|

چه کیف و کفشی مناسب استایل ما است؟

چه مدل کیف و کفش برای چه استایلی مناسبه؟ یادت نره تناسب بین آیتم ها از همه چی مهم تره

کیف و کفش

آشنایی با ترفندهای جذاب استایل و دانش این که چه مدل کیف و کفش برای چه استایلی مناسبه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های ست کیف و کفش مجلسی مشکی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید کنید تنها زمانی که استایل شما کامل و بدون نقص خواهد بود که کیف و کفش و اکسسوری های استایل خود را متناسب انتخاب کرده باشید. یکی از سخت‌ ترین انتخاب‌ ها برای یک استایل بی‌ نقص، انتخاب و خرید کیف  و کفش مناسب است. یقینا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده‌اید که استایلتان به نظر تکمیل می‌ آید، اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن این کمبود نیز کار آنچنان ساده‌ای نیست. اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می‌توان این سختی را کمی آسان‌ تر کرد؛ برای مثال شما برای انتخاب کیف برای استایل خود نیاز دارید که به موضوعاتی از قبیل سبک پوشش و استایل، رنگ و متریال و اندام و فرم بدن خود توجه کنید. پس حتما در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید، توجه کنید.

مطابقت کامل کیف و کفش با یکدیگر یک مفهوم قدیمی است. اما هنوز هم برای برخی از مکان ها یا رویدادها استفاده از این سبک عالی به نظر می رسد و کمی انتخاب را راحت تر می کند. اما از آنجا که روش های زیادی برای ترکیب هوشمندانه یک ست لباس وجود دارد، می توان از این قانون پیروی نکرد! حال اگر از این قانون پیروی نکنیم چه اتفاقی به نظرتان در استایلمان رخ می دهد؟ در جواب باید بگوییم که استایل غیر رسمی تر و متنوع تری را تجربه خواهید کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کیف و کفش و متناسب با استایل شخصی خود آشنا شوید.

سایت کیف و کفش

سایت کیف و کفش

سایت کیف و کفش

انتخاب کیف و کفش را از ونس سفید شروع می کنیم!

اگر می خواهید استایلی کژوال یا نیمه رسمی ولی در عین حال شیک داشته باشید بهتر است در انتخاب کیف و کفش به جای کتونی رانینگ از ونس های سفید استفاده کنید، زیرا شما می توانید این ونس ها را به همراه شلوار پارچه ای هم استفاده کنید، دقیقا برعکس کتونی های رانینگ که فقط در استایل های اسپرت و کاملا کژوال جای دارند. پس اگر یکی از طرفداران استایل اسمارت کژوال محسوب می شوید می توانید از ونس های سفید به همراه کیف های دستی و یا مینی برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. استایل اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی این استایل این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد؛ پس می توان گفت باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد تا استایلی اسمارت کژوال و خاص را تجربه نمود.

سایت کیف و کفش

سایت کیف و کفش

کیف و کفش حصیری برای چه استایل هایی مناسب است؟

کیف های حصیری در گذشته به ویژه در دهه 70 و 80 رواج بسیاری داشتند. بیشتر زنان و دختران از جمله مادر بزرگ های ما، این کیف ها را در مدارس، پیک نیک، خرید و حتی محیط کاری همراه خود داشته اند. اما به مرور و با تغییر ذائقه صنعت مد، این کیف ها کاربرد عمومی خود را از دست دادند و بیشتر در سواحل مورد استفاده قرار گرفتند. اما جالب است که بدانید در ده سال اخیر، کیف و کفش های حصیری کلاسیک، مجددا مد شده اند و به داخل شهرها، مهمانی ها، قرار های ملاقات و محیط های کاری برگشته اند. تمایل ما به ساده پوشی در چرخه صنعت مد و سلیقه طراحان از دلایل اصلی بازگشت کیف های حصیری هستند، بنابراین شما می توانید از این مدل کیف و کفش ها در استایل های بوهمین، ساحلی و گری آکادمی استفاده کنید.

سایت کیف و کفش

سایت کیف و کفش

به این میگن یه ست کیف و کفش حسابی!

انتخاب یک کفش پاشنه بلند به همراه یک کیف کراس بادی در استایل زنانه نه تنها می تواند شما را شیک نشان دهد بلکه می تواند استایل ساده شما را از این رو به آن رو کند که این خود یک تاثیر مثبت از سمت این اکسسوری است. شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان می رسد این باشد که کیف و کفش اکسسوری محسوب نمی شوند ولی در جواب باید بگوییم که بله با اینکه کیف از هر نوعی که باشد آیتم مکمل محسوب می شود ولی نوع های کیف کراس بادی و مینی آن ها به دلیل داشتن جنبه تزئیناتی جزو اکسسوری محسوب می شوند. پس اگر می خواهید تابستان امسال استایلی جذاب و در عین حال ترندی را تجربه نمایید می توانید یک یا دو مدل از این کیف ها را در کمد خود داشته باشید و برای تکمیل استایل خود از آن ها استفاده کنید.

سایت کیف و کفش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی