزآن و دانشجویان در فاصله زمانی بین کلاس ها به مشورت نیاز دارند. اساتید خوب ریاضی تا جایی که بتوانند در بازه زمانی بین کلاس ها هم در دسترس هستند و به شاگردهای خودشان مشاوره می دهند.

- فیلم نمونه تدریس ریاضی: اساتید خوب ریاضی خانم و آقا که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی ریاضی را دنبال می کنند و جزو بهترین اساتید هم هستند برای دروس تدریسی خودشان نمونه فیلم تدریس هم قرار داده اند.

اگر می خواهید از سایت ایران مدرس و یا هر سایت دیگری یک معلم خوب ریاضی انتخاب کنید باید این موارد را در نظر بگیرید. بهتر است مدرس ریاضی شما برای مقطع دبستان یا دانشگاه که هست خود ایشان از دانشگاه خوب فاغ التحصیل شده باشند. داشتن مدرک ارشد یا دکتری در رشته خوب، داشتن فیلم نمونه تدریس، نظرات مثبت شاگردهای قبلی و سابقه کاری بالا هم می تواند موارد دیگری که باشد که در انتخاب یک استاد خوب به شما کمک کند.

image_00996a51c59760868df40432afb0218eaa9afca0

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی آنلاین با قیمت مناسب

یک راهکار برای داشتن قیمت مناسب کلاس تقویتی ریاضی استفاده از کلاس های نیمه خصوصی است. برای اینکه کلاس های ریاضی را با نرخ مناسب و ارزان بتوانید برگزار کنید و در عین حال با یک استاد خوب کلاس داشته باشید می توانید به صورت نیمه خصوصی کلاس داشته باشید. با یکی از دوستان و یا همکلاسی های خودتان در کلاس ریاضی شرکت کنید و هزینه را بین خودتان تقسیم نمائید. هر چند بازدهی کلاس های خصوصی ریاضی به صورت حضوری در منزل بالاتر است اما می توانید از کلاس های خصوصی اینترنتی هم استفاده نمائید. نرخ کلاس های آنلاین از 20 تا 50 درصد ارزانتر است.

اگر کلاس های خصوصی ریاضی را به صورت حضوری در منزل می خواهید برگزار نمائید با استاد و معلمی که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر است هماهنگ کنید. مثلا اگر ساکن غرب تهران هستید با معلم ریاضی ساکن غرب تهران یا کرج کلاس حضوری داشته باشید. به این ترتیب استاد قیمت کمتری در نظر می گیرد. راهکار دیگر این است که زودتر کلاس ها را هماهنگ کنید. سعی کنید کلاس های خصوصی ریاضی را از همان اوایل و یا اواسط ترم شروع کنید. هم اساتید قیمت مناسبتری پیشنهاد می دهند هم بهتر نتیجه می گیرید. روش های دیگری هم برای گرفتن تخفیف از اساتید ریاضی وجود دارد. به عنوان مثال، به استاد و معلم ریاضی خودتان شاگرد جدید معرفی کنید و برای کلاس خودتان از ایشان تقاضای تخفیف نمائید.

18 نکته مهم برای خوب نتیجه گرفتن از تدریس خصوصی ریاضی آنلاین

1- با یک معلم خصوصی ریاضی خوب کلاس برگزار کنید: با استادی کلاس برگزار کنید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و مدرک ارشد یا دکتری دارد.

2- کلاس های ریاضی را در زودترین زمان ممکن شروع نمائید: اگر زودتر شروع کنید برای تمرین حل کردن هم زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت.

3- در فاصله زمانی بین کلاس های ریاضی تمرین حل کنید: برای درس ریاضی تمرین حل کردن از نان شب هم واجب تر است.

4- در زمان های مناسب در کلاس شرکت کنید: اگر در یک روز در مدرسه یا دانشگاه کلاس های زیادی داشته اید لازم نیست در همان روز کلاس خصوصی هم داشته باشید.

5- کلاس های خصوصی ریاضی را جدی بگیرید: هر تمرینی که استاد و معلم خصوصی ریاضی به شما می دهد را حل نمائید.

6- در کلاس های ریاضی با تمرکز بالا حضور داشته باشید: سعی کنید با دقت به درس گوش دهید.

مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری در https://teaching.iranmodares.com (سایت تدریس خصوصی ایران مدرس) ممکن است.

7- از جزوه کلاسی در کلاس خصوصی استفاده نمائید: در کلاس های مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و جزوه خوبی بنویسید.

8- ترجیحا از کلاس های حضوری به جای آنلاین استفاده کنید: اگر شرایط فراهم بود از کلاس های حضوری که بازدهی بالاتری دارد استفاده نمائید.

9- تعداد جلسات را مناسب انتخاب نمائید: فکر نکنید اگر تعداد جلسات خیلی زیادی را برگزار کنید بهتر نتیجه می گیرید.

10- در یک روز بیشتر از 2 جلسه برگزار نکنید: اگر کلاس های خصوصی ریاضی را به موقع شروع کنید معمولا لازم هم نخواهد شد تعداد جلسات بالایی داشته باشید.

11- تا شب امتحان کلاس های ریاضی را ادامه دهید: اگر حتی از اوایل ترم کلاس های ریاضی را شروع کرده اید، باز هم تا شب امتحان ادامه دهید.

12- با برنامه ریزی از کلاس خصوصی ریاضی استفاده کنید: برای موفقیت در هر کاری، برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی، برای موفق شدن در ریاضی کنکور و یا المپیاد ریاضی و ... داشتن برنامه ریزی لازم است.

13- تمریناتی که استاد به شما می دهد را با جدیت انجام دهید. این تمرینات می تواند به موفقیت شما کمک زیادی بکند.

14- حین مطالعه درس یا حل تمرین در فاصله زمانی بین جلسات اشکالاتی که دارید را یادداشت نمائید. به این ترتیب بازدهی کلاس ها بیشتر می شود.

15- در کنار کلاس های اصلی خودتان از کلاس خصوصی ریاضی استفاده کنید و در کلاس های مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.

16- برای خودتان هدفی در نظر بگیرید: مثلا در نظر بگیرید که این ترم نمره شما در درس ریاضی بالای 18 باشد.

17- قبل از کلاس پیش مطالعه مفید است: اگر خیلی خوب کار کنید می توانید مطالبی که قرار است جلسه بعد تدریس شود را به صورت خلاصه و روزنامه وار مطالعه کنید.

18- کار اصلی را خودتان انجام می دهید: تلاش کنید و با انگیزه و هدف پیش بروید و از کلاس ها بهترین استفاده را داشته باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی