|

انیمیشن خوب چی ببینیم؟

اگه دنبال یه اثر تکون دهنده ای بیخیال سینمایی شو؛ "بدنم رو از دست دادم" ته شاهکار هاست!

برای تماشای آثار خوب و شاهکار همیشه نباید دنبال فیلم ها یا سریال های هالیوودی بگردیم چون برخی انیمیشن ها تاثیر گذار تر از آن ها عمل می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فقط کافی است چشم هایتان را ببندید و خاطره انگیز ترین انیمه ها و انیمیشن هایی را که تا به حال تماشا کرده اید به یاد بیاورید قطعا لیست بلند بالایی از این آثار خارق العاده در ذهنتان نقش خواهد بست اما در میان این انیمه ها و انیمیشن های جذاب و دوست داشتنی چند تای آن ها هستند که مخاطب خردسال ندارند و در واقع جامعه بزرگسال را هدف قرار داده اند؟! مطمئنا باز هم تعدادشان کم نیست مثل مری و مکس یا وال ای و نام تو. بسیاری از افراد هستند که وقتی صحبت از انیمیشن به میان می آید گمان می کنند که جامعه هدف این آثار صرفا کودکان هستند اما همان طور که مشاهده کردید این یک تعصب کورکورانه است و گاهی برخی از این آثار می توانند تاثیری به مراتب بیشتر و قوی تر از یک فیلم سینمایی بر روی شما داشته باشند.

انیمیشن بدنم را از دست دادم محصول سال 2019 کشور فرانسه یکی از همین انیمیشن هایی است که اصلا برای مخاطبان ساخته شده است و شاید حتا برای کودکان کمی سنگین یا نامتعارف باشد اما مخاطب بزرگسال خود را چنان به فکر فرو می برد که حتا باور کردنش هم دشوار است.

انیمیشن بدنم را از دست دادم

خلاصه خیلی کوتاه از انیمیشن بدنم را از دست دادم

بدنم را از دست دادم دو داستان مجزا اما نهایتا مرتبط به هم را روایت می کند. انیمیشن با صحنه دستی قطع شده آغاز می شود که از یخچال پزشکی به بیرون می آید و فرار می کند و تمام شهر را طی می کند تا به نوفل برسد و در این راه با مشکلات پی در پی ای رو به رو می شود از ماشین حمله زباله گرفته تا موش هایی که می خواهند او را بخورند. نوفل پسر جوانی است که پیک موتوری یک پیتزا فروشی می باشد و در زمان کودکی با خانواده اش در جاده بوده که تصادفی رخ می دهد و او پدر و مادرش را از دست می دهد و مسلما بعد از آن واقعه زندگیش برای همیشه دست خوش تغییر می شود.

چرا باید انیمیشن بدنم را از دست دادم را ببینیم؟

بدنم را از دست دادم از آن دست انیمیشن هایی است که قلب شما را لمس می کند و به شدت مخاطب را تحت تاثیر قرار میدهد. نوفل پسری است که در تلاش است تا دلیلی برای ادامه زندگی پیدا کند مانند همه ما انسان ها. بدنم را از دست دادم ماجرایی غم انگیز و دردناک از، از دست دادن هایی است که ما در زندگی خود تجربه می کنیم و پس از آن یکی از مهم ترین دلایلمان برای ادامه زندگی، یافتن آن بخشی از وجودمان است که طی یک اتفاق یا حتا شاید به مرور از دستش داده ایم، این بخش از وجود ما می تواند عشق باشد یا هر چیز دیگری که برای ما مهم است.

انیمیشن بدنم را از دست دادم

به گزارش شایانیوز، انیمیشن بدنم را از دست دادم ساده و شاید حتا بی معنا به نظر برسد اما دلیل این اتفاق سمبولیک بودن بیش از حد اثر است؛ باید با نگاهی باز و ذهنی آزاد به تماشای این انیمیشن بنشینید تا بتوانید ماجرای هیجان انگیز و خارق العاده دستی را که به دنبال بدن خود می گردد و البته نوفل، که به دنبال عشق و جایگاه خود در زندگی است درک کنید.

بازخورد های انیمیشن بدنم را از دست دادم

انیمیشن بدنم را از دست دادم تنها انیمیشنی است که تا کنون موفق شده است تا در هفته بین‌المللی منتقدان جشنواره کن جایزه بزرگ نسپرسو را دریافت کند و احتمالا همین کافی است برای این که حدس بزنید این انیمیشن تا چه حد مورد توجه منتقدین واقع شده و چه نقد تحسین برانگیزی را دریافت کرده است؛ و البته که کن تنها جشنواره ای نبود که بدنم را از دست دادم در آن درخشید. جوردن مینتزر، منتقد هالیوود ریپورتر در باره این انیمیشن می نویسد: بدنم را از دست دادم روایتی بسیار بدیع و تکان دهنده از فقدان فیزیکی و احساسی است.

انیمیشن بدنم را از دست دادم

امتیازات انیمیشن بدنم را از دست دادم

امتیاز IMDb : 7.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 65  / 100

آیا شما این انیمیشن تاثیر گذار را تماشا کرده اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی