|

گیاهان آپارتمانی که امواج وای فای رو از خونه دور میکنن / با سرطان احتمالی خداحافظی کن

در این مقاله در خصوص گیاهانی که امواج وای فای رو دفع میکنن صحبت کردیم که میتونید با داشتن اون ها در محیطتون سلامتیتون رو تضمین کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد هستن که علاقمند به نگهداری از گل و گیاه در منزل هستن و خب در دکوراسیون مدرن هم گل و گیاه جایگاه خاصی برای خودشون دارن و میشه با استفاده از اون ها حتی نقاط کانونی در دکور و دیزاین به وجود آوورد که چشم هر بیننده ای رو به خودش معطوف کنه ولی گیاهان خیلی فراتر از این هستن که تنها به زیبایی اون ها توجه کنیم مثلا یه سری از گیاهانی که خوش شانسی میارن در فنگ شویی وجود داره که شما میتونید با نگهداری از اون ها انرژی های مثبت رو جذب کنید و از طرف دیگه اوضاع مالیتون رو با این این انرژی ها بهبود ببخشید که خب این یعنی برکت نگهداری از گل و گیاه در منزل.

یا یه سری از گل هایی که باعث تصفیه هوا میشود وجود دارن که با با داشتن اون ها در داخل منزل میشه یه تنفس سالم رو مهمون ریه هامون کنیم که حتی نگهداری اون ها در اتاق خواب میتونه یه حرکت هوشمندانه باشه چرا که خواب ما با وجود اکسیژن راحت تر خواهد بود و بعد از بیدار شدن از خواب بدن درد نمیاد سراغمون بنابراین مهم نیست که زیباترین گیاهان آپارتمانی رو داشته باشید یا نه مهم این هست که این گیاهان کاربرد دارن که از زیبایی فراتره و حالا در ادامه میخواهیم یه سری از گیاهان رو که امواج مضر مثل وای فای رو جذب میکنن رو بهتون معرفی کنیم که نگهداری حداقل یکی از اون ها از واجباته، پس با ما همراه باشید.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

کاکتوس 

یکی از بهترین گیاهان در دفع اشعه های عمقی و مضر کاکتوس هست که عملکرد بسیار خوبی در دفع اشعه های تولیدی از طریق کامپیوتر داره و میشه اون رو هم در منزل و هم در محیط و دفاتر کاری نگهداری کرد. شاید براتون جالب باشه که این گیاه که در اندازه های کوچک و بزرگ موجود هست حتی میتونه اشعه های گوشی های موبایل رو هم به خودش جذب کنه که با این حساب میشه گفت که شما رو از بسیاری از بیماری ها مصون نگه میداره. 

از دیگر خوبی های این گیاه علاوه بر کارایی اون میشه به شرایط نگهداریش اشاره کرد که خب احتمالا بدونید که نیازی به آبیاری روزانه نداره و کافیه که فقط خاکش مرطوب باشه. اما در خصوص نور این گیاه ها بسیار حساس هستن و باید اون رو توی محیط نسبتا گرم و پپر نور قرار بدید در صورتی هم که در یه اقلیم سرد زندگی میکنید بهتره که این گیاه رو لب پنجره قرار ندید که سرما بزنه که در این حالت بهترین جا زیر پنجره هست که نور هم بهش برسه. در انتها هم این روز اضافه کنیم که شاید براتون جالب باشه که تقریبا دو هزارتا کاکتوس مختلف وجود داره و به همین علت شما میتونید با توجه به دیزاین خونه و زیبایی شناسی خودتون به سراغ تهیه و خرید اون ها برید.

گیاهان دفع کننده انرزی منفی

سانسوریا

سانسوریا رو حتما یا دارید و یا در جاهای مختلفی اون رو دیدید چون این گیاه که به زبان مادرشوهر هم معروفه این روزا تبدیل به یکی از گیاهان بسیار دوست داشتنی و محبوب خونگی شده و خیلی ها علاقمند به تهیه و نگهداری از اون هستن چرا که این گیاه به خوبی میتونه اشعه ها و امواج مضر رو جذب و اون ها رو از ما دور نگه داره و البته که این تنها خاصیت سانسوریا نیست چون این گیاه از تصفیه کنندگی بالایی هم برخورداره و میتونه بخش قابل توجهی از دی اکسید کربن هوا رو دریافت و اون رو به اکسیژن تبدیل و از این طریق تنفس رو برای ما راحت تر کنه.

این گیاه رو در هر جایی از خونه میتونید قرار بدید فقط ممکن هست که بچه ها و حیوانات خانگی با جویدن برگ های اون دچار مسمویت بشن بنابراین بهتره که اون ها رو دور از دسترس بچه ها نگه دارید. در خصوص شرایط نگهداری هم مثل کاکتوس اونقدار آب نمیخواد فقط باید دقت کنید که خاکش خشک نشه و نباید هم زیاد آبیاریش کنید خصوصا توی فصل هایی که هوا سرده ولی شما باید دقت کنید که برگ های اون رو مرطوب نگه دارید.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گندمی

این گیاه زیبا هم یکی دیگه از لیست گیاهان معرفی شده در خصوص جذب کننده ی امواج هست که نه تنها آلودگی ها رو به خودش جذب میکنه بلکه با خاصیت تصفیه کنندگی که داره میتونه هوای داخل خونه رو هم تمیز نگه داره و گاز های مضر و به کلی نیست و نابود کنه. در خصوص نگهداری از اون هم گفته میشه که اونقدار آبیاری نیاز نداره چون خیلی حساس نیست و میتونه توی نور غیر مستقیم و داخل خونه به زیبایی به رشد خودش ادامه بده.

فقط باید دقت کنید که گرما و نور زیاد این گیاه رو اذیت و برگ هاش رو میسوزونه بنابراین مجددا تاکید میکنیم که نور باید کافی و غیر مستقیم باشه حتما. همچنین بعد از این که این گیاه 'ل داد تغییر ظاهر میده که باید گلدونش رو عوض کنید.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی