|

قسمت شانزدهم سریال گیسو

پلیس در یک قدمی رضا و دلار ها...

مادر لوسی از پیمان می خواهد که مانع رفتن لوسی از ایران شود. از طرفی پلیس به دنبال فهمیدن نقشه ی رضا است و...

لینک کوتاه کپی شد

شانزدهمین قسمت از سریال  گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری، چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

پگاه به بهانه ی بچه زودتر از سایرین مهمانی را ترک می کند اما بیرون از خانه منتظر سهیل می ماند و او را تعقیب می کند. سهیل به بهانه ی این که کتی احساس ناامنی می کند و از خانه اش می ترسد با او تا خانه می رود اما پگاه بیرون ساختمان آن قدر بوق می زند که سهیل سریع خانه ی کتی را ترک می کند!

لوسی در مهمانی به همه می گوید که به زودی ایران را ترک خواهد کرد. این موضوع باعث می شود که مادرش از پیمان بخواهد که با لوسی ازدواج کند و او را در ایران نگه دارد. او حتی پیشنهاد پول زیادی هم به پیمان می دهد که برای او بسیار وسوسه کننده است.

محسن که همسرش او را ترک کرده است حالا خودش نیز از خانه می رود، او هم می خواهد از مرز بگذرد تا آب ها از آسیاب بیفتد و بتواند خانواده اش را هم پیش خودش ببرد.

اما پلیس بسیار به رضا نزدیک شده است و چیزی نمانده است تا سر از کار رضا در بیاورد و جای پول ها را هم پیدا کند. جای پول هایی که کم کم نازی هم از محلش مطلع می شود. رضا با اعتمادش به نازی کم کم خیلی چیز ها را لو می دهد. در این میان سهیل بیشتر از رضا به اوضاع مشکوک است و به پلیس هم شک کرده است.

گیسو به قسمت های پایانی اش نزدیک می شود اما هیچ نشانه ای از اوج گرفتن داستان یا گره گشایی وجود ندارد. این در حالی است که حتی به وضوح گرهی هم در داستان دیده نمی شود. بعد از گذشت شانزده قسمت هنوز هم شخصیت های درگیر قصه هر یک با فاصله ای زیاد از هم قرار دارند و هیچ چیز آن ها را با هم یا بر سر یک موضوع درگیر نمی کند. این بزرگترین دلیل جذاب نبودن گیسو است. این که هیچ کشمکشی وجود ندارد که تماشاگر برای پی گیری آن هر قسمت را دنبال کند. تعداد مخاطبان اندک سریال هم گواهی بر همین موضوع هستند.

به هر صورت سریال گیسو به قسمت شانزدهمش می رسد. سریالی که به تازگی حتی تهیه کننده اش نیز از آن تا حدی ابراز نارضایتی کرده است و از نارضایتی بازیگران مجموعه نیز پرده برداشته است. حال باید دید منوچهر هادی بعد از پایان این سریال و شکست دیگری که در کارنامه اش ثبت شده است سراغ چه پروژه ای می رود! او که نشان داده است هیچ گاه دست از کار نمی کشد و با حمایت هایی هم که دارد دلیلی بر کناره گیری یا به روز کردن خود و حتی ریکاوری نمی بیند...

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی